Hopelijk kunnen ze iets voor hem doen. 'Gelukkig' gebeurt er nu in ieder geval weer iets en voelt hij zich na de OK wat beter. Sterkte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Snowy wordt maandag geopereerd. Ze gaan eerst bloed prikken om te kijken of de waardes nog in orde zijn. zoja dan wordt er in zijn buik gekeken zo niet dan is er op dit moment niets meer te doen.
hihi da's ook weer zo maar tochquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:Yeps!
Hijs maar 3 keer papa geworden hoor, en dat is laaaaaaaang geleden.
hihi oost indisch doof dus?!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:Ik ben er echt blij om ja.
Sowieso fijn om te weten dat zijn ogen nog tiptop zijn.
Ik dacht wel es dat ie niet meer zo goed ziet maar volgend die oogarts ziet ie alles nog.
Maar hij doet ook vaak of ie doof is , dat doet ie al zo lang ik m heb
gewoon heeel vaak blijven zeggenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo spannend nu.
Ik denk zelfs ineens dat ik wel een puppy wil.
Maar ikneemgeenpupikneemgeenpup.
hihi kan ik zo voor je doen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:58 schreef oh-oh het volgende:![]()
Tis maar goed dat de puppies ( als ze er al komen ) straks helemaal in Zwolle liggen en dat ik dus niet elke week ga kijken.
da's wel makkelijker jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja ja, ze moeten er eerst maar al eens komen he![]()
HIER kun je wel alvast de stamboom zien
Ik vind ze wel errug cute! ( ownee..... nieleuknieleuknieleuk )quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Haha arme gordijnen.
Ik heb geeeeeeeen idee wat die fokker vraagt voor pups, maar ik gok veel, ze zijn denk ik de duursten van NL pupsgewijs
da's al best snel in de buurt!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Juni / juli ergens.
Laatste keer was eind december.
nog geen plantenspuit dus?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:39 schreef vamperotica het volgende:
Ik duim mee voor Snow en ik vinzenieleukikvinzenieleukikvinzenieleuk ( en vast ook erg duur)
Ghehe... Wij hadden een tijdje geleden eigenlijk als eerste opknapvanhethuisjestap nieuwe gordijnen..... drie keer raden waar onze monsters ( nee niet die op twee benen) telkens in hangen.....![]()
![]()
Angel is trouwens in een week 95 gram aangekomen, netjes toch?
Nee3, die zijn massaal op vakantiequote:
grrrrquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee3, die zijn massaal op vakantie
Ja hoor.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
grrrr
magt ik die van kids met ronja bij tante enzo plaatsen
Ja ghehehequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi
al vraag ik me af wie met wie aan het touwtrekken is
Sterkte vandaag.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgen is de dag voor onze Snowy. ben er nu al een beetje nerveus voor ik ga de DA zeker stalken in mijn pauze met de telefoon. Hopelijk zijn de ll morgen een beetje lief want echt veel kan ik denk ik niet hebben.
*veegt stiekum traantje weg*quote:Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Litso het volgende:
Tyler heeft gister zijn eerste vogel gevangen
De ene helft ligt in de gang en de ander op balkon. Zo te zien was het een koolmeesje, en niet eens zo'n kleine. De schat
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
we weten nog niets hij is nog niet geopereed. Ze wachten nog op contact met de internist.
Is dat zo? Een tijdje geleden stond marktplaats er vol meequote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef nokwanda het volgende:Een rood meisje? Dat is apart.
Leuke foto van Teddy
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
we weten nog niets hij is nog niet geopereed. Ze wachten nog op contact met de internist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |