Als ik me geld op PSV of Ajax moest zetten ging me geld toch naar PSV, ik denk dat elke voetbalkenner dit zou doen, behalve de Ajax fans natuurlijkquote:
Pff, nee niet nog meer bier.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic een kratje bier van mij als dat gebeurd!
En het regent.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
Het veld is ook niet echt super hoor. En Wegereef fluit veel in het voordeel van Sparta.
HAHAHAHAHAHAHA, 2 smoesjes in 1 reactiequote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
Het veld is ook niet echt super hoor. En Wegereef fluit veel in het voordeel van Sparta.
Ja,quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van van basten!
En de wind waait 5 graden uit het lood, of niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
Als je eerlijk bent heeft geen enkele Nederlandse club wat te zoeken op het kampioenenbalquote:
ze hebben dan nog geen tegendoelpunten maar ze staan wel voorovergebukt... klaar om genomen te worden.quote:
Bovendien is het bewolkt en dan kunnen onze spelers niet goed in hun spel komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
Niemand heeft ooit beweerd dat hij de nieuwe Menzo is... alleen maar omdat ze allebei zwart zijn? Nigga pleasequote:
HAHAHAHAH, typische PSV fan, loopt alleen maar te zeiken over Ajax.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA, 2 smoesjes in 1 reactietypische Ajax fan
Nee dat weer dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
Dat sowieso.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
En de broekjes zijn rood.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n kutcoach gezien als van Basten...
PI, idioot.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA, 2 smoesjes in 1 reactietypische Ajax fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |