Mja. De popkwis vond ik altijd prachtig. Ik belde altijd in! Ben er helaas nooit doorgekomen..quote:
Geen paniek... het blijven 5 vragen over muziek, maar nu kan iedereen meespelen ipv slechts 1 kandidaat!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mja. De popkwis vond ik altijd prachtig. Ik belde altijd in! Ben er helaas nooit doorgekomen..
Da's juist leukquote:Op maandag 4 mei 2009 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind 'Wincode' wel een beetje ouderwets klinken trouwens.
Ik ben morgen gelukkig ook vrij, maar het is inderdaad heel erg vreemd dat 5 mei niet gewoon een officieele vrije dag is. Niet vrij zijn op bevrijdingsdag... dat is toch krom?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
5 mei hoort 'gewoon' een vrije dag te zijn. Eens dus met Michiel. Gelukkig ben ik morgen wel vrij, maar veel mensen zijn dat niet en ik vind het ook vreemd hoor. 5 mei, gewoon vrij..!
Ik neem woensdag, donderdag, en vrijdag er ook nog bij. Alleen dan om de reden dat ik mn teen gebroken heb, mn pols ook, en dat ik niet lang mag lopen vanwege die gebroken teen.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
5 mei hoort 'gewoon' een vrije dag te zijn. Eens dus met Michiel. Gelukkig ben ik morgen wel vrij, maar veel mensen zijn dat niet en ik vind het ook vreemd hoor. 5 mei, gewoon vrij..!
Nee, niet echt. Ben niet zo'n feestganger van mezelf.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat het qua weer niet tof gaat worden.. Ga je morgen ook heen?
Ik heb zo lang ik me kan herinneren nog nooit vrij gehad. Iig niet omdat het Bevrijdingsdag is.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |