VInd het wel een lekkers zomers deuntjequote:
Tis hier best wel lekker, de zon schijntquote:
Hier is het grijs en winderigquote:Op maandag 4 mei 2009 14:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Tis hier best wel lekker, de zon schijnt
Een van de betere platen van dit momentquote:Op maandag 4 mei 2009 14:26 schreef Sirolf het volgende:
The Noisettes, klinkt goed op deze maandagmiddag!
Paar maanden geleden zeven AH-zakken vol met kleding eruit gemiktquote:Op maandag 4 mei 2009 13:29 schreef borisz het volgende:
Zo even mijn kledingkast opgeruimd
- 5 vesten
- drie truien
- ouwe t-shirts eruit gegooid
Ik heb er nog genoeg over.
Op de aankooplijst staan zomerbroeken, daar heb ik een beetje te weinig van.
Nou wat is er nou mis met Melanie C?quote:
En wat vindt je ervan??quote:Op maandag 4 mei 2009 16:15 schreef 3FMaster het volgende:
Nou, de eerste keer dat in de mh ga horen..
Ik was met twee zakken klaarquote:Op maandag 4 mei 2009 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar maanden geleden zeven AH-zakken vol met kleding eruit gemikt.
Whaha meesterlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 16:51 schreef Damzkieee het volgende:
Haha wat triest. Dit zijn gewoon vrienden die geld voor pils willen
Ik had het er net nog met een collega over om dat ook eens te gaan doen. En dan gewoon zeggen: "NEE DANK JE IK MAG DIE VENT NIET."quote:Op maandag 4 mei 2009 16:54 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Mika! die hebben ze ook weer van stal gehaald
[..]
Valt niet op idd
Eigenlijk best wel eens leuk om te proberenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik had het er net nog met een collega over om dat ook eens te gaan doen. En dan gewoon zeggen: "NEE DANK JE IK MAG DIE VENT NIET."
Vervolgens met zn tweeën voor 75 euro gaan zuipen
respectquote:Op maandag 4 mei 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
Zometeen in driedelig pak hijsen voor de dodenherdenking hier in het dorp ik neem de plek in van mijn opa voor de kranslegging.
Mijn opa is nu 79 en niet goed te been dus ik neem het over![]()
Mijn overopa was 1 van de weinige verzetstrijders in het dorp die het wel overleeft heeft
Mooi gebaarquote:Op maandag 4 mei 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
Zometeen in driedelig pak hijsen voor de dodenherdenking hier in het dorp ik neem de plek in van mijn opa voor de kranslegging.
Mijn opa is nu 79 en niet goed te been dus ik neem het over![]()
Mijn overopa was 1 van de weinige verzetstrijders in het dorp die het wel overleeft heeft
Inclusief een naamswijziging naar Lightrail Station of Train Station?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef -Hans- het volgende:
Metro Station mag ook wel eens met wat nieuws komen.
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inclusief een naamswijziging naar Lightrail Station of Train Station?
Klopt ja, weer of geen weer. En volgens mij staan er altijd mensen, spelen ze nooit zonder 'publiek'.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi gebaar. Blijf Dodenherdenking altijd iets indrukwekkends vinden. Ben zelf geïnteresseerd in WO1 en WO2, dus daar hoort dit ook bij. Overigens is 't in het Belgische Ieper élke dag dodenherdenking: daar wordt al 80 jaar (ja, tachtig jaar) elke dag The Last Post gespeeld. Indrukwekkend.
Zelf heb ik mijn interesses liggen bij sport en politiek. Bijvoorbeeld OS1936 en ook hoe sport een rol heeft gespeeld in de kampen als we het dan bij de WOII blijven.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi gebaar. Blijf Dodenherdenking altijd iets indrukwekkends vinden. Ben zelf geïnteresseerd in WO1 en WO2, dus daar hoort dit ook bij. Overigens is 't in het Belgische Ieper élke dag dodenherdenking: daar wordt al 80 jaar (ja, tachtig jaar) elke dag The Last Post gespeeld. Indrukwekkend.
Dat vind ik wel heel erg overdreven . . .quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Overigens is 't in het Belgische Ieper élke dag dodenherdenking: daar wordt al 80 jaar (ja, tachtig jaar) elke dag The Last Post gespeeld. Indrukwekkend.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:01 schreef alors het volgende:
Is er morgen ook speciale programmering ivm Bevrijdingsdag?
Ik mis mijn C&S zo
Neeequote:
ah joh! die Timur doet het toch niet zo heel erg slecht? althans, qua muziek vind ik het eigenlijk wel tof. Morgen zal 3FM vooral in het teken staan van het bevrijdingsfestivalquote:Op maandag 4 mei 2009 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Neee![]()
Ik had vandaag al zo'n anti-climax toen ik om 4 uur op deze matige dag ontdekte dat Timur de show deed. En nu moet ik nog een dag wachten
Timur is gewoon niet mijn soort djquote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ah joh! die Timur doet het toch niet zo heel erg slecht? althans, qua muziek vind ik het eigenlijk wel tof. Morgen zal 3FM vooral in het teken staan van het bevrijdingsfestival.
Purple, daar is Hugo !
feivel !
Ik denk het wel.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:17 schreef Broekie het volgende:
Vraagje, iemand enig idee of 3FM straks om 20:00 ook stil is tot 20:02?
Zou het wel zo prettig vinden in ieder geval.quote:
Zou het wel zo netjes vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zou het wel zo prettig vinden in ieder geval.
Haha, dat heb ik hier vaker gelezenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Timur is gewoon niet mijn soort djzeg maar.
Ja, ik weet niet of vandaag wel de meest geschrikte dag is. Naja, het zal nog wel een keer worden uitgezondenquote:Ja, dat vermoedde ik dus al. Nouja, het is niet anders. Ik wacht nog steeds op die Best Of die op Koninginnedag niet doorging, hadden ze vandaag ook wel kunnen doen...
Mjah, is bekend, webserver is down, staat bij de HU en daar kon ik vandaag niet naar binnen. Morgen uiteraard ook niet, dus pas woensdag kan ik haar weer online schoppen.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Avond Broekie. ps: je avatar lijkt niet te worden geladen
Ik heb eigenlijk nooit iets van mijn (overgroot) opa's / oma's iets over de oorlog gehoord. Heb er ook nooit naar gevraagd gehad.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:48 schreef themauster het volgende:
ik zelf ben ook geintereseerd in WO2. Ik vind de verhalen van mijn grootouders altijd zo boeiend.
Ah, dat vermoeden had ik al een beetje want ik kon ook niet op je website komenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, is bekend, webserver is down, staat bij de HU en daar kon ik vandaag niet naar binnen. Morgen uiteraard ook niet, dus pas woensdag kan ik haar weer online schoppen.
Maar, bedankt voor het melden
Heel, maar dan ook heel erg mooi inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 19:28 schreef Brennel het volgende:
Dit pianostukje... *kippevel*
Je had nog gelijk ook: wie weigert ook stil te zijn om 20:00?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:07 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp denkt dat er nu weer een klaagbaak topic weer voor de dodenherdenking is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |