Maar is wel het effectief.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:22 schreef dagdag het volgende:
[..]
aids duurt zo lang voor het effect heeft
Hier is het 4 dagen kermis. Zaterdag om 12 uur meestal eerste kermis borrel. Dan blijf je gemiddeld 2.5 uur bij elke kermis borrel, ben je rond half 8 klaar, dan ga je uit tot een uur of 2 ( mooi vroeg afquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF.
Op een feest dat draait op zuipen nog een speciale borrel houden ? Nee man, carnaval is gewoon een 5 daagse borrel. Niet besteed aan pussy's van boven de rivieren. Die zijn na 1 dag brakkie brakkie.
ja maar in miami is het lekker weer, heb een ziekte dat ik er van moet genieten als ik een missie voltooiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar is wel het effectief.
Griep is te genezen. Aids niet.
Je moet wel een ziekte kiezen die je niet te snel dood maakt. Anders kan je je dodge niet meer ophalenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja maar in miami is het lekker weer, heb een ziekte dat ik er van moet genieten als ik een missie voltooi
wel,over 3 dagen genieten van dikke vadsige wijven op nassau, paradise islandquote:
Baarle Nassau bedoel je?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
wel,over 3 dagen genieten van dikke vadsige wijven op nassau, paradise island
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Baarle Nassau bedoel je?
Daar komen heul veul Belgische chicks. Die zijn over het algemeen stukken geiler.
Was weer een banspree vannachtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:54 schreef Silentalarm het volgende:
druk hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()