Horen we nooit meer wat van. Foundations was toch wel haar laatste wapenfeit . . .quote:
Ja, bizar eigenlijk want Foundations is toch wel een bijzonder leuke plaatquote:Op maandag 4 mei 2009 10:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Horen we nooit meer wat van. Foundations was toch wel haar laatste wapenfeit . . .
Wereldplaat van hem. Zonder twijfelquote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef cosmick het volgende:
Ach, blijft gewoon leuk, deze MJ.
Ik schrijf 'm even op want ik wil morgen een groot deel van het festival gaan meepikken. Rond 18:50 tot 21:20 even naar de Martiniplaza en dan weer naar het festival. Jammer dat het niet echt tof weer gaat wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:27 schreef Sersjee het volgende:
Voor de Groningers onder ons: morgen staat om 16.00 op de Main Stage van het bevrijdingsfestival Liam Finn te spelen. Absolute aanrader! Heb me gister uitstekend vermaakt...
Wie is het?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, bizar eigenlijk want Foundations is toch wel een bijzonder leuke plaat.
Toffe foto dit
[ afbeelding ]
Dan was Elize vorige week leuker . . .quote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
Aardige babbel heeft ze, maar ik vind het verder niet heel bijzonder.
Lekker figuur man! Je moet wel even om die kin heen idd.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aardige babbel heeft ze, maar ik vind het verder niet heel bijzonder.
Jup, echt welquote:Op maandag 4 mei 2009 10:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan was Elize vorige week leuker . . .
Ja, die kin/kaaklijn is wel apart/breed ja! Voor de rest is het wel primaquote:Op maandag 4 mei 2009 10:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lekker figuur man! Je moet wel even om die kin heen idd.
Ik vind 'm ook ergquote:Fijne MH. Not.
Ik vind van niet.quote:
Mooi zijn we het over eens.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Beetje flauw gezang over een saai, halfgebakken melodietje. Onbegrijpelijke keuze.
Wie denk je ??quote:Op maandag 4 mei 2009 10:41 schreef Numbie het volgende:
Who the f*** heeft verzonnen dat dit de MH moet worden?!
Begin echt veelbelovend, maar het zakt al snel in. Qua zang/melodie inderdaad erg eentoning.. Had van mij dus ook geen MH hoeven wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Beetje flauw gezang over een saai, halfgebakken melodietje. Onbegrijpelijke keuze.
Roos en Giel, o.aquote:Op maandag 4 mei 2009 10:41 schreef Numbie het volgende:
Who the f*** heeft verzonnen dat dit de MH moet worden?!
3FM Serious Music
Als ik minimal gedoe wil horen dan zet ik Slam of 538 wel aan![]()
![]()
Dan zal je dit ook wel willen zien (de Ekstra TV van deze week):quote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, bizar eigenlijk want Foundations is toch wel een bijzonder leuke plaat.
Toffe foto dit
[ afbeelding ]
Geweldige plaatquote:
Ah, te gek !quote:Op maandag 4 mei 2009 10:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zal je dit ook wel willen zien (de Ekstra TV van deze week):
Dat hele album was toch al uit 2007? En er was al een mixed blood versie van uit.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geweldige plaat.
Zou ie inmiddels alweer wat nieuws hebben? Of was de interesse van 3FM eenmalig?
Hij wil ook dat het een hit wordtquote:Op maandag 4 mei 2009 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Giel draaide 't absurd vaak vorige week ja
Die is van de buitencategorie, afdeling 'geil'quote:Op maandag 4 mei 2009 10:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan was Elize vorige week leuker . . .
Really? Maar nieuwe muziek wordt toch altijd het eerst op 3FM gedraaidquote:Op maandag 4 mei 2009 10:58 schreef on_air het volgende:
[..]
We waren sowieso al een jaar te laat met het ontdekken van de plaat.
NEE !!! NIET ROOS !!quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Really? Maar nieuwe muziek wordt toch altijd het eerst op 3FM gedraaid
De definitie van nieuw is natuurlijk rekbaar. Als je pas iets tien jaar na dato hoort, is het voor jou nog altijd nieuw.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Really? Maar nieuwe muziek wordt toch altijd het eerst op 3FM gedraaid
Hej Michielquote:Op maandag 4 mei 2009 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Oe, eentje waar je een ladder voor nodig hebt!
Dat meen je niet dat je dat goed vindt?quote:
Nee, tuurlijk nietquote:Op maandag 4 mei 2009 11:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat meen je niet dat je dat goed vindt?
Ze zitten opzich toch al lang aan die 10.000 plays?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:20 schreef -Hans- het volgende:
Schijnbaar staat 10.000 nights weer op de playlist want ik hoorde de plaat gisteren ook al
Net zoals die verschrikkelijke Kooksquote:Op maandag 4 mei 2009 11:20 schreef -Hans- het volgende:
Schijnbaar staat 10.000 nights weer op de playlist want ik hoorde de plaat gisteren ook al
het is in ieders geval heeeeeeeeeul slecht zelfs michiel vind dat die noemde het al Saai en sandquote:Op maandag 4 mei 2009 11:33 schreef 3FMaster het volgende:
* 3FMaster ziet nu de megahit.
Geen idee wie dat is
Het zal niet veel meer schelen, denk ikquote:Op maandag 4 mei 2009 11:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze zitten opzich toch al lang aan die 10.000 plays?
Zal wel weer opnieuw zijn uitgebracht, ofzoquote:Op maandag 4 mei 2009 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net zoals die verschrikkelijke Kookswaarvan de rotatie ineens ook weer omhoog gegooid is. http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=kooks
Blijft tofquote:Op maandag 4 mei 2009 11:54 schreef themauster het volgende:
p-p-p-pokerface![]()
im bluffin with my muffin
Erg verfrissend. Beetje vaag, maar wel erg lekkerquote:Op maandag 4 mei 2009 12:18 schreef Numbie het volgende:
oooowh you got me inna hedlok!!![]()
super leuke track
Mnaw, valt meequote:Op maandag 4 mei 2009 12:18 schreef Numbie het volgende:
oooowh you got me inna hedlok!!![]()
super leuke track
Ha die Brennel !quote:Op maandag 4 mei 2009 12:44 schreef Brennel het volgende:
Volk
Deze wordt weer te vaak gedraaid. Jammer, ik vond hem erg leuk, maar dat wordt steeds minder.
Ik vind het wel een goede zanger, maar die muziek is altijd hetzelfde. Altijd even nietserig.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:27 schreef -Hans- het volgende:
mijn god van Velzen heeft ook weer een nieuwe single.. Of het geweldig is of kud het wordt
altijd maar gedraaid.
Zeg dat welquote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede zanger, maar die muziek is altijd hetzelfde. Altijd even nietserig.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:44 schreef Brennel het volgende:
Volk
Deze wordt weer te vaak gedraaid. Jammer, ik vond hem erg leuk, maar dat wordt steeds minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |