Whaha meesterlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 16:51 schreef Damzkieee het volgende:
Haha wat triest. Dit zijn gewoon vrienden die geld voor pils willen
Ik had het er net nog met een collega over om dat ook eens te gaan doen. En dan gewoon zeggen: "NEE DANK JE IK MAG DIE VENT NIET."quote:Op maandag 4 mei 2009 16:54 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Mika! die hebben ze ook weer van stal gehaald
[..]
Valt niet op idd
Eigenlijk best wel eens leuk om te proberenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik had het er net nog met een collega over om dat ook eens te gaan doen. En dan gewoon zeggen: "NEE DANK JE IK MAG DIE VENT NIET."
Vervolgens met zn tweeën voor 75 euro gaan zuipen
respectquote:Op maandag 4 mei 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
Zometeen in driedelig pak hijsen voor de dodenherdenking hier in het dorp ik neem de plek in van mijn opa voor de kranslegging.
Mijn opa is nu 79 en niet goed te been dus ik neem het over![]()
Mijn overopa was 1 van de weinige verzetstrijders in het dorp die het wel overleeft heeft
Mooi gebaarquote:Op maandag 4 mei 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
Zometeen in driedelig pak hijsen voor de dodenherdenking hier in het dorp ik neem de plek in van mijn opa voor de kranslegging.
Mijn opa is nu 79 en niet goed te been dus ik neem het over![]()
Mijn overopa was 1 van de weinige verzetstrijders in het dorp die het wel overleeft heeft
Inclusief een naamswijziging naar Lightrail Station of Train Station?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef -Hans- het volgende:
Metro Station mag ook wel eens met wat nieuws komen.
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inclusief een naamswijziging naar Lightrail Station of Train Station?
Klopt ja, weer of geen weer. En volgens mij staan er altijd mensen, spelen ze nooit zonder 'publiek'.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi gebaar. Blijf Dodenherdenking altijd iets indrukwekkends vinden. Ben zelf geïnteresseerd in WO1 en WO2, dus daar hoort dit ook bij. Overigens is 't in het Belgische Ieper élke dag dodenherdenking: daar wordt al 80 jaar (ja, tachtig jaar) elke dag The Last Post gespeeld. Indrukwekkend.
Zelf heb ik mijn interesses liggen bij sport en politiek. Bijvoorbeeld OS1936 en ook hoe sport een rol heeft gespeeld in de kampen als we het dan bij de WOII blijven.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi gebaar. Blijf Dodenherdenking altijd iets indrukwekkends vinden. Ben zelf geïnteresseerd in WO1 en WO2, dus daar hoort dit ook bij. Overigens is 't in het Belgische Ieper élke dag dodenherdenking: daar wordt al 80 jaar (ja, tachtig jaar) elke dag The Last Post gespeeld. Indrukwekkend.
Dat vind ik wel heel erg overdreven . . .quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Overigens is 't in het Belgische Ieper élke dag dodenherdenking: daar wordt al 80 jaar (ja, tachtig jaar) elke dag The Last Post gespeeld. Indrukwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |