Zoooo....quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh joh gewoon, veel beterschap.
T gaat om het gebaar toch![]()
Haar tante zei dat ze vandaag de eerste kaarten al binnen had van vreemden en dat ze het heel erg leuk vindt
fijn dat ze het leuk vindt! en wat goed dat er gewoon al gepost is!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh joh gewoon, veel beterschap.
T gaat om het gebaar toch![]()
Haar tante zei dat ze vandaag de eerste kaarten al binnen had van vreemden en dat ze het heel erg leuk vindt
Nee hoor, daar hoef je nu nog niks mee, maar als ie een half jaar is wel. Nu is dat nog spel. Als ze beide 6 maanden zijn zou ik ze laten helpen als ik jou was. Is wel een boel geld ineens, maar daar kan je alvast wat voor opzij leggen, want kittens zijn duurder en er zijn er al teveel die minder goed terecht komen over het algemeen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:31 schreef vamperotica het volgende:
Angel is er( poesje )
En Devil lijkt er gelijk bovenop te willen![]()
Moeten we daar iets mee doen? Of is dat normaal?
Omdat je in het verkeerde topic zit....quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoest nu met de nieuwe gezinsuitbreiding?
en waarom heb ik nog geen foto gezien?
en dat zeg je me niet eerder ha haquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Omdat je in het verkeerde topic zit....
Kitten poes samen met Kitten katertje?
Of op hyves kijken, dat kan ook...quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Omdat je in het verkeerde topic zit....
Kitten poes samen met Kitten katertje?
hihihiquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Of op hyves kijken, dat kan ook...
Daarom twijfel ik ook.... Aan de ene kant lijkt het me, over minimaal 2 jaar, best leuk om een nestje in huis te hebben, maar aan de andere kant zijn er inderdaad al zoveel kittens waar geen fijn plekje voor te vinden is...quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Oei, wil je echt een nestje terwijl er al zoveel ongewenste poesjes zijn???
Jammer is dat ...
Ze zijn wel cute. Maar dat zijn echt alle kittens
Geen specifieke reden, Ik wilde eik voor poesjes gaan, maar toen bleek Devil bij de eerste ontmoeting een katertje te zijn en de kids meteen verliefd en op Angel waren we ook meteen verliefd....quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Bij twijfel niet doen is mijn motto!
Is er een specifieke reden waarom je nu een kater en poesje genomen hebt?
Lijkt me van te voren al zo onhandig, unisex huisdieren zijn zo handig!
Daar denk ik anders wel vaak over!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef nokwanda het volgende:
Nestjes zijn leuk, maar weet wel dat die kleintjes het best af zijn als ze tenminste tot 12 weken bij de mams zijn. Dat is een lange tijd en dan loop je aardig in de kosten. Het wettelijk minimum is wel 7 werken maar dat is eigenlijk schandalig. Je doet je eigen kind toch ook niet op zijn 10de het huis uit
heeft je eigen DA nog wat gezegd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb dat wel aangekaart dat wij het idee hadden dat hij pijn heeft. Maar als ze niet weten waar kunnen ze het denk ik moeilijk bepalen. Ik kon ook een prednisonspuit laten geven maar dit doe ik liever niet. Als hij toch FIP blijkt te hebben dan kan dit ervoor zorgen dat het virus veel sneller tot uiting komt.
als we buiten zijn gaat ronja dan op zoek om poep te etenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:Billy loopt altijd te ruften als ie heel blij en opgewonden is
Hij ligt wel heel opgewekt te snurken jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Billy loopt altijd te ruften als ie heel blij en opgewonden is
Het schijnt dat ze dan een tekort hebben aan een bepaald iets toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als we buiten zijn gaat ronja dan op zoek om poep te eten![]()
gelukkig begint ze wel minder te eten en reageert al veeeel beter op onze correcties maar toch
kan de wierrook er wel tegen op?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij ligt wel heel opgewekt te snurken ja![]()
Af en toe één oog op een kier als hij er één laat
ik heb er al zoveel overgehoordquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze dan een tekort hebben aan een bepaald iets toch?
Tenminste dat heb ik wel eens gelezen geloof ik
Ik ga steeds ergens anders zitten maar hij schijnt toch wel heel graag naast me te willen liggen dus dan is de wierrook niet altijd afdoende neequote:
Elco heeft het als puber wel eens gedaan maar het is gelukkig nooit een gewoonte geworden want het is inderdaad best smerig. Bovendien lijkt het me niet echt gezond ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Poepeters zijn echt goor, ik heb er goddank nog nooit een gehad.
Whehehe, love in the airquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:27 schreef nokwanda het volgende:
Hier doen vooral de twee dames Purrr en Mudhle dat. Lief met opgeheven staartje en omhoog geduwd achterwerk langzaam voorbij paraderen om dan zo'n gifwolje achter te laten. Zuivere liefde
wij mensen vinden het idd goor, voor de hond maakt dat niks uit ha haquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:21 schreef oh-oh het volgende:Poepeters zijn echt goor, ik heb er goddank nog nooit een gehad.
en dan duimen we hier gewoon meequote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze eigen DA zei dat diazepam idd ook pijnverlichtend is en eetlustbevorderend. Gisterenavond woog hij 4,9ik snap er niets meer van. Het is nog wel eten kattenbak eten kattenbak dus ergens in het proces gaat het nog niet zoals het moet. We geven de moed nog niet op
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |