Nice, but too old !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beter, maar ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
? Ons putje?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Even voor de info. Beter niet in je douche doen. Het past niet door ons doucheputje.
Beneden je standaard?quote:
Rukken in de douche is sowieso niet te doen, godverdomme wat trek je je dan kapot zegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Even voor de info. Beter niet in je douche doen. Het past niet door ons doucheputje.
doen als je voor de douche staat, als je swans nog droog is en met wat goeie shampooquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Rukken in de douche is sowieso niet te doen, godverdomme wat trek je je dan kapot zeg
Maar dan moet je wel erg geil zijn hoor anders lukt het me nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
doen als je voor de douche staat, als je swans nog droog is en met wat goeie shampoo
Voor jouquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, er heeft zich spontaan een groep meiden van 15 tot 17 jaar voor mijn huis gevormd.!
quote:
Pics en vids ? Adres ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, er heeft zich spontaan een groep meiden van 15 tot 17 jaar voor mijn huis gevormd.!
Neeje, we gebruiken jouw tuin en huis als speelterreinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ze dan zeker allemaal komen afhalen.
Dat heb ik elke keer als ik boven ga kakken. Die kan het niet aan of zoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:28 schreef bloodysunday het volgende:
Ik was net ff lekker aan het schijten, wil ik doortrekken zit die wc verstopt ik zo wtfdus ik nog maar een keer op de doorspoelknop te drukken komt dat water hoger en hoger ik dacht dit gaat fout. Maar gelukkig schoot die prop weg en daalde het water weer. Ik was echt bang dat de hele wc vol schijt zou liggen
Daar was ik dus ook bang voorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat heb ik elke keer als ik boven ga kakken. Die kan het niet aan of zoEn je hoopt dat die prop dan weggaat maar uiteindelijk zit ik met die borstel in de pot te roeren
![]()
Ik moest het een keer met de hand doen omdat er geen pleeborstel aanwezig wasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat heb ik elke keer als ik boven ga kakken. Die kan het niet aan of zoEn je hoopt dat die prop dan weggaat maar uiteindelijk zit ik met die borstel in de pot te roeren
![]()
!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik moest het een keer met de hand doen omdat er geen pleeborstel aanwezig was~!!
Ja dan maakt het toch niet uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:39 schreef bloodysunday het volgende:
Ik had op vakantie een keer dat hij serieus helemaal verstopt zat toen ben ik maar weggelopen omdat ik geen zin had om met mn hand in die pot te roeren
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dan maakt het toch niet uitHelemaal als je bij breakloose op een kk surfvakantie ben. Dan uit woede om de kk bende gewoon flink goed kakken..
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dan maakt het toch niet uitHelemaal als je bij breakloose op een kk surfvakantie ben. Dan uit woede om de kk bende gewoon flink goed kakken..
Ze hadden ook een bar en daar wouden we ook een kakje leggen maar helaas zat er elke avond iemand.quote:
It's party-timequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:51 schreef kurk_droog het volgende:
beter gaan we met iedereen naar wolvendagen der verjaardag
die messi, echt een voetballerquote:
Yesh !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die is gewoon 19 hoor. Ik zou der sowieso doen. kk srak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |