ik had vroeger gewoon vrij van school op 5 meiquote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb zo lang ik me kan herinneren nog nooit vrij gehad. Iig niet omdat het Bevrijdingsdag is.
Dat wellicht wel, maar dat viel mss ook in een meivakantie (of hoe 't dan ook heettequote:Op maandag 4 mei 2009 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had vroeger gewoon vrij van school op 5 mei
volgens mij hadden wij voorjaars- en paasvakantie. Meivakantie is ook zo'n modern ietsquote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat wellicht wel, maar dat viel mss ook in een meivakantie (of hoe 't dan ook heette).
Gelukkig, ik was er nietquote:Op maandag 4 mei 2009 20:09 schreef 3FMaster het volgende:
Ow shit. RHCP rond dit tijdstip. Hou het een beetje netjes, Roel!
Echt niets aan toe te voegen. Ik vind het ook heel erg krom. De belangrijke waarde van 5 mei hoeft niet te worden uitgelegd, des te vreemder is het verschijnsel dat het geen vrije dag is. Gelukkig ziet de organisatie waar ik werkzaam voor ben wel het belang van 5 mei in en bij ons is de boel dus ook 'gewoon' gesloten.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben morgen gelukkig ook vrij, maar het is inderdaad heel erg vreemd dat 5 mei niet gewoon een officieele vrije dag is. Niet vrij zijn op bevrijdingsdag... dat is toch krom?
Bij mij is het net andersomquote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb zo lang ik me kan herinneren nog nooit vrij gehad. Iig niet omdat het Bevrijdingsdag is.
Kheb um alquote:Op maandag 4 mei 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Iemand hier interesse in het PSB-alarm als ringtone? Ding is nu te downloaden..
http://www.avro.nl/radio/(...)ia/ringtones/9.aspx#
Kheb um wel op mijn telefoon gezet maar niet als beltoonquote:Op maandag 4 mei 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof!. Ik vind 'm iets te heftig als Ringtone..
Die heb ik ook een hele tijd er op gehadquote:Op maandag 4 mei 2009 22:40 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb nu het Hoi, hoi muziekje als ringtone
Ooh das ook een goeie inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 22:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die heb ik ook een hele tijd er op gehad![]()
Nu heb ik Mars
Whehequote:Op maandag 4 mei 2009 22:40 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb um wel op mijn telefoon gezet maar niet als beltoon![]()
Kheb nu het Hoi, hoi muziekje als ringtone
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Iemand hier interesse in het PSB-alarm als ringtone? Ding is nu te downloaden..
http://www.avro.nl/radio/(...)ia/ringtones/9.aspx#
Hej Timooooooo !quote:Op maandag 4 mei 2009 22:49 schreef Timo20 het volgende:
Avond avond![]()
![]()
[..]!
jammer dat ik op mijn gsm geen beltones kan zetten
-edit- gelijk maar wel ff gedownload en achter elkaar afgespeeld: het alarm en Love Etc.![]()
![]()
Yooooooooooquote:
m`n telefoon heb ik al ruim 2,5 jaar. Toen kon dat volgens mij nog nietquote:LOL. btw; zou niet weten of mijn foon die functie ondersteund. Naja, maakt ook niet uit
uuhhm, dat zou idd wel eens lastig kunnen wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Yoooooooooo![]()
[..]
m`n telefoon heb ik al ruim 2,5 jaar. Toen kon dat volgens mij nog niet
Doe maar duur!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, dat zou idd wel eens lastig kunnen worden. Die van mij is iets recenter. Schijn er zelfs mee te kunnen Twitteren
.
Probeer dat dan es, Hans!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, dat zou idd wel eens lastig kunnen worden. Die van mij is iets recenter. Schijn er zelfs mee te kunnen Twitteren
.
Typisch NL wel een Bevrijdingsdag hebben maar er geen nationale vrije dag van makenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt niets aan toe te voegen. Ik vind het ook heel erg krom. De belangrijke waarde van 5 mei hoeft niet te worden uitgelegd, des te vreemder is het verschijnsel dat het geen vrije dag is. Gelukkig ziet de organisatie waar ik werkzaam voor ben wel het belang van 5 mei in en bij ons is de boel dus ook 'gewoon' gesloten.
White Lies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |