Ja, uuuuh. Er is helemaal niks op tv en verder heb ik nog geen goede films op mijn computer staan. Moet wat op deze al falende zaterdagquote:
Hehe het is niet die remake van de serie, of wel ? Aangezien die nog meer afleveringen heeft dan origineelquote:Op zondag 3 mei 2009 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee is een verbeterde z maar dan zonder gevechten van 10 afleveringen
Ja nu weet ik het ook niet meer. Maar het ziet er sowieso beter uit. Jammer dat het nog japans isquote:Op zondag 3 mei 2009 00:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hehe het is niet die remake van de serie, of wel ? Aangezien die nog meer afleveringen heeft dan origineel
Maar gevechten zijn juist de essentie van Dragonball
View this image at www.coedcherry.com.quote:
Haha jaah Dragonball is de enige anime die ik alleen in het engels kan kijkenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het ook niet meer. Maar het ziet er sowieso beter uit. Jammer dat het nog japans is
Gevechten zijn tof. Hoewel ik vooral goku wil zien![]()
Held !quote:Op zondag 3 mei 2009 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
View this image at www.coedcherry.com.
Ja uuuuh. Bij mij wel in beeldquote:Op zondag 3 mei 2009 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
dat betekent dus dat je plaatjes het niet doen dit topic en wij die melding te zien krijgenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iets te ingewikkeld voor ze.quote:Op zondag 3 mei 2009 01:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat betekent dus dat je plaatjes het niet doen dit topic en wij die melding te zien krijgen
Haha kater?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:17 schreef Silentalarm het volgende:
graftyfus.
Joaaah best wel. niet goed. en ik heb een zuigzoen in mn nek, en hij kankergroot en zit vol in het zicht.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Joaaah best wel. niet goed. en ik heb een zuigzoen in mn nek, en hij kankergroot en zit vol in het zicht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik moet zo voetballen maar ik krijg geen hap door mn keel.
En ik moet over 10 minuten weg en ik moet nog spullen zoeken/douchen(of niet)/eten(gaat niet lukken) en kotsen.
Dinsdag werden we Kampioenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Gewoon telkens weer volgooien ofzo?
Ik kwam half 5 het huis binnen wandelen. Ik weet niet of je nog weet hoelaat jullie weg gingenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm best kut, lekker gesmikkeld met
Beter dan naar kots of Wodkaquote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef Silentalarm het volgende:
en mn vingers stinken ook nog naar vrouwelijke lichaamssappen
LAterZzZZzZquote:Op zondag 3 mei 2009 10:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat is waar.
Ik ben aankleden en dan voetballen, dag lekkertjes.
Half 3 ofzoquote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kwam half 5 het huis binnen wandelen. Ik weet niet of je nog weet hoelaat jullie weg gingen?
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef Silentalarm het volgende:
Vast ergen in china.quote:
Bariquote:
tis alweer middag jahquote:Op zondag 3 mei 2009 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bari![]()
Hoe'st op deze zondagmiddag ?
Joah, gaat snelquote:Op zondag 3 mei 2009 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis alweer middag jah![]()
beetje brak en zo naar een verjaardag, daar verder ontbrakken nu eerst een koffie infuus
tis rustig hier
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef Silentalarm het volgende:
Klaagbaak.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
ow het dagelijkse zeikrondje is weer begonnen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |