gewoon lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:28 schreef OldJeller het volgende:
Waarom een voetenbad? Ga dan gewoon samen in bad.. of is dit een subtiele actie om wat aan d'r stinkvoeten te doen?
Welke wordt het? Brokeback Mountain?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:34 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon lekker
die bubbeltjes aan je voeten, film op en mmmm
quote:
Dan moet je rechtop zittend een film kijken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:34 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon lekker
die bubbeltjes aan je voeten, film op en mmmm
Das wel een gedoe hoor om dat bad en die tv naar elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dan moet je rechtop zittend een film kijken.
Vanuit je bad kan je dat liggend doen.
Dat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:28 schreef OldJeller het volgende:
Waarom een voetenbad? Ga dan gewoon samen in bad..
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Das wel een gedoe hoor om dat bad en die tv naar elkaar te krijgen
TS is al van de verkeerde kant, gezien de vraag die hij zich durft af te stellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:58 schreef senesta het volgende:
Dit gaat heul de verkeerde kant op met die poll he
Wat een zielig TVtjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:01 schreef OldJeller het volgende:
Wat zijn vrouwen toch altijd heerlijk simpel..
[ afbeelding ]
Elvi.. Elvira! Come here!
En IQM, zo te zien had je gelijk betreft de film.
Tsssja hoe komt hij eropquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
TS is al van de verkeerde kant, gezien de vraag die hij zich durft af te stellen.
Ik schaam me heul erg voor mijn onromantische soortgenoten en bied hierbij mijn excuses aan. Dat dit kan in Nederlandquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:58 schreef senesta het volgende:
Dit gaat heul de verkeerde kant op met die poll he
Kijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ik schaam me heul erg voor mijn onromantische soortgenoten en bied hierbij mijn excuses aan. Dat dit kan in Nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |