gewoon lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:28 schreef OldJeller het volgende:
Waarom een voetenbad? Ga dan gewoon samen in bad.. of is dit een subtiele actie om wat aan d'r stinkvoeten te doen?
Welke wordt het? Brokeback Mountain?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:34 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon lekker
die bubbeltjes aan je voeten, film op en mmmm
quote:
Dan moet je rechtop zittend een film kijken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:34 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon lekker
die bubbeltjes aan je voeten, film op en mmmm
Das wel een gedoe hoor om dat bad en die tv naar elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dan moet je rechtop zittend een film kijken.
Vanuit je bad kan je dat liggend doen.
Dat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:28 schreef OldJeller het volgende:
Waarom een voetenbad? Ga dan gewoon samen in bad..
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Das wel een gedoe hoor om dat bad en die tv naar elkaar te krijgen
TS is al van de verkeerde kant, gezien de vraag die hij zich durft af te stellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:58 schreef senesta het volgende:
Dit gaat heul de verkeerde kant op met die poll he
Wat een zielig TVtjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:01 schreef OldJeller het volgende:
Wat zijn vrouwen toch altijd heerlijk simpel..
[ afbeelding ]
Elvi.. Elvira! Come here!
En IQM, zo te zien had je gelijk betreft de film.
Tsssja hoe komt hij eropquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
TS is al van de verkeerde kant, gezien de vraag die hij zich durft af te stellen.
Ik schaam me heul erg voor mijn onromantische soortgenoten en bied hierbij mijn excuses aan. Dat dit kan in Nederlandquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:58 schreef senesta het volgende:
Dit gaat heul de verkeerde kant op met die poll he
Kijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ik schaam me heul erg voor mijn onromantische soortgenoten en bied hierbij mijn excuses aan. Dat dit kan in Nederland
quote:
Lever jij eens heel snel je penis in.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ik schaam me heul erg voor mijn onromantische soortgenoten en bied hierbij mijn excuses aan. Dat dit kan in Nederland
Flatscreen aan je muur in de badkamer is geen toekomstmuziek, het is heel goed te realiseren vandaag de dag.quote:
Ja, maar niet samen.. laat d'r maar lekker zelf haar voeten wassen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Als in niet romantisch, maar onderhoud.
Neuh, ik heb nog vrije keuze in pussy's voor als het noodzakelijk isquote:
Voetenbad is niet romantisch.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:11 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Neuh, ik heb nog vrije keuze in pussy's voor als het noodzakelijk is
Maar geen daarvan houdt van samen voetbadderen, onromantische meisjes die alleen maar dick willen
En dan iemand die dik is en voor de TV wil blijven zitten met een bak chips.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Met je lief in een bubbelbad is wel romantisch. Maar ik zie zo'n ding voor me:
[ afbeelding ]
Zo in het midden van de bank en allebei met één voet er inquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En dan iemand die dik is en voor de TV wil blijven zitten met een bak chips.
Als je samen zo'n ding zou gebruiken, dan realiseer je je op een gegeven moment wel dat je in een dieptepunt van je relatie bent beland. Vooral als je meent dat zo'n actie werkelijk romantisch is.
Romantisch niet. Maar wel 'houden van' als je elkaars likdorens liefdevol verzorgtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En dan iemand die dik is en voor de TV wil blijven zitten met een bak chips.
Als je samen zo'n ding zou gebruiken, dan realiseer je je op een gegeven moment wel dat je in een dieptepunt van je relatie bent beland. Vooral als je meent dat zo'n actie werkelijk romantisch is.
Die heb ik thuis ook!!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[ afbeelding ]
Voetenbaden hebben ook iets met magnetische zuivering te maken en kan er zo uit zietn.
Daar ben ik blij om voor je, stel je voor dat ie zou groeien door wat een vent schrijft..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
Mijn penis krimpt van dit topic en sommige users.
Nou dat is wel erg dramatisch hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:39 schreef es70 het volgende:
Ongeveer net zo romantisch als elkaars puistjes uitknijpen.
Als ik een penis zou hebben, die van mij ook..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
Mijn penis krimpt van dit topic en sommige users.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |