Mn ava is van Helicopter, die gebruikte de geallieerde ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:09 schreef Silentalarm het volgende:
luc, je ava is echt kut.
Als ik hitler zou zijn. En fok het derde rijk. Dan zou ik jou als 1 van de eerste holocaustriseren. Alleen het superras moet overblijven, goeie username, mooie ava, leuke inhoud. Bij jou gaat het al mis bij de ava, dus EIN ZWEI DREI KIN HERAUF UND NACH AUSCHWITZ.
Gelukkig is het niet zo. Anders had jij zo'n moment van: even apeldoorn bellen.
Wat ik er nog van weet:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:12 schreef bloodysunday het volgende:
Ik blijk een of ander verhaal verteld te hebben over kabouters maar ik weet mn god niet wat ik allemaal verteld heb
haha lekker man.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Marurk het volgende:
Ik heb honger en er is niks te vreten.
En friet/patat heb ik al 3 x gegeten deze week
ik ben bij de mac langs geredenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Marurk het volgende:
Ik heb honger en er is niks te vreten.
En friet/patat heb ik al 3 x gegeten deze week
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat ik er nog van weet:
vierkante hoeden
kameleonnen want ze kunnen van kleur veranderen, en dat in combinatie met hun kleinheid maakt dat je ze niet kan zien. vierkante lange baard.
en ze zijn overal, maar je kan ze niet zien. En ze zitten aan je haar.
kwam uit het nietsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef swarmahoer het volgende:
waarom wil je zusje nu lesbisch zijn, moet toch een aanleiding voor zijn of kwam het zomaar uit het niets
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef Acinonyx het volgende:
even het topique-niveaux opkrikken
[ afbeelding ]
ze heb net zoveul tiet als mn chickquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ze heb net zoveul tiet als mn chick
Jawel, maar ik ga niet 10 minuten fietsen nu.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha lekker man.
De supermarkt is toch nog wel open?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga niet 10 minuten fietsen nu.
Heb je ook een lekkere variant?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, bij mij dus niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
de AH is van mij vandaan 1 minuut, de deen 1 minuut en 30 seconden, de spar 3 minuten en de liddle ook 3 minuten.
Waarom? Zo tof is dat ook weer niet.quote:
13-jarige chick ? goed bezig !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ze heb net zoveul tiet als mn chick
Pics ?quote:
quote:
Andere vraag dan: heb je er ook die er niet als 12 uitzien?quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Andere vraag dan: heb je er ook die er niet als 12 uitzien?
oki ik zal iets zoeken dat er ouder uitzietquote:
Simpel. Bij grasshoppers erin dan rechts, links.. wat bruggen over en je bent erquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
HET ajax caféSA en ik konden hem niet niet vinden
Ja dat wisten we, maar we konden hem toch niet vindenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Simpel. Bij grasshoppers erin dan rechts, links.. wat bruggen over en je bent erOp de wallen dus
Beter kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja dat wisten we, maar we konden hem toch niet vinden
quote:
Beter, maar ik dacht meer aan zoiets:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
oki ik zal iets zoeken dat er ouder uitziet![]()
Hoe is dit ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Me tooquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beter, maar ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
she's way below my standardquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beter, maar ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |