Ik ben ook benieuwd inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 23:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik moest opeens denken aan de katten van Litso. Hoe gaat het daarmee?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:44 schreef Litso het volgende:
Met mijn katten gaat het heel goed
Nadat Djinn was aangereden in Oktober heb ik Cem opgevangen, die eerst bij Clumsy_Clown woonde. Ik ben toen verhuisd naar een soortgelijk flatje, maar dan een verdieping lager en in een rustige buurt, waar ze naar buiten kunnen. Ze staan nu 's ochtends vroeg te wachten tot ik de deur voor ze open doe, en af en toe komen ze voor de deur staan jammeren als ze weer willen eten. 's Avonds fluit ik een keertje en dan komen ze weer naar binnen
Ik zie ze niet zoveel meer de laatste tijd, maar volgens mij hebben ze het wel naar hun zin hier in de wijk
Ah... da klinkt als een goed plan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook vlooienspul voor in de bek. Ze gingen elkaar anders wassen met als gevolg spugende katten. Die wormenpillen kun je ook oplossen. Ik deed ze door de kattenmelk Fire laat zich dan wel foppen.
Goed idee. Weet je welk merk?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook vlooienspul voor in de bek. Ze gingen elkaar anders wassen met als gevolg spugende katten. Die wormenpillen kun je ook oplossen. Ik deed ze door de kattenmelk Fire laat zich dan wel foppen.
Lees ik dat nou goed? Naar de dierentuin met koninklijk bezoek?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Inge en Greys hebben PB, thnx
![]()
Haar tante ( die ik dus goed ken ) is eindelijk bij haar op bezoek geweest nu ze in Tilburg ligt.
Haar hele gezicht is bont en blauw en ze heeft een hele zware hersenschudding, een nare beenbreuk en een gebroken schouderblad. Haar hersenscan laat nog steeds donkere vlekken zien die niet kleiner zijn geworden ( maar ook niet groter gelukkig ) .
Ze krijgt nog veel morphine, maar steeds minder, dus ze is steeds meer bij nu.
Ze is dus zittend geland maar daarna voorover geslagen met haar gezicht op het asfalt en daarna door naar voren gerold.
Haar broertje stond naast haar en zag alles voor zijn ogen gebeuren en is ook zwaar getraumatiseerd.
Het koninklijk bezoek van zaterdag heeft haar wel heel erg goed gedaan en als leuk lichtpuntje is haar een dierentuinbezoek met haar bezoek van zaterdag in het vooruitzicht gesteld.
Koninginnedag aanslag #28quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Graag zelfs!
Ik weet niet of die man die marechaussee man is, het zou kunnen . Je ziet hem later op andere foto's ook nog liggen, ik vermoed eigenlijk dat dit een van de mensen is die gelijk dood waren.
Bah.
En ja, zoals ik het begreep gaat ze met de koninklijke posse naar de dierentuin.
![]()
Jij kunt alles!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |