abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:55:23 #1
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_68591707
MIJN KONINGINNEDAG

Disclaimer: Mocht je dit lezen R., nogmaals sorry van J. en mij.

OK.

Inleiding
Koninginnedag 2009. Koninginnenacht niet echt kapot gegaan oid, dus donderdag moest het echt gebeuren. Opgestaan om half fucking 8 ( ) om m'n zusje te helpen met het uitstallen van onze troep die zij zo nodig moet verkopen. Na die vuige slet geholpen te hebben, chill ik hem tot ong 11u om vervolgens te kijken of er nog wat te kopen valt. Niks. Rond een uur of 2/3 m'n fiets gepakt naar het museumplein, alwaar ik een stuk of 3 vrienden zou treffen.

K-DAG
Ik dus door al die boeren heen rijden , bijna van m'n fiets getrapt maar de sjonnie die voor me stond keek nogal dreigend dus ik heb maar niet teruggetrapt. Zoals altijd valt er totaal niet te bellen in de buurt van het museumplein, zum kotsen. En de Ah waar we voor hadden afgesproken bleek een soort van hoofdkwartier voor breezersletjes en hun pooiers te zijn, ergo ik kon m'n maten niet vinden.
Na tien minuten zoeken en bellen is het eindelijk zover, blijken ze mij de hele tijd gezien te hebben maar ze vonden het leuk om niets te zeggen oid. Wtf.

En nu komt het: 1 van m'n vrienden had twee echt spange smatjes mee. De ene herkende ik, dat was z'n zusje ( ) en daarvan mag ik nooit tegen hem zeggen dat ze lekker is, daar kan ie niet tegen (een klacht apart dit, ik open er nog wel een topic over) Blijkt de ander z'n nichtje te zijn. Van 16. Zit in m'n range van 15.5-17.5, en met iemands nichtje gaan is opzich minder erg dan met het zusje.

Omdat ik nog geen tijd heb gehad om het nichtje toe te voegen op hyves en haar hyves op privé staat, is hier op aandringen van jullie een picca van het zusje:

Als ik trouwens problemen met die gast krijg omdat ik deze foto heb geplaatst is het jullie schuld.

Na wat droge grappen over Suzuki Swifts begeven we ons naar binnen, ik had al honger dus ik richting de eettenten. Die gast z'n zusje (laten we haar L. noemen) moest pissen, en dat is een teringeind lopen dus hij mocht lekker mee. Bleef ik met z'n nichtje (J. voor in het vervolg) en een andere maat over, die ik vervolgens alleen liet met een scare chick.

J. en ik gaan dus een patatje met halen bij een kraam waar levensgroot PATAT stond. Vast gerund door een Fokker. Maarr let op; onder PATAT stond met kleinere letters: "Frites met 3,00" WTF ZIJN FRITES? Ik dus flippen omdat er gewoon bijna fr**t stond. DAT DIT KAN IN AMSTERDAM schreeuwde ik nog. Ik in discussie gaan met de gast achter de kassa, die dacht dat ik dronken was terwijl ik redelijk helder kon nadenken, denkik. Uiteindelijk die hele tent geboycot en 2 loempia's gehaald.

Vanaf dat moment is het een beetje bergafwaarts gegaan met m'n helderheid, maar ik heb foto's, een paar filmpjes en flarden van herinneringen die samen opzich een samenhangend verhaal vormen. Een van de foto's die wel toonbaar zijn op een publiek forum ( !):

Hier ergens op de foto ben ik te vinden , samen met J., gefotografeerd door een bro. NEE, ik wijs mezelf niet aan, je zoekt zelf maar.

Na deze foto is maat nr.2 kotsend richting CS vertrokken, waardoor ik samen met J. alleen bleef (naar die andere vriend met z'n zusje hebben we niet echt meer gezocht, god hebbe hun ziel). Zij was ook redelijk ver heen dus het boeide haar geen flikker, plus ik was al lang bij dat ik het rijk alleen had en dat de paringsdans kon beginnen. We zijn dus toen een beetje, door de menigte pentetrerend ( ), naar het midden gegaan. Ik dus met die paringsdans beginnen, de muziek was opzich chill, toen stond er nog alleen een dj met een wijf wat er doorheen schreeuwde. J. had er wel zin an, en toen ik m'n handen op dat stevige bipsje had, wist ik het: kwestie van binnenhalen die hengel, de vis hapt al. Paar minuten later dus ook echt met dr gegaan, paraparpap in dr mond neuriënd, want er speelde rap das armas.

De rest is dus een beetje een waas, weet nog wel dat mensen me boos aankeken toen ik een fluitconcert begon omdat het feest eerder stopte. En dat ik schreeuwde dat de Toppers nog moesten komen. Oh, en dat ik niet naar huis kon fietsen, omdat m'n band overleed na een zee van glas. M'n fiets vastgemaakt aan een paal en gelopen naar een vriend die in de buurt woonde. Heb er zelfs nog kunnen pitten, en ben, zoals de TT al zegt, pas sinds een uur of 2 thuis. Vandaar dit verlate topik.

KORTE SAMENVATTING:
- boeren
- museumplein
- vriend
- zusje + nichtje
- frites
- met nichtje gegaan tijdens rap das armas
- Toppers traden niet op
- fiets kapot
- vriend stuurt boze smjes (Ok, dit stond niet in het topic maar geloof me, ik heb ze )

[ Bericht 0% gewijzigd door Lakitu op 02-05-2009 17:40:10 ]
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:57:20 #2
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_68591748
Halt, dat is Patat voor jou eh !
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:57:25 #3
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_68591752
LAME.

waar zijn de pics van geile minderjarige sletjes!?!?
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:58:41 #4
188686 keienlegger
Hey, ik ben Sinterklaas niet!
pi_68591778
Een bagger topic over een bagger dag.

Ik zie de link.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:59:24 #5
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_68591801
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:57 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Als er niemand op KLB zat die dat hyves truukje kon, zou ik er over nadenken om wat picca's te posten. Maar nu even niet.
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:00:09 #6
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_68591820
Ik weet dat dit een kuttopic is, ik lees liever bowa's topic. Maar ik moest het even van me afschrijven
pi_68591828
jij bent baas. Nee echt.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2009 @ 16:01:54 #8
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_68591857
Goed topic.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:02:24 #9
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68591875
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:57 schreef Parkinson_XTC het volgende:
LAME.

A little knowledge is a dangerous thing.
pi_68591883
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:59 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Als er niemand op KLB zat die dat hyves truukje kon, zou ik er over nadenken om wat picca's te posten. Maar nu even niet.
Doe dan gewoon opslaan en ergens anders uploaden .
pi_68591920
Dus je hebt het nichtje van een vriend op straat verkocht voor geld zodat jij je in je primaire levensbehoeften kon voorzien?
pi_68591931
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:59 schreef Lakitu het volgende:

[..]

meldt

ow wacht, je bedoelt niet
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_68591956
Save image as.., naar tinypic.com en dan uploaden.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:07:00 #14
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_68592005
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:02 schreef Rumille het volgende:

[..]

Doe dan gewoon opslaan en ergens anders uploaden .
Oh ja. Nichtje dr hyves staat op privé, ik doe wel een picca van z'n zusje.
pi_68592029
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:07 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Oh ja. Nichtje dr hyves staat op privé, ik doe wel een picca van z'n zusje.
Doe die dan ook toevoegen. Als je haar toch gehosseld hebt accepteert ze wel
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:08:21 #16
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_68592035
Wat zijn frites?
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:08:25 #17
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_68592037
Ik stopte bij rap des armas ofzo
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:09:05 #18
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_68592053
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:07 schreef Rumille het volgende:

[..]

Doe die dan ook toevoegen. Als je haar toch gehosseld hebt accepteert ze wel
Wat denk je dat ik net gedaan heb? Ik ben pas net thuis hoor
pi_68592077
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:09 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Wat denk je dat ik net gedaan heb? Ik ben pas net thuis hoor
Maar wel genoeg tijd om hier een topic te posten.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:12:12 #20
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_68592133
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:10 schreef Rumille het volgende:

[..]

Maar wel genoeg tijd om hier een topic te posten.
Eerste wat ik gedaan heb, naast haar toevoegen dus. Maar ze is nog niet online gekomen.

Anyways, pic van het zusje staat nu in de OP, als ik mu problemen met die gast krijg omdat ik deze foto heb geplaatst is het jullie schuld.
pi_68592141
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:13:10 #22
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68592162
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:12 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Eerste wat ik gedaan heb, naast haar toevoegen dus. Maar ze is nog niet online gekomen.

Anyways, pic van het zusje staat nu in de OP, als ik mu problemen met die gast krijg omdat ik deze foto heb geplaatst is het jullie schuld.
Sturen we FOK! Knokploeg op af.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_68592189
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:12 schreef Lakitu het volgende:

[..]

zaterdag 2 mei 2009 @ 16:18:04 #24
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_68592294
Even wat eten, misschien dat ik zo nog een foto plaats als jullie geluk hebben.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:18:58 #25
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_68592318
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:55 schreef Lakitu het volgende:

[ afbeelding ]

Hier ergens op de foto ben ik te vinden , samen met J., gefotografeerd door een bro. NEE, ik wijs mezelf niet aan, je zoekt zelf maar.

LoL daar. Niet wetende wat tegen elkaar te zeggen, dus maar een beetje doelloos om jullie heen kijken.

Dames en heren, TS verdraaid de waarheid.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')