Ja dat maakt het minder ergquote:
quote:
haha tuurlijk, ajaxiedjes, jullie zijn zieligquote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Iedereen die niet voor Ajax is hier zitten Ajax te kijken
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat maakt het minder erg. En dan tegen andere users hier zeggen dat ze bij hun eigen club moeten blijven
.
Niet in het stadion met je standaard grote internetsmoel?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef need2009 het volgende:
[..]
haha tuurlijk, ajaxiedjes, jullie zijn zielig
KPN zend Feyenoord niet uit. Wat moet ik dan? De TV maar uitzetten?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Die feyenoordgastjes hier zitten ook gewoon Ajax te kijken, hoe sneu.
Joh stook het nog even opquote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef need2009 het volgende:
[..]
haha tuurlijk, ajaxiedjes, jullie zijn zielig
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Palmboom313 het volgende:
TwenteKun je alleen maar respect voor hebben
Nee man ajax verliest toch zelf de punten op het moment dat twente ze ook verliest.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft AZ er wel wat mee te maken.veel zelfs als ze als kampioen nog tegen Ajax en AZ spelen.
Nee hoor, ik concludeer alleen dat je anderen dingen verwijt die jezelf in grotere mate doet.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beetje frusti?Utrecht - Feyenoord is saai dus ik kijk ook even andere wedstrijden.
Nee?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Palmboom313 het volgende:
dat dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Haha, Haphaphapquote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet in het stadion met je standaard grote internetsmoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |