Quequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
*hump hump hump*
Ik dacht altijd dat die beestjes pas vanaf een maand of 6 geslachtsrijp waren ( klopt dat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Waren dat de poesjes van de buren?
Ik heb er nog nooit van gehoord (wel dat ze over elkaar heen rollen, maar niet op dié manier). Ik zou in elk geval even met een medisch veterinair-geschoolde overleggen, want wat je beslist niet wilt is een té jong poesje dat zwanger is
Damn, die zijn er vroeg bij. Dit heb ik nog niet eerder gehoord.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef vamperotica het volgende:
We hebben ene heerlijk katertje van 2 maanden en hebben er nu ook een iets jonger poesje bij....
Nu lijkt het katertje gelijk bovenop het poesje te willen kruipen!![]()
Ik hoorede van mn zoessie dat het bij honden een soort van dominantiegedrag kunnen zijn....
Is dit bij katten ook zo?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:28 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
De voorste meneer probeerde de achterste meneer al vanaf zo'n week of tien te bestijgen, totdat ze beiden geholpen waren. Nou was ie vrij dominant, dat wel.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die beestjes pas vanaf een maand of 6 geslachtsrijp waren ( klopt dat?)
Dus hopelijk kan het wat dat betreft geen kwaad....
Ik ga ze zo weer even bij elkaar loslaten kijken hoe ze nu op elkaar reageren.....
NOKJE...Waar beeeeheeen je ( ben je tel.nr kwijt...)
Ja, ik laat ze rustig even aan elkaar wennen en hou ze vanancht nog ff uit elkaar, ze is hier pas vanaf vanavond rond 19.30...quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk dat het juist lekker voor ze is om samen op te groeien. Ze komen net uit een nestje en nu hebben ze elkaar ook.
Hier knuffelen en knokken ze elkaar ook de tent uit soms. Vooral Kareltje is een smooth criminal. Maar ze zijn ook echt lief voor elkaar
Owkee....quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:24 schreef ElisaB het volgende:
Had ik al gezegd dat pics verplicht zijn in kitten-topics?
![]()
Owwww, wat schattigquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:12 schreef vamperotica het volgende:
Owkee....
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwww, wat schattig
Dank je voor het posten
Nagekomen bericht: van wie zijn die prachtige handen die op de foto's staan
quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:54 schreef n0a het volgende:
Zou inderdaad uitkijken. Tijd geleden een verhaal gelezen over een poesje dat met 14 weken zwanger werd. Was dan wel een maine coon die zijn wat groter, maar toch. Je wil niet dat ze zo jong al moeder moeten worden.
Ja, ze is inderdaad erg klein, dat is dr moeder ook, maar ik begin toch een beetje aan dr leeftijd te twijfelen.....quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef nokwanda het volgende:
Over een katertje al zo jong laten helpen zijn de meningen ook verdeeld. Karel is met 5 maanden geholpen en dat is tot dusver prima gegaan.
Wat een mooi poezemeisje
Maar die is echt nog zo verschrikkelijk klein.
Dan passen zijn handen in elk geval hij hemquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |