Horen we nooit meer wat van. Foundations was toch wel haar laatste wapenfeit . . .quote:
Ja, bizar eigenlijk want Foundations is toch wel een bijzonder leuke plaatquote:Op maandag 4 mei 2009 10:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Horen we nooit meer wat van. Foundations was toch wel haar laatste wapenfeit . . .
Wereldplaat van hem. Zonder twijfelquote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef cosmick het volgende:
Ach, blijft gewoon leuk, deze MJ.
Ik schrijf 'm even op want ik wil morgen een groot deel van het festival gaan meepikken. Rond 18:50 tot 21:20 even naar de Martiniplaza en dan weer naar het festival. Jammer dat het niet echt tof weer gaat wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:27 schreef Sersjee het volgende:
Voor de Groningers onder ons: morgen staat om 16.00 op de Main Stage van het bevrijdingsfestival Liam Finn te spelen. Absolute aanrader! Heb me gister uitstekend vermaakt...
Wie is het?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, bizar eigenlijk want Foundations is toch wel een bijzonder leuke plaat.
Toffe foto dit
[ afbeelding ]
Dan was Elize vorige week leuker . . .quote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
Aardige babbel heeft ze, maar ik vind het verder niet heel bijzonder.
Lekker figuur man! Je moet wel even om die kin heen idd.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aardige babbel heeft ze, maar ik vind het verder niet heel bijzonder.
Jup, echt welquote:Op maandag 4 mei 2009 10:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan was Elize vorige week leuker . . .
Ja, die kin/kaaklijn is wel apart/breed ja! Voor de rest is het wel primaquote:Op maandag 4 mei 2009 10:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lekker figuur man! Je moet wel even om die kin heen idd.
Ik vind 'm ook ergquote:Fijne MH. Not.
Ik vind van niet.quote:
Mooi zijn we het over eens.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Beetje flauw gezang over een saai, halfgebakken melodietje. Onbegrijpelijke keuze.
Wie denk je ??quote:Op maandag 4 mei 2009 10:41 schreef Numbie het volgende:
Who the f*** heeft verzonnen dat dit de MH moet worden?!
Begin echt veelbelovend, maar het zakt al snel in. Qua zang/melodie inderdaad erg eentoning.. Had van mij dus ook geen MH hoeven wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Beetje flauw gezang over een saai, halfgebakken melodietje. Onbegrijpelijke keuze.
Roos en Giel, o.aquote:Op maandag 4 mei 2009 10:41 schreef Numbie het volgende:
Who the f*** heeft verzonnen dat dit de MH moet worden?!
3FM Serious Music
Als ik minimal gedoe wil horen dan zet ik Slam of 538 wel aan![]()
![]()
Dan zal je dit ook wel willen zien (de Ekstra TV van deze week):quote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, bizar eigenlijk want Foundations is toch wel een bijzonder leuke plaat.
Toffe foto dit
[ afbeelding ]
Geweldige plaatquote:
Ah, te gek !quote:Op maandag 4 mei 2009 10:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zal je dit ook wel willen zien (de Ekstra TV van deze week):
Dat hele album was toch al uit 2007? En er was al een mixed blood versie van uit.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geweldige plaat.
Zou ie inmiddels alweer wat nieuws hebben? Of was de interesse van 3FM eenmalig?
Hij wil ook dat het een hit wordtquote:Op maandag 4 mei 2009 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Giel draaide 't absurd vaak vorige week ja
Die is van de buitencategorie, afdeling 'geil'quote:Op maandag 4 mei 2009 10:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan was Elize vorige week leuker . . .
Really? Maar nieuwe muziek wordt toch altijd het eerst op 3FM gedraaidquote:Op maandag 4 mei 2009 10:58 schreef on_air het volgende:
[..]
We waren sowieso al een jaar te laat met het ontdekken van de plaat.
NEE !!! NIET ROOS !!quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Really? Maar nieuwe muziek wordt toch altijd het eerst op 3FM gedraaid
De definitie van nieuw is natuurlijk rekbaar. Als je pas iets tien jaar na dato hoort, is het voor jou nog altijd nieuw.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Really? Maar nieuwe muziek wordt toch altijd het eerst op 3FM gedraaid
Hej Michielquote:Op maandag 4 mei 2009 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Oe, eentje waar je een ladder voor nodig hebt!
Dat meen je niet dat je dat goed vindt?quote:
Nee, tuurlijk nietquote:Op maandag 4 mei 2009 11:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat meen je niet dat je dat goed vindt?
Ze zitten opzich toch al lang aan die 10.000 plays?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:20 schreef -Hans- het volgende:
Schijnbaar staat 10.000 nights weer op de playlist want ik hoorde de plaat gisteren ook al
Net zoals die verschrikkelijke Kooksquote:Op maandag 4 mei 2009 11:20 schreef -Hans- het volgende:
Schijnbaar staat 10.000 nights weer op de playlist want ik hoorde de plaat gisteren ook al
het is in ieders geval heeeeeeeeeul slecht zelfs michiel vind dat die noemde het al Saai en sandquote:Op maandag 4 mei 2009 11:33 schreef 3FMaster het volgende:
* 3FMaster ziet nu de megahit.
Geen idee wie dat is
Het zal niet veel meer schelen, denk ikquote:Op maandag 4 mei 2009 11:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze zitten opzich toch al lang aan die 10.000 plays?
Zal wel weer opnieuw zijn uitgebracht, ofzoquote:Op maandag 4 mei 2009 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net zoals die verschrikkelijke Kookswaarvan de rotatie ineens ook weer omhoog gegooid is. http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=kooks
Blijft tofquote:Op maandag 4 mei 2009 11:54 schreef themauster het volgende:
p-p-p-pokerface![]()
im bluffin with my muffin
Erg verfrissend. Beetje vaag, maar wel erg lekkerquote:Op maandag 4 mei 2009 12:18 schreef Numbie het volgende:
oooowh you got me inna hedlok!!![]()
super leuke track
Mnaw, valt meequote:Op maandag 4 mei 2009 12:18 schreef Numbie het volgende:
oooowh you got me inna hedlok!!![]()
super leuke track
Ha die Brennel !quote:Op maandag 4 mei 2009 12:44 schreef Brennel het volgende:
Volk
Deze wordt weer te vaak gedraaid. Jammer, ik vond hem erg leuk, maar dat wordt steeds minder.
Ik vind het wel een goede zanger, maar die muziek is altijd hetzelfde. Altijd even nietserig.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:27 schreef -Hans- het volgende:
mijn god van Velzen heeft ook weer een nieuwe single.. Of het geweldig is of kud het wordt
altijd maar gedraaid.
Zeg dat welquote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede zanger, maar die muziek is altijd hetzelfde. Altijd even nietserig.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:44 schreef Brennel het volgende:
Volk
Deze wordt weer te vaak gedraaid. Jammer, ik vond hem erg leuk, maar dat wordt steeds minder.
VInd het wel een lekkers zomers deuntjequote:
Tis hier best wel lekker, de zon schijntquote:
Hier is het grijs en winderigquote:Op maandag 4 mei 2009 14:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Tis hier best wel lekker, de zon schijnt
Een van de betere platen van dit momentquote:Op maandag 4 mei 2009 14:26 schreef Sirolf het volgende:
The Noisettes, klinkt goed op deze maandagmiddag!
Paar maanden geleden zeven AH-zakken vol met kleding eruit gemiktquote:Op maandag 4 mei 2009 13:29 schreef borisz het volgende:
Zo even mijn kledingkast opgeruimd
- 5 vesten
- drie truien
- ouwe t-shirts eruit gegooid
Ik heb er nog genoeg over.
Op de aankooplijst staan zomerbroeken, daar heb ik een beetje te weinig van.
Nou wat is er nou mis met Melanie C?quote:
En wat vindt je ervan??quote:Op maandag 4 mei 2009 16:15 schreef 3FMaster het volgende:
Nou, de eerste keer dat in de mh ga horen..
Ik was met twee zakken klaarquote:Op maandag 4 mei 2009 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar maanden geleden zeven AH-zakken vol met kleding eruit gemikt.
Whaha meesterlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 16:51 schreef Damzkieee het volgende:
Haha wat triest. Dit zijn gewoon vrienden die geld voor pils willen
Ik had het er net nog met een collega over om dat ook eens te gaan doen. En dan gewoon zeggen: "NEE DANK JE IK MAG DIE VENT NIET."quote:Op maandag 4 mei 2009 16:54 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Mika! die hebben ze ook weer van stal gehaald
[..]
Valt niet op idd
Eigenlijk best wel eens leuk om te proberenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik had het er net nog met een collega over om dat ook eens te gaan doen. En dan gewoon zeggen: "NEE DANK JE IK MAG DIE VENT NIET."
Vervolgens met zn tweeën voor 75 euro gaan zuipen
respectquote:Op maandag 4 mei 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
Zometeen in driedelig pak hijsen voor de dodenherdenking hier in het dorp ik neem de plek in van mijn opa voor de kranslegging.
Mijn opa is nu 79 en niet goed te been dus ik neem het over![]()
Mijn overopa was 1 van de weinige verzetstrijders in het dorp die het wel overleeft heeft
Mooi gebaarquote:Op maandag 4 mei 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
Zometeen in driedelig pak hijsen voor de dodenherdenking hier in het dorp ik neem de plek in van mijn opa voor de kranslegging.
Mijn opa is nu 79 en niet goed te been dus ik neem het over![]()
Mijn overopa was 1 van de weinige verzetstrijders in het dorp die het wel overleeft heeft
Inclusief een naamswijziging naar Lightrail Station of Train Station?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef -Hans- het volgende:
Metro Station mag ook wel eens met wat nieuws komen.
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inclusief een naamswijziging naar Lightrail Station of Train Station?
Klopt ja, weer of geen weer. En volgens mij staan er altijd mensen, spelen ze nooit zonder 'publiek'.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi gebaar. Blijf Dodenherdenking altijd iets indrukwekkends vinden. Ben zelf geïnteresseerd in WO1 en WO2, dus daar hoort dit ook bij. Overigens is 't in het Belgische Ieper élke dag dodenherdenking: daar wordt al 80 jaar (ja, tachtig jaar) elke dag The Last Post gespeeld. Indrukwekkend.
Zelf heb ik mijn interesses liggen bij sport en politiek. Bijvoorbeeld OS1936 en ook hoe sport een rol heeft gespeeld in de kampen als we het dan bij de WOII blijven.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi gebaar. Blijf Dodenherdenking altijd iets indrukwekkends vinden. Ben zelf geïnteresseerd in WO1 en WO2, dus daar hoort dit ook bij. Overigens is 't in het Belgische Ieper élke dag dodenherdenking: daar wordt al 80 jaar (ja, tachtig jaar) elke dag The Last Post gespeeld. Indrukwekkend.
Dat vind ik wel heel erg overdreven . . .quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Overigens is 't in het Belgische Ieper élke dag dodenherdenking: daar wordt al 80 jaar (ja, tachtig jaar) elke dag The Last Post gespeeld. Indrukwekkend.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:01 schreef alors het volgende:
Is er morgen ook speciale programmering ivm Bevrijdingsdag?
Ik mis mijn C&S zo
Neeequote:
ah joh! die Timur doet het toch niet zo heel erg slecht? althans, qua muziek vind ik het eigenlijk wel tof. Morgen zal 3FM vooral in het teken staan van het bevrijdingsfestivalquote:Op maandag 4 mei 2009 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Neee![]()
Ik had vandaag al zo'n anti-climax toen ik om 4 uur op deze matige dag ontdekte dat Timur de show deed. En nu moet ik nog een dag wachten
Timur is gewoon niet mijn soort djquote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ah joh! die Timur doet het toch niet zo heel erg slecht? althans, qua muziek vind ik het eigenlijk wel tof. Morgen zal 3FM vooral in het teken staan van het bevrijdingsfestival.
Purple, daar is Hugo !
feivel !
Ik denk het wel.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:17 schreef Broekie het volgende:
Vraagje, iemand enig idee of 3FM straks om 20:00 ook stil is tot 20:02?
Zou het wel zo prettig vinden in ieder geval.quote:
Zou het wel zo netjes vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zou het wel zo prettig vinden in ieder geval.
Haha, dat heb ik hier vaker gelezenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Timur is gewoon niet mijn soort djzeg maar.
Ja, ik weet niet of vandaag wel de meest geschrikte dag is. Naja, het zal nog wel een keer worden uitgezondenquote:Ja, dat vermoedde ik dus al. Nouja, het is niet anders. Ik wacht nog steeds op die Best Of die op Koninginnedag niet doorging, hadden ze vandaag ook wel kunnen doen...
Mjah, is bekend, webserver is down, staat bij de HU en daar kon ik vandaag niet naar binnen. Morgen uiteraard ook niet, dus pas woensdag kan ik haar weer online schoppen.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Avond Broekie. ps: je avatar lijkt niet te worden geladen
Ik heb eigenlijk nooit iets van mijn (overgroot) opa's / oma's iets over de oorlog gehoord. Heb er ook nooit naar gevraagd gehad.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:48 schreef themauster het volgende:
ik zelf ben ook geintereseerd in WO2. Ik vind de verhalen van mijn grootouders altijd zo boeiend.
Ah, dat vermoeden had ik al een beetje want ik kon ook niet op je website komenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, is bekend, webserver is down, staat bij de HU en daar kon ik vandaag niet naar binnen. Morgen uiteraard ook niet, dus pas woensdag kan ik haar weer online schoppen.
Maar, bedankt voor het melden
Heel, maar dan ook heel erg mooi inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 19:28 schreef Brennel het volgende:
Dit pianostukje... *kippevel*
Je had nog gelijk ook: wie weigert ook stil te zijn om 20:00?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:07 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp denkt dat er nu weer een klaagbaak topic weer voor de dodenherdenking is..
Ik ben ook gelijk gaan kijkenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:07 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp denkt dat er nu weer een klaagbaak topic weer voor de dodenherdenking is..
Kinderachtigquote:Op maandag 4 mei 2009 20:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je had nog gelijk ook: wie weigert ook stil te zijn om 20:00?
Verbaasd je dat?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je had nog gelijk ook: wie weigert ook stil te zijn om 20:00?
Inderdaad zeg. Je gaat niet bewust ff anderen treiteren door te praten. Tijd zat om daarna te praten.quote:
En 't is alleen maar tegendraads zijn om het tegendraads zijn. Serieus, ik kóts er opquote:Op maandag 4 mei 2009 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Je gaat niet bewust ff anderen treiteren door te praten. Tijd zat om daarna te praten.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:32 schreef MarijeH het volgende:Hoe gaat het hier?
Waar waren coen en sander vandaag?
Die slaapt slecht vannachtquote:Op maandag 4 mei 2009 20:33 schreef borisz het volgende:
Deal or No Deal
deal op 48k, had 250k in zijn koffer
had het idd gezienquote:Op maandag 4 mei 2009 20:33 schreef borisz het volgende:
Deal or No Deal
deal op 48k, had 250k in zijn koffer
Ik ga morgen kijken in Haarlem naar Guus Meeuwis en Gabriella Cilmi en misschien ook nog naar Asteroids Galaxy Tour (ligt aan het weer).quote:Op maandag 4 mei 2009 20:49 schreef LeonH het volgende:
Lang niet geweest!
Misschien maar morgen eventjes in Roermond checken, DeWolff moet om 19.40 tot 20.50.. Eigenlijk komt dat niet goed uit gezien de halve finale van Man. UnitedAnders daar maar gelijk een pub opzoeken
Weet jij wat de TBA om 23.00 is ? Is dat al ooit bekend gemaakt ?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken in Haarlem naar Guus Meeuwis en Gabriella Cilmi en misschien ook nog naar Asteroids Galaxy Tour (ligt aan het weer).
Nee, heb ik niets over gehoord. Geen idee dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Weet jij wat de TBA om 23.00 is ? Is dat al ooit bekend gemaakt ?
MetMichiel v3.1 is een feit!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
De popkwis is weg? Neeeuu!
Mja. De popkwis vond ik altijd prachtig. Ik belde altijd in! Ben er helaas nooit doorgekomen..quote:
Geen paniek... het blijven 5 vragen over muziek, maar nu kan iedereen meespelen ipv slechts 1 kandidaat!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mja. De popkwis vond ik altijd prachtig. Ik belde altijd in! Ben er helaas nooit doorgekomen..
Da's juist leukquote:Op maandag 4 mei 2009 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind 'Wincode' wel een beetje ouderwets klinken trouwens.
Ik ben morgen gelukkig ook vrij, maar het is inderdaad heel erg vreemd dat 5 mei niet gewoon een officieele vrije dag is. Niet vrij zijn op bevrijdingsdag... dat is toch krom?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
5 mei hoort 'gewoon' een vrije dag te zijn. Eens dus met Michiel. Gelukkig ben ik morgen wel vrij, maar veel mensen zijn dat niet en ik vind het ook vreemd hoor. 5 mei, gewoon vrij..!
Ik neem woensdag, donderdag, en vrijdag er ook nog bij. Alleen dan om de reden dat ik mn teen gebroken heb, mn pols ook, en dat ik niet lang mag lopen vanwege die gebroken teen.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
5 mei hoort 'gewoon' een vrije dag te zijn. Eens dus met Michiel. Gelukkig ben ik morgen wel vrij, maar veel mensen zijn dat niet en ik vind het ook vreemd hoor. 5 mei, gewoon vrij..!
Nee, niet echt. Ben niet zo'n feestganger van mezelf.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat het qua weer niet tof gaat worden.. Ga je morgen ook heen?
Ik heb zo lang ik me kan herinneren nog nooit vrij gehad. Iig niet omdat het Bevrijdingsdag is.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
ik had vroeger gewoon vrij van school op 5 meiquote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb zo lang ik me kan herinneren nog nooit vrij gehad. Iig niet omdat het Bevrijdingsdag is.
Dat wellicht wel, maar dat viel mss ook in een meivakantie (of hoe 't dan ook heettequote:Op maandag 4 mei 2009 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had vroeger gewoon vrij van school op 5 mei
volgens mij hadden wij voorjaars- en paasvakantie. Meivakantie is ook zo'n modern ietsquote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat wellicht wel, maar dat viel mss ook in een meivakantie (of hoe 't dan ook heette).
Gelukkig, ik was er nietquote:Op maandag 4 mei 2009 20:09 schreef 3FMaster het volgende:
Ow shit. RHCP rond dit tijdstip. Hou het een beetje netjes, Roel!
Echt niets aan toe te voegen. Ik vind het ook heel erg krom. De belangrijke waarde van 5 mei hoeft niet te worden uitgelegd, des te vreemder is het verschijnsel dat het geen vrije dag is. Gelukkig ziet de organisatie waar ik werkzaam voor ben wel het belang van 5 mei in en bij ons is de boel dus ook 'gewoon' gesloten.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben morgen gelukkig ook vrij, maar het is inderdaad heel erg vreemd dat 5 mei niet gewoon een officieele vrije dag is. Niet vrij zijn op bevrijdingsdag... dat is toch krom?
Bij mij is het net andersomquote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb zo lang ik me kan herinneren nog nooit vrij gehad. Iig niet omdat het Bevrijdingsdag is.
Kheb um alquote:Op maandag 4 mei 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Iemand hier interesse in het PSB-alarm als ringtone? Ding is nu te downloaden..
http://www.avro.nl/radio/(...)ia/ringtones/9.aspx#
Kheb um wel op mijn telefoon gezet maar niet als beltoonquote:Op maandag 4 mei 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof!. Ik vind 'm iets te heftig als Ringtone..
Die heb ik ook een hele tijd er op gehadquote:Op maandag 4 mei 2009 22:40 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb nu het Hoi, hoi muziekje als ringtone
Ooh das ook een goeie inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 22:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die heb ik ook een hele tijd er op gehad![]()
Nu heb ik Mars
Whehequote:Op maandag 4 mei 2009 22:40 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb um wel op mijn telefoon gezet maar niet als beltoon![]()
Kheb nu het Hoi, hoi muziekje als ringtone
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Hej Timooooooo !quote:Op maandag 4 mei 2009 22:49 schreef Timo20 het volgende:
Avond avond![]()
![]()
[..]!
jammer dat ik op mijn gsm geen beltones kan zetten
-edit- gelijk maar wel ff gedownload en achter elkaar afgespeeld: het alarm en Love Etc.![]()
![]()
Yooooooooooquote:
m`n telefoon heb ik al ruim 2,5 jaar. Toen kon dat volgens mij nog nietquote:LOL. btw; zou niet weten of mijn foon die functie ondersteund. Naja, maakt ook niet uit
uuhhm, dat zou idd wel eens lastig kunnen wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Yoooooooooo![]()
[..]
m`n telefoon heb ik al ruim 2,5 jaar. Toen kon dat volgens mij nog niet
Doe maar duur!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, dat zou idd wel eens lastig kunnen worden. Die van mij is iets recenter. Schijn er zelfs mee te kunnen Twitteren
.
Probeer dat dan es, Hans!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, dat zou idd wel eens lastig kunnen worden. Die van mij is iets recenter. Schijn er zelfs mee te kunnen Twitteren
.
Typisch NL wel een Bevrijdingsdag hebben maar er geen nationale vrije dag van makenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt niets aan toe te voegen. Ik vind het ook heel erg krom. De belangrijke waarde van 5 mei hoeft niet te worden uitgelegd, des te vreemder is het verschijnsel dat het geen vrije dag is. Gelukkig ziet de organisatie waar ik werkzaam voor ben wel het belang van 5 mei in en bij ons is de boel dus ook 'gewoon' gesloten.
White Lies.
Whehequote:Op maandag 4 mei 2009 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Doe maar duur!
Ik kan met die van mij sms-en en bellen, das voldoendeKan er zelfs spelletjes op spelen
Nou... ooitquote:
Ambtenaar worden, dan heb je wel vrijquote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eens in de 5 jaar idd, lachertje vind ik datquote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef borisz het volgende:
Typisch NL wel een Bevrijdingsdag hebben maar er geen nationale vrije dag van maken.
Ja eens in de vijf jaar. Wat een onzin.
uhm... nee minigolfquote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe![]()
ach, ook ik sms-bel er mee, maar dat is het dan ook wel. Heb jij er ook zo'n bowling spel? die doe ik altijd
quote:
Oh, tof! net even gekeken, maar die heb ik niet..Wel Beach Rally 2quote:
trustenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:55 schreef Timo20 het volgende:
Zo, ik ga nog een aflevering van Lost seizoen 4 kijken en dan ga ik pitten. Moet om 0700uur weer beginnen met werken
Wil 'm wel, maar kan 'm niet als ringtone gebruiken . . .quote:Op maandag 4 mei 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm, balen! tijd voor een nieuwe foon?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wil 'm wel, maar kan 'm niet als ringtone gebruiken . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |