Ik vind dat altijd een beetje weet niet. Het is natuurlijk wel erg, maar ik ken die 5 mensen die deaud gingen in apeldoorn net zo goed als die duizenden kinderen in afrika die elke dag dood gaan aan voedseltekort/aids...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die man is overleden....
Is 1 van die gasten van een drumband..... Echt verschrikkelijk.
Griepquote:
Dat heb ik graag, dat ze jouw bed uitgetrapt wordt, kan ze bij mij gaan liggenquote:
Niemand mag je. Jij komt eraan en iedereen gaat weg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:22 schreef Marurk het volgende:
Tering hey, dat is de tweede keer al dat dit topique sterft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Niemand mag je. Jij komt eraan en iedereen gaat weg.
Story of your life?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Niemand mag je. Jij komt eraan en iedereen gaat weg.
Story of your life?Het is wel verdachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
nog steeds die mod van lichte zeden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is helaas altijd een mod die mijn grappen weghaalt, ik vraag me af waarom ze die niet gewoon een bruin kleurtje hebben gegeven want hij kan immers likken als Lassie.
iedereen zit te fappenquote:
boooh dat rijmt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
iedereen zit te fappen![]()
Let's join !![]()
Grab your dick and double-click and fap---fap---faaaaaap !
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:54 schreef kurk_droog het volgende:
Kom ik om half 4 bij de voetbal.. ja afgelast. Prima.. dus aan het bier op een lege maag![]()
![]()
![]()
Pics van je zusje?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef bloodysunday het volgende:
Mn zusje zei net dat ze liever een lesbo was
holiebolie gast. weetje hoe relekst.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef bloodysunday het volgende:
Nee wtf, als jou zusje dat zegt stort mijn wereld inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
holiebolie gast. weetje hoe relekst.
ipv ? jou te pijpenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef bloodysunday het volgende:
Hopelijk is ze Biquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef bloodysunday het volgende:
Nee klopt, ik heb niet zo'n geil zusje als die van jouquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wat lul je nou, je hebt heul geen zusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |