0-1 adoquote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef Saekerhett het volgende:
GVD, dat wordt straks 1,5 uur Studio Sport kijken met 2 goals
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef Saekerhett het volgende:
GVD, dat wordt straks 1,5 uur Studio Sport kijken met 2 goals
Wordt nog wel 3-2 voor Heerenveen in het laatste kwartier.quote:
quote:
quote:
Pfff versteegrobjequote:Op zondag 3 mei 2009 15:13 schreef sjeppert het volgende:
ado 0-2
Met afstand het lelijkste haar uit het betaalde voetbalquote:
Even in jouw woorden:quote:Op zondag 3 mei 2009 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Die tering Rotterdammer juicht gewoon op LDL..
Raar, normaal is het andersom.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Anita verwacht zondag een wedstrijd net als tegen willem II. Dus 0-7 of meer
Heeft er nou niet zoveel mee te maken eigenlijk, beetje raar is het wel niet?quote:
Amusant ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha op het scherm bij PSV: Sparta - Ajax 1-0
Nu weten we het welquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef Saekerhett het volgende:
Bassie na afloop:
"We begonnen niet scherp en we liepen steeds achter de bal aan. Daardoor kwamen we moeilijk in ons spel en kon Sparta eigenlijk vrij gemakkelijk uitlopen naar 4-0."
De 'rivaal' belangrijk vinden dan hun eigen clubquote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha op het scherm bij PSV: Sparta - Ajax 1-0
UEFA Cup schopt de begroting aardig in de war.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:16 schreef TvhN het volgende:
Ajax doet dit expres; van Basten gaf eerder al aan dat een voorronde CL-plek de voorbereiding in de war schopt.
Terwijl PSV zelf zo dramatisch speeltquote:Op zondag 3 mei 2009 15:16 schreef sjeppert het volgende:
dik gejuich bij PSV wanneer ajax op achterstand komt
Ik denk dat het de laatste jaren toch echt meer aan Ajax ligt hoor. In de jaren 90 lag geen Ajacied wakker van een extra geconcentreerde tegenstanderquote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax voetbalt voor geen meter. tegenstander speelt extra geconcentreerd. same old
Euh, nee?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef VatosLoco het volgende:
Het is wachten op de eerste Ajax supporter die roept "ach dan winnen we volgende week wel ff van Twente"
van Basten..... de verlosser !quote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef Cheiron het volgende:
En terecht. Op naar de Ueafa cup. Wat een stelletje dweilen bij Ajax weer. Zoveelste week achter elkaar dat ze als een pudding spelen.
Jij zit weinig in het stadion zeker? Heel normaal hoor om tussenstanden te laten zienquote:Op zondag 3 mei 2009 15:16 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
De 'rivaal' belangrijk vinden dan hun eigen club![]()
Zolang Twente niet wint van AZ kan de 2e plaats nog steeds.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef VatosLoco het volgende:
Het is wachten op de eerste Ajax supporter die roept "ach dan winnen we volgende week wel ff van Twente"
PSV heeft nooit een eigen identiteit gehadquote:Op zondag 3 mei 2009 15:16 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
De 'rivaal' belangrijk vinden dan hun eigen club![]()
Iddquote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef VatosLoco het volgende:
quote:
Klopt, maar ik denk ook wel dat ie redelijk verrast was.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heeft er nou niet zoveel mee te maken eigenlijk, beetje raar is het wel niet?
In de jaren 90 stond daar ook gewoon een goede ploegquote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat het de laatste jaren toch echt meer aan Ajax ligt hoor. In de jaren 90 lag geen Ajacied wakker van een extra geconcentreerde tegenstander
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Anita verwacht zondag een wedstrijd net als tegen willem II. Dus 0-7 of meer
Dit ligt toch puur en alleen aan Ajax zelf.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef Frasier het volgende:
Ploegen die alleen maar tegen Ajax presteren![]()
Hoe zieligquote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef Ritmo het volgende:![]()
![]()
Feyenoord en Utrecht-supporters vieren samen feest.
Je kijkt Ajax in plaats van Feyenoord?quote:
Daarom zijn het calimeros.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
PSV heeft nooit een eigen identiteit gehad
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar is het al rust.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kijkt Ajax in plaats van Feyenoord?.
Dus dat.quote:
Bij KPN zenden ze maar 2 wedstrijden uit. Niet die van Feyenoord....quote:Op zondag 3 mei 2009 15:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kijkt Ajax in plaats van Feyenoord?.
Ze zijn op wegquote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef FireFox1 het volgende:
Hoop dat Ajax ook gaat verliezen van Sparta.
Na de afgelopen 2 wedstrijden van ajax zeker ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Spartadit puntverlies van Ajax zag je ook gewoon aankomen
Ik zeg niksquote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef VatosLoco het volgende:
Tussenstanden van alle wedstrijden ja, niet alleen die van Ajaxquote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jij zit weinig in het stadion zeker? Heel normaal hoor om tussenstanden te laten zien
Bij de 1-0 ook zeker.quote:
Goeie smoes.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij KPN zenden ze maar 2 wedstrijden uit. Niet die van Feyenoord....
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax helpt de concurrentie van ons weer eens
dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef Saekerhett het volgende:
Als ik Van Basten zou zijn, zou ik nu verschrikkelijk PISLINK zijn op de spelers, zo ga je godverdomme toch niet met je laatste kans op CL-voetbal om?![]()
Kutspelers
Ben het wel gewend.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef Prosac het volgende:
Typisch Ajax weer.. een potje die je MOET winnen en dan dit.
en waaruit concludeerde jij dat het ALLEEN die van Ajax was?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tussenstanden van alle wedstrijden ja, niet alleen die van Ajax
Dat is knapquote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Ik zie PSV dit seizoen nog boven PSV eindigentering dan lach ik me echt kapot
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
okquote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Euh?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Waarom? Die spelers staan in het veld. Lekker makkelijk om Van Basten weer de schuld te geven.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n kutcoach gezien als van Basten...
De Graafschap mag van mij opzouten, Volendam vind ik véel attractiever.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef VatosLoco het volgende:
Tot nu toe heerlijk weekend weer![]()
![]()
![]()
Ajax is wederom het lachtertje![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog Roda verliezen en De Graafschap winnen
Als dat gebeurd eet ik mijn sok op.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Zolang Graafschap, Volendam en Roda hetzelfde presteren als wij gaat t goed.quote:
Eens!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef Saekerhett het volgende:
Als ik Van Basten zou zijn, zou ik nu verschrikkelijk PISLINK zijn op de spelers, zo ga je godverdomme toch niet met je laatste kans op CL-voetbal om?![]()
Kutspelers
Ik niet, maar goedquote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Alleen maar geld vangen maar de club zelf boeit ze geen flikkerquote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef Saekerhett het volgende:
Kutspelers
Dat zie ik ook wel gebeuren.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Moet hij poepen ofzoquote:
Dit is niet mijn Ajax meerquote:
Het is allemaal de schuld van van basten!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dan heb je je hoogtepuntje ook weer gehad natuurlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Nee Twente liet het wel even zien in de CL.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Ik hoop gewoon niet dat Ajax de 2e plek haalt, als ze hem zouden halen plaatsten ze zich toch nooit voor de CL.
Hetzelfde voor elke NL club.. mja ik wil dit Ajax echt niet in de CL zien, beetje verliezen van barca met 7-0 ofsowquote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Ik hoop gewoon niet dat Ajax de 2e plek haalt, als ze hem zouden halen plaatsten ze zich toch nooit voor de CL.
Iedereen in dit topic een kratje bier van mij als dat gebeurd!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Zelfde prestatie als wij is ook goed.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef Blawh het volgende:
Echt even een schietgebedje dat Roda, maar met name De Graafschap en Volendam verliezen.
en geen FUCK bereikt. Sparta verdomme 2 keer zoveel schoten op doel. Stelletje breiers op het middenveld.quote:
Twente en PSV natuurlijk welquote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Het verschil tussen Barca en Ajax is groter dan het verschil tussen Ajax en IJsselmeervogels 11quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hetzelfde voor elke NL club.. mja ik wil dit Ajax echt niet in de CL zien, beetje verliezen van barca met 7-0 ofsow![]()
Als ik me geld op PSV of Ajax moest zetten ging me geld toch naar PSV, ik denk dat elke voetbalkenner dit zou doen, behalve de Ajax fans natuurlijkquote:
Pff, nee niet nog meer bier.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic een kratje bier van mij als dat gebeurd!
En het regent.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
Het veld is ook niet echt super hoor. En Wegereef fluit veel in het voordeel van Sparta.
HAHAHAHAHAHAHA, 2 smoesjes in 1 reactiequote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
Het veld is ook niet echt super hoor. En Wegereef fluit veel in het voordeel van Sparta.
Ja,quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van van basten!
En de wind waait 5 graden uit het lood, of niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
Als je eerlijk bent heeft geen enkele Nederlandse club wat te zoeken op het kampioenenbalquote:
ze hebben dan nog geen tegendoelpunten maar ze staan wel voorovergebukt... klaar om genomen te worden.quote:
Bovendien is het bewolkt en dan kunnen onze spelers niet goed in hun spel komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
Niemand heeft ooit beweerd dat hij de nieuwe Menzo is... alleen maar omdat ze allebei zwart zijn? Nigga pleasequote:
HAHAHAHAH, typische PSV fan, loopt alleen maar te zeiken over Ajax.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA, 2 smoesjes in 1 reactietypische Ajax fan
Nee dat weer dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
Dat sowieso.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
En de broekjes zijn rood.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
PI, idioot.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA, 2 smoesjes in 1 reactietypische Ajax fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |