Horen we nooit meer wat van. Foundations was toch wel haar laatste wapenfeit . . .quote:
Ja, bizar eigenlijk want Foundations is toch wel een bijzonder leuke plaatquote:Op maandag 4 mei 2009 10:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Horen we nooit meer wat van. Foundations was toch wel haar laatste wapenfeit . . .
Wereldplaat van hem. Zonder twijfelquote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef cosmick het volgende:
Ach, blijft gewoon leuk, deze MJ.
Ik schrijf 'm even op want ik wil morgen een groot deel van het festival gaan meepikken. Rond 18:50 tot 21:20 even naar de Martiniplaza en dan weer naar het festival. Jammer dat het niet echt tof weer gaat wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:27 schreef Sersjee het volgende:
Voor de Groningers onder ons: morgen staat om 16.00 op de Main Stage van het bevrijdingsfestival Liam Finn te spelen. Absolute aanrader! Heb me gister uitstekend vermaakt...
Wie is het?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, bizar eigenlijk want Foundations is toch wel een bijzonder leuke plaat.
Toffe foto dit
[ afbeelding ]
Dan was Elize vorige week leuker . . .quote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
Aardige babbel heeft ze, maar ik vind het verder niet heel bijzonder.
Lekker figuur man! Je moet wel even om die kin heen idd.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aardige babbel heeft ze, maar ik vind het verder niet heel bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |