Moet hij poepen ofzoquote:
Dit is niet mijn Ajax meerquote:
Het is allemaal de schuld van van basten!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n kutcoach gezien als van Basten...
Dan heb je je hoogtepuntje ook weer gehad natuurlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Ik zie PSV dit seizoen nog boven PSV eindigentering dan lach ik me echt kapot
Nee Twente liet het wel even zien in de CL.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Ik hoop gewoon niet dat Ajax de 2e plek haalt, als ze hem zouden halen plaatsten ze zich toch nooit voor de CL.
Hetzelfde voor elke NL club.. mja ik wil dit Ajax echt niet in de CL zien, beetje verliezen van barca met 7-0 ofsowquote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Ik hoop gewoon niet dat Ajax de 2e plek haalt, als ze hem zouden halen plaatsten ze zich toch nooit voor de CL.
Iedereen in dit topic een kratje bier van mij als dat gebeurd!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Ik zie PSV dit seizoen nog boven PSV eindigentering dan lach ik me echt kapot
Zelfde prestatie als wij is ook goed.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef Blawh het volgende:
Echt even een schietgebedje dat Roda, maar met name De Graafschap en Volendam verliezen.
en geen FUCK bereikt. Sparta verdomme 2 keer zoveel schoten op doel. Stelletje breiers op het middenveld.quote:
Twente en PSV natuurlijk welquote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef VatosLoco het volgende:
Het verschil tussen Barca en Ajax is groter dan het verschil tussen Ajax en IJsselmeervogels 11quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hetzelfde voor elke NL club.. mja ik wil dit Ajax echt niet in de CL zien, beetje verliezen van barca met 7-0 ofsow![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |