Whehequote:Op maandag 4 mei 2009 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Doe maar duur!
Ik kan met die van mij sms-en en bellen, das voldoendeKan er zelfs spelletjes op spelen
Nou... ooitquote:
Ambtenaar worden, dan heb je wel vrijquote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb zo lang ik me kan herinneren nog nooit vrij gehad. Iig niet omdat het Bevrijdingsdag is.
Eens in de 5 jaar idd, lachertje vind ik datquote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef borisz het volgende:
Typisch NL wel een Bevrijdingsdag hebben maar er geen nationale vrije dag van maken.
Ja eens in de vijf jaar. Wat een onzin.
uhm... nee minigolfquote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe![]()
ach, ook ik sms-bel er mee, maar dat is het dan ook wel. Heb jij er ook zo'n bowling spel? die doe ik altijd
quote:
Oh, tof! net even gekeken, maar die heb ik niet..Wel Beach Rally 2quote:
trustenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:55 schreef Timo20 het volgende:
Zo, ik ga nog een aflevering van Lost seizoen 4 kijken en dan ga ik pitten. Moet om 0700uur weer beginnen met werken
Wil 'm wel, maar kan 'm niet als ringtone gebruiken . . .quote:Op maandag 4 mei 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Iemand hier interesse in het PSB-alarm als ringtone? Ding is nu te downloaden..
http://www.avro.nl/radio/(...)ia/ringtones/9.aspx#
uuhhm, balen! tijd voor een nieuwe foon?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wil 'm wel, maar kan 'm niet als ringtone gebruiken . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |