Maar is wel het effectief.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:22 schreef dagdag het volgende:
[..]
aids duurt zo lang voor het effect heeft
Hier is het 4 dagen kermis. Zaterdag om 12 uur meestal eerste kermis borrel. Dan blijf je gemiddeld 2.5 uur bij elke kermis borrel, ben je rond half 8 klaar, dan ga je uit tot een uur of 2 ( mooi vroeg afquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF.
Op een feest dat draait op zuipen nog een speciale borrel houden ? Nee man, carnaval is gewoon een 5 daagse borrel. Niet besteed aan pussy's van boven de rivieren. Die zijn na 1 dag brakkie brakkie.
ja maar in miami is het lekker weer, heb een ziekte dat ik er van moet genieten als ik een missie voltooiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar is wel het effectief.
Griep is te genezen. Aids niet.
Je moet wel een ziekte kiezen die je niet te snel dood maakt. Anders kan je je dodge niet meer ophalenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja maar in miami is het lekker weer, heb een ziekte dat ik er van moet genieten als ik een missie voltooi
wel,over 3 dagen genieten van dikke vadsige wijven op nassau, paradise islandquote:
Baarle Nassau bedoel je?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
wel,over 3 dagen genieten van dikke vadsige wijven op nassau, paradise island
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Baarle Nassau bedoel je?
Daar komen heul veul Belgische chicks. Die zijn over het algemeen stukken geiler.
Was weer een banspree vannachtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:54 schreef Silentalarm het volgende:
druk hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij ons de hele tijd wolken voor de zon. Dan weer even zon, denk je chill, ik duik het zwembad in. Kom je eruit, zijn er weer wolken en heb je het koud.quote:
Ah toequote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit spontane aanzoek moet nog ff bezinken hoor.
Heb jij nog een fax ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er wordt mij anno 2009 gevraagd of ik een fax heb
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:18 schreef kurk_droog het volgende:Die man is overleden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is 1 van die gasten van een drumband..... Echt verschrikkelijk.U MAD?
Ja sowieso. Zijn er meer van die band toch overleden? Of verder alleen gewonde?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die man is overleden....
Is 1 van die gasten van een drumband..... Echt verschrikkelijk.
die 2 vrouwen van die drumband toch ook ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die man is overleden....
Is 1 van die gasten van een drumband..... Echt verschrikkelijk.
Dat weet ik niet precies. Begreep wel dat er 1 vrouw zwaargewond was. (lees hersenletsel cq. schedelbreuk). Het enige wat zij ws. nog drumt is het plateau van haar rolstoel met een paar soepstengels..... Hoe treurig............quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
die 2 vrouwen van die drumband toch ook ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies. Begreep wel dat er 1 vrouw zwaargewond was. (lees hersenletsel cq. schedelbreuk). Het enige wat zij ws. nog drumt is het plateau van haar rolstoel met een paar soepstengels..... Hoe treurig............
Ik hoop dat die Karst T. in het vagevuur beland![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan alleen de soepstengels niet helemaal plaatsen?
Mensen met hersenletsel eten vaak vloeibaar en makkelijk te verwerken voedsel..... soep met soepstengelsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan alleen de soepstengels niet helemaal plaatsen?
iemand met hersenletsel kan toch zijn bek niet bewegen om normaal te eten of te drinken ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen met hersenletsel eten vaak vloeibaar en makkelijk te verwerken voedsel..... soep met soepstengels
Ja, die soepstengels worden dan weer in de soep gedoopt waardoor ze week raken en er weinig mee te drummen valt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen met hersenletsel eten vaak vloeibaar en makkelijk te verwerken voedsel..... soep met soepstengels
Ik heb nog nergens gezegd dat ze al gedoopt zijn... de soepstengels.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, die soepstengels worden dan weer in de soep gedoopt waardoor ze week raken en er weinig mee te drummen valt.
misschien doen ze het wel voordat ze in de soep gaan !!!1quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, die soepstengels worden dan weer in de soep gedoopt waardoor ze week raken en er weinig mee te drummen valt.
Misschien eten ze die soepstengels wel op voordat ze de soep ingaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan nog, je had die soepstengels beter achterwege kunnen laten. Doet afbreuk aan je op het eerste gezicht toffe reply.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens gezegd dat ze al gedoopt zijn... de soepstengels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |