Spamnestaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:27 schreef senesta het volgende:
Psssst Poll: voetenbad met je vriendin, romantisch? komen jullie ons jwtz of zoiets team ondersteunen?
Toppiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:16 schreef vamperotica het volgende:
Neue foto's.....![]()
Kitten poes samen met Kitten katertje?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:56 schreef nokwanda het volgende:
Helemaal goed gegaan.
Blijft wonderlijk, zo'n nieuw mensje.
Wat wil ie gaan doen dan? ( solly, ik loop een eeuw achter gellof ik...)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:06 schreef nokwanda het volgende:Stoma. Nah.... doe maar gewoon fairy godmother van een mooi klein meisje.
EW heeft nog niks gehoord. Vanochtend heeft hij de tweede auditieronde gehad en een intakegesprek. Nu is het wachten op de beslissing van de school. Geen idee wanneer we dat gaan oren.
Volgende week beginnen wel zijn examens. Hij staat gelukkig voor alle vakken voldoende, dus dat moet hij kunnen redden, met geschiedenis als zwakste vak (hij luistert nooit naar mijn verhalen)
Knap vertederd en met lekkende traanbuizen. Call a plumberquote:
Ah oke...Cool!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef nokwanda het volgende:
Theaterschool. Algemene opleiding tot artiest.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Knap vertederd en met lekkende traanbuizen. Call a plumber
Feli Oh-oh! En Chico natuurlijk. Moet je nu nog met zo'n buisje onder hem hangen of mag de natuur zijn werk doen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier Nok!
Oh ja nav het ECVO onderzoek van Chico gisteren.
Hij mag dekken
Wat zul jij blij zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Hijs gevraagd voor die teef ja.
En nee dat mag ie allemaal zelf doen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef Maes het volgende:
Wat een leuke berichten allemaal!
Nok, ik vind tha schoenen super, al een leuk nagellakje uitgezocht?
Die Chico, ouwe snoeper
Gelukkig niet zo heel veel. De vloer bijwerken in de woonkamer. Twee dagen werk, ruim gerekend. Dag extra drogen. Ik wil de slaapkamer een ander kleurtje geven en de logeerkamer/mijn miniwerkkamertje moet gewoon wit. De enige kamer die echt aanpak behoeft is EW's kamer die door de vorige bewoners als hobby/werkruimte is gebruikt. Die moet echt een nieuwe vloer en die moet geschilderd worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:26 schreef oh-oh het volgende:3 weken, das wel al heel bijna zeg!
Moeten jullie veel doen in de nieuwe hut?
Ik ga voor jullie duimenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Snowy wordt maandag geopereerd. Ze gaan eerst bloed prikken om te kijken of de waardes nog in orde zijn. zoja dan wordt er in zijn buik gekeken zo niet dan is er op dit moment niets meer te doen.
Pics Greys. Picca's!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
Er zitten koolmeesbabies in mijn vogelhuis!
Leuk detail: de kattenren staat pal naast het vogelhuis en terwijl Borie in de ren zat te suffen, vlogen de koolmezen - die dus in de gaten hebben dat hij achter gaas zit!- af en aan om de babies te voeren. Gewoon op nog geen 50 cm. afstand van de kat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |