Ach,quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
nou, die ludo is echt grappig, kan wel zien dat ie op ONZ gezeten heeft
goed ideequote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien een leuk thema voor de SC, een ingrijpende historische gebeurtenis of zo? Wat dacht je van de holocaust?
Dat is uitgekauwd, waarom niet gewoon de loopgraven ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien een leuk thema voor de SC, een ingrijpende historische gebeurtenis of zo? Wat dacht je van de holocaust?
Er is helaas altijd een mod die mijn grappen weghaalt, ik vraag me af waarom ze die niet gewoon een bruin kleurtje hebben gegeven want hij kan immers likken als Lassie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
nou, die ludo is echt grappig, kan wel zien dat ie op ONZ gezeten heeft
Wiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is helaas altijd een mod die mijn grappen weghaalt, ik vraag me af waarom ze die niet gewoon een bruinkleurtje hebben gegeven want hij kan immer likken als Lassie.
shangquote:
wie is zijn scharrel ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:58 schreef dagdag het volgende:
neeh heet kees
remlof,mocht je hier zitten, hoe was de date?
en zei ze nog wat wie mod gaat worden op pub
yvonne was meequote:
weet niet,zijn geruchten nogquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
Neukt remlof crewleden ? WTF gek !
Ik niet
Het is (nog) geen crew. Al kan dat snel verkeren natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
Neukt remlof crewleden ? WTF gek !
Ik niet
quote:
Deze dacht ik, liesje1979quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat ene blonde mokkel van die Pub-meet ?
quote:
CHECK DAN !!11 ZE LIJKT OP STACEY !!!____!11 WTF.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/169210 ?
ja dat is een van de weinige stukken die ik wél kan lezenquote:
Dat is een hoax dat die vermist is.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/169210 ?
hylarisch die ejquote:
quote:
Ik vind dat altijd een beetje weet niet. Het is natuurlijk wel erg, maar ik ken die 5 mensen die deaud gingen in apeldoorn net zo goed als die duizenden kinderen in afrika die elke dag dood gaan aan voedseltekort/aids...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die man is overleden....
Is 1 van die gasten van een drumband..... Echt verschrikkelijk.
Griepquote:
Dat heb ik graag, dat ze jouw bed uitgetrapt wordt, kan ze bij mij gaan liggenquote:
Niemand mag je. Jij komt eraan en iedereen gaat weg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:22 schreef Marurk het volgende:
Tering hey, dat is de tweede keer al dat dit topique sterft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Niemand mag je. Jij komt eraan en iedereen gaat weg.
Story of your life?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Niemand mag je. Jij komt eraan en iedereen gaat weg.
Story of your life?Het is wel verdachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
nog steeds die mod van lichte zeden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is helaas altijd een mod die mijn grappen weghaalt, ik vraag me af waarom ze die niet gewoon een bruin kleurtje hebben gegeven want hij kan immers likken als Lassie.
iedereen zit te fappenquote:
boooh dat rijmt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
iedereen zit te fappen![]()
Let's join !![]()
Grab your dick and double-click and fap---fap---faaaaaap !
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:54 schreef kurk_droog het volgende:
Kom ik om half 4 bij de voetbal.. ja afgelast. Prima.. dus aan het bier op een lege maag![]()
![]()
![]()
Pics van je zusje?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef bloodysunday het volgende:
Mn zusje zei net dat ze liever een lesbo was
holiebolie gast. weetje hoe relekst.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef bloodysunday het volgende:
Nee wtf, als jou zusje dat zegt stort mijn wereld inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
holiebolie gast. weetje hoe relekst.
ipv ? jou te pijpenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef bloodysunday het volgende:
Hopelijk is ze Biquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef bloodysunday het volgende:
Nee klopt, ik heb niet zo'n geil zusje als die van jouquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wat lul je nou, je hebt heul geen zusje.
Mn ava is van Helicopter, die gebruikte de geallieerde ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Silentalarm het volgende:
luc, je ava is echt kut.
Als ik hitler zou zijn. En fok het derde rijk. Dan zou ik jou als 1 van de eerste holocaustriseren. Alleen het superras moet overblijven, goeie username, mooie ava, leuke inhoud. Bij jou gaat het al mis bij de ava, dus EIN ZWEI DREI KIN HERAUF UND NACH AUSCHWITZ.
Gelukkig is het niet zo. Anders had jij zo'n moment van: even apeldoorn bellen.
Wat ik er nog van weet:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:12 schreef bloodysunday het volgende:
Ik blijk een of ander verhaal verteld te hebben over kabouters maar ik weet mn god niet wat ik allemaal verteld heb
haha lekker man.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Marurk het volgende:
Ik heb honger en er is niks te vreten.
En friet/patat heb ik al 3 x gegeten deze week
ik ben bij de mac langs geredenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Marurk het volgende:
Ik heb honger en er is niks te vreten.
En friet/patat heb ik al 3 x gegeten deze week
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat ik er nog van weet:
vierkante hoeden
kameleonnen want ze kunnen van kleur veranderen, en dat in combinatie met hun kleinheid maakt dat je ze niet kan zien. vierkante lange baard.
en ze zijn overal, maar je kan ze niet zien. En ze zitten aan je haar.
kwam uit het nietsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef swarmahoer het volgende:
waarom wil je zusje nu lesbisch zijn, moet toch een aanleiding voor zijn of kwam het zomaar uit het niets
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef Acinonyx het volgende:
even het topique-niveaux opkrikken
[ afbeelding ]
ze heb net zoveul tiet als mn chickquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ze heb net zoveul tiet als mn chick
Jawel, maar ik ga niet 10 minuten fietsen nu.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha lekker man.
De supermarkt is toch nog wel open?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga niet 10 minuten fietsen nu.
Heb je ook een lekkere variant?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, bij mij dus niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
de AH is van mij vandaan 1 minuut, de deen 1 minuut en 30 seconden, de spar 3 minuten en de liddle ook 3 minuten.
Waarom? Zo tof is dat ook weer niet.quote:
13-jarige chick ? goed bezig !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ze heb net zoveul tiet als mn chick
Pics ?quote:
quote:
Andere vraag dan: heb je er ook die er niet als 12 uitzien?quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Andere vraag dan: heb je er ook die er niet als 12 uitzien?
oki ik zal iets zoeken dat er ouder uitzietquote:
Simpel. Bij grasshoppers erin dan rechts, links.. wat bruggen over en je bent erquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
HET ajax caféSA en ik konden hem niet niet vinden
Ja dat wisten we, maar we konden hem toch niet vindenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Simpel. Bij grasshoppers erin dan rechts, links.. wat bruggen over en je bent erOp de wallen dus
Beter kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja dat wisten we, maar we konden hem toch niet vinden
quote:
Beter, maar ik dacht meer aan zoiets:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
oki ik zal iets zoeken dat er ouder uitziet![]()
Hoe is dit ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Me tooquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beter, maar ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
she's way below my standardquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice, but too old !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
? Ons putje?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Even voor de info. Beter niet in je douche doen. Het past niet door ons doucheputje.
Beneden je standaard?quote:
Rukken in de douche is sowieso niet te doen, godverdomme wat trek je je dan kapot zegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Even voor de info. Beter niet in je douche doen. Het past niet door ons doucheputje.
doen als je voor de douche staat, als je swans nog droog is en met wat goeie shampooquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Rukken in de douche is sowieso niet te doen, godverdomme wat trek je je dan kapot zeg
Maar dan moet je wel erg geil zijn hoor anders lukt het me nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
doen als je voor de douche staat, als je swans nog droog is en met wat goeie shampoo
Voor jouquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, er heeft zich spontaan een groep meiden van 15 tot 17 jaar voor mijn huis gevormd.!
quote:
Pics en vids ? Adres ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, er heeft zich spontaan een groep meiden van 15 tot 17 jaar voor mijn huis gevormd.!
Neeje, we gebruiken jouw tuin en huis als speelterreinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ze dan zeker allemaal komen afhalen.
Dat heb ik elke keer als ik boven ga kakken. Die kan het niet aan of zoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:28 schreef bloodysunday het volgende:
Ik was net ff lekker aan het schijten, wil ik doortrekken zit die wc verstopt ik zo wtfdus ik nog maar een keer op de doorspoelknop te drukken komt dat water hoger en hoger ik dacht dit gaat fout. Maar gelukkig schoot die prop weg en daalde het water weer. Ik was echt bang dat de hele wc vol schijt zou liggen
Daar was ik dus ook bang voorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat heb ik elke keer als ik boven ga kakken. Die kan het niet aan of zoEn je hoopt dat die prop dan weggaat maar uiteindelijk zit ik met die borstel in de pot te roeren
![]()
Ik moest het een keer met de hand doen omdat er geen pleeborstel aanwezig wasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat heb ik elke keer als ik boven ga kakken. Die kan het niet aan of zoEn je hoopt dat die prop dan weggaat maar uiteindelijk zit ik met die borstel in de pot te roeren
![]()
!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik moest het een keer met de hand doen omdat er geen pleeborstel aanwezig was~!!
Ja dan maakt het toch niet uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:39 schreef bloodysunday het volgende:
Ik had op vakantie een keer dat hij serieus helemaal verstopt zat toen ben ik maar weggelopen omdat ik geen zin had om met mn hand in die pot te roeren
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dan maakt het toch niet uitHelemaal als je bij breakloose op een kk surfvakantie ben. Dan uit woede om de kk bende gewoon flink goed kakken..
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dan maakt het toch niet uitHelemaal als je bij breakloose op een kk surfvakantie ben. Dan uit woede om de kk bende gewoon flink goed kakken..
Ze hadden ook een bar en daar wouden we ook een kakje leggen maar helaas zat er elke avond iemand.quote:
It's party-timequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:51 schreef kurk_droog het volgende:
beter gaan we met iedereen naar wolvendagen der verjaardag
die messi, echt een voetballerquote:
Yesh !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die is gewoon 19 hoor. Ik zou der sowieso doen. kk srak
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
* Kali-Mist1 is bijgekomen van kdag en meldt zich weer op KLB HQ!
Kdag was toch eergister ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
quote:
Er viel dit jaar anders minder te vieren dan andere jaren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sommige mensen vieren het zoals het hoort; met een bijkom-periode van 2 dagen!
Ach. Ik wist het van die aanslag en toch ging ik daarna de stad in. Heb daarna totaal niet aan apeldoorn gedacht. Wel aan vervelende boertjes op Rembrandtpleinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Er viel dit jaar anders minder te vieren dan andere jaren.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach. Ik wist het van die aanslag en toch ging ik daarna de stad in. Heb daarna totaal niet aan apeldoorn gedacht. Wel aan vervelende boertjes op Rembrandtplein
Westergas ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb alle grote pleinen gemeden en ben geeindigd bij de westergas!
Heb mij prima vermaakT!
quote:
Jwt!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Westerpark .. westergas fabriek/ plein
propah toevallig pics ?quote:
Je brengt weer wat geheugen terugquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:42 schreef gers het volgende:
op de 538 show waren ook mental theo en charlie lownoise en 2 unlimited , das de muziek waar kali groot mee is geworden
Ik kreeg vroeger (had er eens een polo van) altijd te horen dat Fred Perry een racisten-/Hitler-merk wasquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:42 schreef gers het volgende:
op de 538 show waren ook mental theo en charlie lownoise en 2 unlimited , das de muziek waar kali groot mee is geworden
ow god, 2 unlimited ? Die zijn prehistorisch, evenals charlie & theoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:42 schreef gers het volgende:
Is het niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger (had er eens een polo van) altijd te horen dat Fred Perry een racisten-/Hitler-merk was
Die zijn wel netjes. Ben alleen niet zo weg van de pasvorm, heb brede potenquote:
Dat zie jij vanaf daar?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die zijn wel netjes. Ben alleen niet zo weg van de pasvorm, heb brede poten
Je kan er ook gewoon meerdere kopen. Kun je afwisselenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:05 schreef Marurk het volgende:
Ik moet ook nog voor nieuwe schoenen gaan een keer deze maand
Ik post het niet als ik ze nooit aan m'n voeten gehad heb, denk je niet?quote:
Hmm, zou kunnen..quote:Op zondag 3 mei 2009 00:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik post het niet als ik ze nooit aan m'n voeten gehad heb, denk je niet?
Heb nog een aantal paar oude hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon meerdere kopen. Kun je afwisselen
Nikequote:Op zondag 3 mei 2009 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen..Maar met brede voeten heb je toch sowieso veel problemen met schoenen?
quote:Op zondag 3 mei 2009 00:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die zijn wel netjes. Ben alleen niet zo weg van de pasvorm, heb brede poten
Dragers/aanbidders (quote:Op zondag 3 mei 2009 00:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik ook, converse gaat echt niet werken bij mij!
Nou zeg, heb ik zomaar een raaklijn met Bio!!!!
En zien er ook totaal niet meer uitquote:Op zondag 3 mei 2009 00:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dragers/aanbidders () van Converse snap ik sowieso niet. Dingen lopen echt voor geen meter
Zooooooooooo 2007 inderdaad!quote:Op zondag 3 mei 2009 00:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dragers/aanbidders () van Converse snap ik sowieso niet. Dingen lopen echt voor geen meter
De inbox van kurk_droog is volquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 00:43 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga ook mijn bed in.. dragonball kai kijken![]()
Is Dragonball Kai een nieuw seizoen wat na GT komt ?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:43 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga ook mijn bed in.. dragonball kai kijken![]()
Nee is een verbeterde z maar dan zonder gevechten van 10 afleveringenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is Dragonball Kai een nieuw seizoen wat na GT komt ?
Ja, uuuuh. Er is helemaal niks op tv en verder heb ik nog geen goede films op mijn computer staan. Moet wat op deze al falende zaterdagquote:
Hehe het is niet die remake van de serie, of wel ? Aangezien die nog meer afleveringen heeft dan origineelquote:Op zondag 3 mei 2009 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee is een verbeterde z maar dan zonder gevechten van 10 afleveringen
Ja nu weet ik het ook niet meer. Maar het ziet er sowieso beter uit. Jammer dat het nog japans isquote:Op zondag 3 mei 2009 00:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hehe het is niet die remake van de serie, of wel ? Aangezien die nog meer afleveringen heeft dan origineel
Maar gevechten zijn juist de essentie van Dragonball
View this image at www.coedcherry.com.quote:
Haha jaah Dragonball is de enige anime die ik alleen in het engels kan kijkenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het ook niet meer. Maar het ziet er sowieso beter uit. Jammer dat het nog japans is
Gevechten zijn tof. Hoewel ik vooral goku wil zien![]()
Held !quote:Op zondag 3 mei 2009 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
View this image at www.coedcherry.com.
Ja uuuuh. Bij mij wel in beeldquote:Op zondag 3 mei 2009 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
dat betekent dus dat je plaatjes het niet doen dit topic en wij die melding te zien krijgenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iets te ingewikkeld voor ze.quote:Op zondag 3 mei 2009 01:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat betekent dus dat je plaatjes het niet doen dit topic en wij die melding te zien krijgen
Haha kater?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:17 schreef Silentalarm het volgende:
graftyfus.
Joaaah best wel. niet goed. en ik heb een zuigzoen in mn nek, en hij kankergroot en zit vol in het zicht.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Joaaah best wel. niet goed. en ik heb een zuigzoen in mn nek, en hij kankergroot en zit vol in het zicht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik moet zo voetballen maar ik krijg geen hap door mn keel.
En ik moet over 10 minuten weg en ik moet nog spullen zoeken/douchen(of niet)/eten(gaat niet lukken) en kotsen.
Dinsdag werden we Kampioenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Gewoon telkens weer volgooien ofzo?
Ik kwam half 5 het huis binnen wandelen. Ik weet niet of je nog weet hoelaat jullie weg gingenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm best kut, lekker gesmikkeld met
Beter dan naar kots of Wodkaquote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef Silentalarm het volgende:
en mn vingers stinken ook nog naar vrouwelijke lichaamssappen
LAterZzZZzZquote:Op zondag 3 mei 2009 10:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat is waar.
Ik ben aankleden en dan voetballen, dag lekkertjes.
Half 3 ofzoquote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kwam half 5 het huis binnen wandelen. Ik weet niet of je nog weet hoelaat jullie weg gingen?
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef Silentalarm het volgende:
Vast ergen in china.quote:
Bariquote:
tis alweer middag jahquote:Op zondag 3 mei 2009 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bari![]()
Hoe'st op deze zondagmiddag ?
Joah, gaat snelquote:Op zondag 3 mei 2009 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis alweer middag jah![]()
beetje brak en zo naar een verjaardag, daar verder ontbrakken nu eerst een koffie infuus
tis rustig hier
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef Silentalarm het volgende:
Klaagbaak.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
ow het dagelijkse zeikrondje is weer begonnen hoor
ow jullie hebben ook zo'n fijne onderwijsrichtingquote:Op zondag 3 mei 2009 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet nog 2 leerdoelen formuleren aan de hand van SMART..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |