Einstein.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nee, deze stond er nog niet eens bij toen die andere 2 open waren

Ik denk een combinatie van de twee, zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:32 schreef Rots het volgende:
Niks gezien van Ajax, was Vermeer aan het blunderen of collectief falen?

Topic was ik aangemaakt had werd om zondag 3 mei 2009 @ 15:28 gesloten, kijk eens hoe laat deze is aangemaaktquote:

Jij bent echt niet het meest heldere licht hequote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nee, deze stond er nog niet eens bij toen die andere 2 open waren

Nee ik ook, met een haperende poepstream.quote:

Ik snap sowieso niet wat n PI is, maar ik weet wel dat waar twee teams spelen er twee last van het veld hebben en dat dat dus fucking bullshit is om er als excuus bij te halenquote:

Nou, open een topic in het feedbackforum en ga daar klagen. Succes.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Topic was ik aangemaakt had werd om zondag 3 mei 2009 @ 15:28 gesloten, kijk eens hoe laat deze is aangemaakt

Okequote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee ik ook, met een haperende poepstream.

Die nummers onderin wel eens gezien? Deze heeft 47 als eindcijfer, de andere 48 en 49... Deze was dus eerder.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:30 schreef VatosLoco het volgende:
Serieus de 2 topics die eerder dan dit topic waren, maar met negatieve Ajax comments worden weer geslotenhoe triest kun je zijn.

Klik eens op nieuwe topics als je dat krijgt gevonden.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Topic was ik aangemaakt had werd om zondag 3 mei 2009 @ 15:28 gesloten, kijk eens hoe laat deze is aangemaakt

Ach ja, als jij maar plezier hebt.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef VatosLoco het volgende:
[..]

kijk eens naar de topicnummers einstein.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef VatosLoco het volgende:
[..]

Als je het niet snapt reageer er dan ook niet opquote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat n PI is, maar ik weet wel dat waar twee teams spelen er twee last van het veld hebben en dat dat dus fucking bullshit is om er als excuus bij te halen

quote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef J.Herrer het volgende:
Suarez staat in de 2e helft gewoon op en scoort 5 keer en geeft 2 assists

quote:Op zondag 3 mei 2009 15:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Onterecht afgekeurd.

quote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat n PI is, maar ik weet wel dat waar twee teams spelen er twee last van het veld hebben en dat dat dus fucking bullshit is om er als excuus bij te halen
 , het blijkt ja
, het blijkt ja  .
.

Geef gewoon toe dat je als Ajax mod frusti bent en daarom snel 2 topics die eerder open waren met een grappige negatieve Ajax tt gesloten hebt, dan praten we er niet meer overquote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, open een topic in het feedbackforum en ga daar klagen. Succes.

Hij geeft gelijk een geweldige steekbal.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |