HAHAHAHA, typische voetbal mod weer, door een slotje heen postenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha typische voetbalsupporters weer, lekker over elkaar zeiken.
Want een kul argument. Alsof het met hulp van JC ineens allemaal goed was gegaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ja,
hij nam alle verantwoordelijkheid op zich terwijl De Verlosser dat zootje ongeregeld wilde gaan helpen.
Eigen schuld dikke bult, maar ik weet zeker dat met JC als adviseur er veel meer stabiliteit gecreerd werd
Want daar hebben niet alletwee de teams last vanquote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
Het veld is ook niet echt super hoor. En Wegereef fluit veel in het voordeel van Sparta.
quote:
Anders kijk je, samen met die honderd anderen, even naar de PI.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:29 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Want daar hebben niet alletwee de teams last van
Jij snapt PI's ook al nietquote:Op zondag 3 mei 2009 15:29 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Want daar hebben niet alletwee de teams last van
Serieus? Kansloos zeg...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:29 schreef Kopbal het volgende:
Wat een tyfuspubliek in Kutrecht trouwens, Feyenoord gaan roepen door de minuut stilte
Het is altijd een prutser geweest, Bassie vind alleen van niet.quote:
Ik dacht dat er vanuit Utrecht niet zoveel haat was richting Feyenoord.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:29 schreef Kopbal het volgende:
Wat een tyfuspubliek in Kutrecht trouwens, Feyenoord gaan roepen door de minuut stilte
Deze was gewoon eerder hoor, smartass.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:30 schreef VatosLoco het volgende:
Serieus de 2 topics die eerder dan dit topic waren, maar met negatieve Ajax comments worden weer geslotenhoe triest kun je zijn.
Anita werd 2 weken terug nog de nieuwe Davids genoemd. Kan opeens ook alleen maar balletjes breed geven.quote:
Dan winnen we gewoon met 3-4quote:Op zondag 3 mei 2009 15:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Zul je zien dat Ajax nog met 2-3 wint in de laatste minuut.Laat het dus maar snel 3-0 worden.
De 'verlosser' wilde de hele jeugdopleiding op de schop gooien, zelfs al was hij gebleven hadden er dit seizoen toch niet ineens grote veranderingen plaatsgevonden?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ja,
hij nam alle verantwoordelijkheid op zich terwijl De Verlosser dat zootje ongeregeld wilde gaan helpen.
Eigen schuld dikke bult, maar ik weet zeker dat met JC als adviseur er veel meer stabiliteit gecreerd werd
Deze was zeker eerder, smeerlap...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:30 schreef VatosLoco het volgende:
Serieus de 2 topics die eerder dan dit topic waren, maar met negatieve Ajax comments worden weer geslotenhoe triest kun je zijn.
ik hoop hetquote:
Je moet bij New Topics kijken hequote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nee, deze stond er nog niet eens bij toen die andere 2 open waren
Het is jouw feestjequote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Oh shit ja, Sparta kan gewoon nooit winnen.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:30 schreef VatosLoco het volgende:
Einstein.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik denk een combinatie van de twee, zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:32 schreef Rots het volgende:
Niks gezien van Ajax, was Vermeer aan het blunderen of collectief falen?
Topic was ik aangemaakt had werd om zondag 3 mei 2009 @ 15:28 gesloten, kijk eens hoe laat deze is aangemaaktquote:
Jij bent echt niet het meest heldere licht hequote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nee ik ook, met een haperende poepstream.quote:
Ik snap sowieso niet wat n PI is, maar ik weet wel dat waar twee teams spelen er twee last van het veld hebben en dat dat dus fucking bullshit is om er als excuus bij te halenquote:
Nou, open een topic in het feedbackforum en ga daar klagen. Succes.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Topic was ik aangemaakt had werd om zondag 3 mei 2009 @ 15:28 gesloten, kijk eens hoe laat deze is aangemaakt
Okequote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee ik ook, met een haperende poepstream.
Die nummers onderin wel eens gezien? Deze heeft 47 als eindcijfer, de andere 48 en 49... Deze was dus eerder.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:30 schreef VatosLoco het volgende:
Klik eens op nieuwe topics als je dat krijgt gevonden.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Topic was ik aangemaakt had werd om zondag 3 mei 2009 @ 15:28 gesloten, kijk eens hoe laat deze is aangemaakt
Ach ja, als jij maar plezier hebt.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
kijk eens naar de topicnummers einstein.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Als je het niet snapt reageer er dan ook niet opquote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat n PI is, maar ik weet wel dat waar twee teams spelen er twee last van het veld hebben en dat dat dus fucking bullshit is om er als excuus bij te halen
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef J.Herrer het volgende:
Suarez staat in de 2e helft gewoon op en scoort 5 keer en geeft 2 assists
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Onterecht afgekeurd.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat n PI is, maar ik weet wel dat waar twee teams spelen er twee last van het veld hebben en dat dat dus fucking bullshit is om er als excuus bij te halen
Geef gewoon toe dat je als Ajax mod frusti bent en daarom snel 2 topics die eerder open waren met een grappige negatieve Ajax tt gesloten hebt, dan praten we er niet meer overquote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, open een topic in het feedbackforum en ga daar klagen. Succes.
Hij geeft gelijk een geweldige steekbal.quote:
Gastquote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je als Ajax mod frusti bent en daarom snel 2 topics die eerder open waren met een grappige negatieve Ajax tt gesloten hebt, dan praten we er niet meer over
Ajax doet het ook goed natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 15:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
AZ bedankt voor het doen van je sportieve plicht
Denk je dat dat AZ ook maar ene fuck kan schelen?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
AZ bedankt voor het doen van je sportieve plichtechte kampioenuh hoor
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ja, dat was de reden. Het spijt me. Mooi, klaar, houd nu maar je mond dicht.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je als Ajax mod frusti bent en daarom snel 2 topics die eerder open waren met een grappige negatieve Ajax tt gesloten hebt, dan praten we er niet meer over
En meteen een perfecte steekpass van Garcia. Volgens mij was het ook een overtreding van Verhoeven dus een strafschop...quote:
Jullie hadden vorige week ook wat minder op de paal mogen schieten he.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
Dan was er sowieso wat meer rust geweest, clown.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
De 'verlosser' wilde de hele jeugdopleiding op de schop gooien, zelfs al was hij gebleven hadden er dit seizoen toch niet ineens grote veranderingen plaatsgevonden?denk eens na, zoiets duurt 2 of 3 jaar
Dat ligt toch ook gewoon aan Ajax zelf hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat was de reden. Het spijt me. Mooi, klaar, houd nu maar je mond dicht.
Twente wel?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:37 schreef Spougle het volgende:
1-0 Twente gelukkig. Dit Ajax heeft ook niks te zoeken in de voorronde CL.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker Oost-Europa in met de Euro League.
Ja hoor rust... Omdat de verlosser de rustheid zelve is?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:37 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dan was er sowieso wat meer rust geweest, clown.
Dat is natuurlijk niet Ajax' eigen schuld. Als ze het vorige week nou afmaakten en nu niet zo falen tegen Spartaquote:
Ook dat is de hoog gegrepen vrees ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:38 schreef borisz het volgende:
Als we maar wel minimaal derde worden.
Als we vierde worden moeten we een extra voorronde spelen.
Twente iig meer dan ajaxquote:Op zondag 3 mei 2009 15:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Twente wel?
Niemand in NL buiten de kampioen....
Ik meen het nog ookquote:
Dat is wel dom iddquote:Op zondag 3 mei 2009 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lazovic trekt shirt uit en is nu geschorst voor de laatste wedstrijd!
Wat ben jij een lichtpunt zeg. Zeg ik ook maar iets wat daar op lijkt dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:39 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet Ajax' eigen schuld. Als ze het vorige week nou afmaakten en nu niet zo falen tegen Sparta
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk je nog steeds in complottheorieën?quote:
Ik weet niet of Twente volgende week vanwege dit gas gaat geven of op de spaarstand zal spelen.quote:
Ik zap heen en weer.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Die feyenoordgastjes hier zitten ook gewoon Ajax te kijken, hoe sneu.
Dat bedoel ik, hoe sneu is datquote:
KNJB.quote:
Wil door, ziet dat de bal niet te halen is en gaat liggen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef Cheiron het volgende:
Hij wordt gewoon geraakt hoor, kut Wegereef.
quote:
Mensen die niet eens een PI snappenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef wallofdolls het volgende:
Mensen die niet snappen dat AZ er niks mee te maken heeft dat Ajax nu zijn eigen kansen tegen een degradatiekandidaat aan het verspelen is![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk heeft AZ er wel wat mee te maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef wallofdolls het volgende:
Mensen die niet snappen dat AZ er niks mee te maken heeft dat Ajax nu zijn eigen kansen tegen een degradatiekandidaat aan het verspelen is![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen die niet voor Ajax is hier zitten Ajax te kijkenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach gaat dan toch nergens meer over..quote:Op zondag 3 mei 2009 15:40 schreef Damzkieee het volgende:
Suarez geschorst tegen Twente dus.
Ja dat maakt het minder ergquote:
quote:
haha tuurlijk, ajaxiedjes, jullie zijn zieligquote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Iedereen die niet voor Ajax is hier zitten Ajax te kijken
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat maakt het minder erg. En dan tegen andere users hier zeggen dat ze bij hun eigen club moeten blijven
.
Niet in het stadion met je standaard grote internetsmoel?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef need2009 het volgende:
[..]
haha tuurlijk, ajaxiedjes, jullie zijn zielig
KPN zend Feyenoord niet uit. Wat moet ik dan? De TV maar uitzetten?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Joh stook het nog even opquote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef need2009 het volgende:
[..]
haha tuurlijk, ajaxiedjes, jullie zijn zielig
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Palmboom313 het volgende:
TwenteKun je alleen maar respect voor hebben
Nee man ajax verliest toch zelf de punten op het moment dat twente ze ook verliest.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft AZ er wel wat mee te maken.veel zelfs als ze als kampioen nog tegen Ajax en AZ spelen.
Nee hoor, ik concludeer alleen dat je anderen dingen verwijt die jezelf in grotere mate doet.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beetje frusti?Utrecht - Feyenoord is saai dus ik kijk ook even andere wedstrijden.
Nee?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Palmboom313 het volgende:
dat dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Haha, Haphaphapquote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet in het stadion met je standaard grote internetsmoel?
Goed antwoordquote:
Reageer niet op die sneue man, zelfs de Twentesupporters kotsen hem uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet in het stadion met je standaard grote internetsmoel?
Inderdaad, plus goed voetbal.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:46 schreef Blawh het volgende:
Corners opeens zeg.
Meer respect voor AZ imo.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Palmboom313 het volgende:
In Frankrijk is dit wekelijkse kost.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:46 schreef buddyb het volgende:
het niveau in de eredivisie is werkelijk dramatisch
8 doelpunten in 9 wedstrijden na een uur speeltijd
Het is dat we Luciano hebben, anders was het al lang 1-0 geweest.quote:
Deden ze ook bij ons na Feyenoord, en de mod's deden toen niets, ja een twente-fan een ban geven.quote:
quote:
Twente was vorig jaar geen tweedequote:
Omdat ie met k*nker schold ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:49 schreef need2009 het volgende:
[..]
Deden ze ook bij ons na Feyenoord, en de mod's deden toen niets, ja een twente-fan een ban geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |