quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
* Kali-Mist1 is bijgekomen van kdag en meldt zich weer op KLB HQ!
Kdag was toch eergister ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
quote:
Er viel dit jaar anders minder te vieren dan andere jaren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sommige mensen vieren het zoals het hoort; met een bijkom-periode van 2 dagen!
Ach. Ik wist het van die aanslag en toch ging ik daarna de stad in. Heb daarna totaal niet aan apeldoorn gedacht. Wel aan vervelende boertjes op Rembrandtpleinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Er viel dit jaar anders minder te vieren dan andere jaren.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach. Ik wist het van die aanslag en toch ging ik daarna de stad in. Heb daarna totaal niet aan apeldoorn gedacht. Wel aan vervelende boertjes op Rembrandtplein
Westergas ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb alle grote pleinen gemeden en ben geeindigd bij de westergas!
Heb mij prima vermaakT!
quote:
Jwt!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Westerpark .. westergas fabriek/ plein
propah toevallig pics ?quote:
Je brengt weer wat geheugen terugquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:42 schreef gers het volgende:
op de 538 show waren ook mental theo en charlie lownoise en 2 unlimited , das de muziek waar kali groot mee is geworden
Ik kreeg vroeger (had er eens een polo van) altijd te horen dat Fred Perry een racisten-/Hitler-merk wasquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:42 schreef gers het volgende:
op de 538 show waren ook mental theo en charlie lownoise en 2 unlimited , das de muziek waar kali groot mee is geworden
ow god, 2 unlimited ? Die zijn prehistorisch, evenals charlie & theoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:42 schreef gers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |