Nee, HIV in het algemeenquote:
hehehequote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh, maar in je titel staat HIV HIV hoera!.. vandaar dus..
"Hey hoer, ja jij! Heb jij HIV? Van wie? Sinds wanneer?"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehe
zou ook best interessant zijn om te onderzoeken
ik heb net koffie gedronken met mijn oude moedertjequote:
ah, nieuw?quote:
Niet nieuw, al heel lang niet meer in dit topic geweestquote:
vooruit dan maarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet nieuw, al heel lang niet meer in dit topic geweest
Koffie is gezet ja.
Voor referenties moet je bij Houniet zijnquote:
houwniequote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Voor referenties moet je bij Houniet zijn
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb net koffie gedronken met mijn oude moedertje
Hmmm, naar omstandigheden wel goed eigenlijk!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:56 schreef BrandX het volgende:
[..]!
Hoe gaat het nu met je moeder? al wat beter?
Flippo's bestaan al een tijdje niet meerquote:
heus wel, ik heb hier nog een hele map volquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Flippo's bestaan al een tijdje niet meer
Ook eens een verslag geschreven over HIV/AIDS voor maatschappijleer. Tot grote opwinding van mijn klasgenoten want ik had er een condoom in geplakt en het woord neuken kwam er vaak in voor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, HIV in het algemeen
- waarvoor staat de afkorting HIV?
- Hoe raken mensen besmet?
- hoe kan een HIV-infectie aangetoond worden?
- hoe verloopt de ziekte en wat zijn de daaronder liggende mechanismen?
- welke medicijnen zijn er om HIV te behandelen en zijn deze voldoende om de ziekte te genezen?
en dat in ongeveer 5 A4'tjes
hehehequote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook eens een verslag geschreven over HIV/AIDS voor maatschappijleer. Tot grote opwinding van mijn klasgenoten want ik had er een condoom in geplakt en het woord neuken kwam er vaak in voor.
same herequote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:05 schreef BrandX het volgende:
![]()
Verveel me en heb dus daardoor ook geen zin meer om dingen te doen die wat minder leuk zijn
been there, done thatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:09 schreef Muck het volgende:
[..]
same here
ik krijg mijn verslag maar niet af
mja, ik moet nog minimaal 3 jaarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
been there, done that
die tijd is gelukkig (voorlopig) achter me
Heb je een nieuwe danquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb net koffie gedronken met mijn oude moedertje
Als je jeuk hebt moet je krabben hequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:55 schreef dndiek het volgende:
Ik dacht vanavond maar eens thuis te blijven na 3 dagen stappen, maar het begint weer te kriebelen om wel te gaan
Aardig lastig wel, een beetje schuin voor het scherm gaat zitten helptquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:50 schreef BrandX het volgende:
redelijk herkenbaar! Had ik in mijn vorige huis ook in de woonkamer
Ik had daar alleen maar van die doorzichtige gordijnen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en_naar_de_maan_gaan
Ja, ik denk dat ik ook gewoon maar "ff ga kijken" dadelijkquote:
Ligt er aan... heb je plannen om snel een jongetje te worden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
och, te veel om op te noemen
gaat wel weer over voordat ik een jongetje word
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ligt er aan... heb je plannen om snel een jongetje te worden?
Keertje met mij mee gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
paarden zijn groot
en ze steken hun neus in mijn decolete
MPG kan ze vast geen ongelijk geven!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
paarden zijn groot
en ze steken hun neus in mijn decolete
Hij zoekt ook zijn wortel daar?quote:
Het was hier ook wel lekker vandaagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond! Het was lekker in de zon op het Haarlemse terras.
Ik begin zo onderhand zwart te worden ipv bruinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond! Het was lekker in de zon op het Haarlemse terras.
Dan kun je je aanmelden als hulp van Sinterklaas: Zwarte Pien!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik begin zo onderhand zwart te worden ipv bruin
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je je aanmelden als hulp van Sinterklaas: Zwarte Pien!
Dit is een biertopicquote:Op zondag 3 mei 2009 01:15 schreef MPG het volgende:
koffievindpost
pics or it didn't happen iddquote:Op zondag 3 mei 2009 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, morgen eens foto's maken van mijn nieuwe huis en kijken of ik wat sleutels kan krijgen.
Er moet nog wel een likje verf overheen, dus zoveel bijzonders is er nog niet te zien. Maar ik zal wel wat plaatsen hoor..quote:Op zondag 3 mei 2009 09:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
pics or it didn't happen iddWel showen hier he
Kom eerst maar eens met foto's van de vriendinquote:Op zondag 3 mei 2009 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, morgen eens foto's maken van mijn nieuwe huis en kijken of ik wat sleutels kan krijgen.
Tof! Is altijd leukquote:Op zondag 3 mei 2009 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er moet nog wel een likje verf overheen, dus zoveel bijzonders is er nog niet te zien. Maar ik zal wel wat plaatsen hoor..
Hebben hier al gestaan, blijf niet bezig!quote:Op zondag 3 mei 2009 09:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens met foto's van de vriendin
ja, die voor en na foto's zullen vrij dramatisch worden schat ik zo, dus die wil ik zeker maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tof! Is altijd leuk
Helemaal de before & after pics
linkje!quote:Op zondag 3 mei 2009 10:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hebben hier al gestaan, blijf niet bezig!
het zal eens tijd worden, luilakquote:Op zondag 3 mei 2009 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens een potje koffie zetten en mn bed uit komen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 031 BrandX
02. 029 Muck
03. 019 Pheno
04. 013 Papierversnipperaar
05. 011 DaMart
06. 010 Pien85
07. 009 indahnesia.com
08. 009 Sjowhan
09. 006 marcb1974
10. 003 dndiek
11. 003 StarGazer
12. 002 Lenny_Leonard
13. 002 Fha
14. 001 OA
15. 001 HostPorror
16. 001 Dr_Flash
Reeks-statistieken!
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:29 schreef DaMart het volgende:
De volgende mensen hadden gisteren wel tijd om te posten in de KSC, maar daardoor niet om mij te waarschuwen tegen de zon. En nu ben ik dus verbrand.
[..]
Vooral BX aankijken dus, die heeft het meest gepost hier gisteren.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:29 schreef DaMart het volgende:
De volgende mensen hadden gisteren wel tijd om te posten in de KSC, maar daardoor niet om mij te waarschuwen tegen de zon. En nu ben ik dus verbrand.
[..]
Er zijn mensen die mijn mobiele nummer hebbenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:45 schreef BrandX het volgende:
[..]ik sta op 1.
En hoe kunnen we je waarschuwen als je op een terrasje zit
Sorryquote:Op zondag 3 mei 2009 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
mjah, ik verwachtte niet dat ik me zou vergissen in jouw intelligentiequote:Op zondag 3 mei 2009 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn mensen die mijn mobiele nummer hebben.
Waar staan de cijfers?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:45 schreef BrandX het volgende:
[..]ik sta op 1.
En hoe kunnen we je waarschuwen als je op een terrasje zit
Achter de dikke wolkenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry![]()
Oh, Damart? De zon schijnt
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, ik verwachtte niet dat ik me zou vergissen in jouw intelligentie
Niet waar! Druppels en regenwolken hierquote:Op zondag 3 mei 2009 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry![]()
Oh, Damart? De zon schijnt
Verhuis!quote:
ook knapquote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waar staan de cijfers?
edit: oh wacht. totaal over gelezen
hmjah, dat zou ik hier ook wel willen, maar het is maar een kostkamer waar ik nu zit, behoorlijk warm... nog een maandje en dan zit ik in mijn nieuwe huis hoop ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
Het is wel lekker weer om even wat deuren en ramen tegen elkaar open te zetten. Koelt het tenminste weer een beetje af in huis.
Die ga ik onthouden!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:47 schreef dndiek het volgende:
DM, de volgende keer als je op het terras zit en de zon schijnt zonnebrand meenemen en je goed in laten smeren door het mooiste meisje op het terras
[disclaimer]Deze tip geldt niet alleen voor de volgende keer maar ook voor de keren erna[/disclaimer]quote:
Moeten wij nu weten waar dit over gaatquote:Op zondag 3 mei 2009 11:45 schreef sararaats het volgende:
ha koffieleuters !!!!
ik ben nog heel even van de partij want vanavond ga ik terug naar Zoersel.
ik heb geen einddatum voor m'n opname
Ja! Heerlijkquote:
Gistermiddag viel het weer ook tegen. Donderdag en vrijdag wel terrasje gepiktquote:
Toch niet slecht zo rond deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gistermiddag viel het weer ook tegen. Donderdag en vrijdag wel terrasje gepikt
April was een prima maandquote:Op zondag 3 mei 2009 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Toch niet slecht zo rond deze tijd van het jaar.
Mwah, afgaande op de laatste 2 jaar zal het de lente wel mooi weer blijven en de zomer kut.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Je zult zien dat het 20-30 mei kut-weer is.. dan ben ik namelijk in Nederland.
Blijf lekker weg dan als je dat nu al weetquote:Op zondag 3 mei 2009 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Geef mij mijn zon terug.quote:
Dat mag, van 21 t/m 24 mei zit ik toch in Polenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou ja, ben er dus toch maar tien dagen, dus dat vind ik niet zo heel erg.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah, afgaande op de laatste 2 jaar zal het de lente wel mooi weer blijven en de zomer kut.
Heb mijn tickets al geboekt en betaald en moet nog wat dingen doen in Nederland, dus vooruit dan maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijf lekker weg dan als je dat nu al weet![]()
Dikke kans dat het daar beter weer is ja, zeker als ik in Nederland zit dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag, van 21 t/m 24 mei zit ik toch in Polen
Nou, voor deze keer dan. Maar daarna ophoepelen en weg BLIJVEN hoor je?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb mijn tickets al geboekt en betaald en moet nog wat dingen doen in Nederland, dus vooruit dan maar.
fijn! ik zal mijn best doen daarna zo lang mogelijk niet terug te komen idd..quote:Op zondag 3 mei 2009 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, voor deze keer dan. Maar daarna ophoepelen en weg BLIJVEN hoor je?![]()
Dan zorg je maar dat het hier iig zonnig isquote:Op zondag 3 mei 2009 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb mijn tickets al geboekt en betaald en moet nog wat dingen doen in Nederland, dus vooruit dan maar.
lol, en dat is waar? En hoezo 4 kmquote:Op zondag 3 mei 2009 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je in een straal van 4 km rond mijn ouderlijk huis woont dan wil ik dat best eens wagen.
Dat was wel een beetje mijn bedoeling.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zorg je maar dat het hier iig zonnig is
Hij is lui hequote:
De wijk Tongelre in Eindhoven. Die 4 kilometer is precies de afstand van huis naar de Markt, om een biertje te pakken. Verder wil ik niet gaan eigenlijk. Luiheid jeweets...quote:
Faler. Voor strakke pindakontjes vliegt meneer de hele planeet over, maar een bakkie koffie om wat te netwerken met crew komtie z'n stoel niet voor uitquote:Op zondag 3 mei 2009 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
De wijk Tongelre in Eindhoven. Die 4 kilometer is precies de afstand van huis naar de Markt, om een biertje te pakken. Verder wil ik niet gaan eigenlijk. Luiheid jeweets...
dat dus ja..quote:Op zondag 3 mei 2009 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is lui he
En je zit er net iets meer dan 4 km vanaf
Je moest eens weten wat voor een lekker pindakontje ik de laatste tijd als mijn vriendin heb. Denk dat er genoeg zijn die er een stukkie voor willen vliegen. Inlikken in de crew hoeft niet zo, dadelijk moet ik nog werken en zo.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Faler. Voor strakke pindakontjes vliegt meneer de hele planeet over, maar een bakkie koffie om wat te netwerken met crew komtie z'n stoel niet voor uit
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De wijk Tongelre in Eindhoven. Die 4 kilometer is precies de afstand van huis naar de Markt, om een biertje te pakken. Verder wil ik niet gaan eigenlijk. Luiheid jeweets...
Boejje, strijken is onzin en bezorgen kan altijd nog. NEUKT het een beetje, daar gaat het om.quote:
Een beetje neuken heb ik ook niets aan eerlijk gezegd. Het neukt flink ja. Niets om over te klagen. Eten bezorgen kan maar is minder lekker en strijken is hier wel zo netjes om die nette club binnen te komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje, strijken is onzin en bezorgen kan altijd nog. NEUKT het een beetje, daar gaat het om.
Dan heb je 't goed bekeken dusquote:Op zondag 3 mei 2009 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een beetje neuken heb ik ook niets aan eerlijk gezegd. Het neukt flink ja. Niets om over te klagen. Eten bezorgen kan maar is minder lekker en strijken is hier wel zo netjes om die nette club binnen te komen.
Ze doet het beter als de vorige inderdaad. Ze is ook nog eens een stuk socialer, dus gaat ze gezellig overal mee naartoe. Niet slecht dus.quote:
Ik dacht dat het aan mij lagquote:
ja klopt, wasquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Look! BrandX is dark, dirty blue
BrandY is light, shiny, heavenly blue!!![]()
When we treat BrandX with Cillit Bang...![]()
!!BANG!! And the dirt is GONE!!
*Aarti een filnke schop tegen haar behind geeftquote:Op zondag 3 mei 2009 17:42 schreef Aarti het volgende:
lekker! gisteren naar tina turner geweest
en nu motivatie aan het verzamelen om huiswerk te maken
haha nice try. maar eerst nog even koffie zetten. en een middagdutje?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
*Aarti een filnke schop tegen haar behind geeft
moet je es opletten hoe dat motiveert
Koffie zetten: checkquote:Op zondag 3 mei 2009 17:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha nice try. maar eerst nog even koffie zetten. en een middagdutje?
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, scriptie schrijven. Moet ik ook weer eens gaan doen
Dat wordt gaan haasten dan. Doe echt al maanden bijna nietsquote:
Wij reageerden gewoon niet, zodat jij rustig aan je scriptie kon werken, zonder afgeleid te worden door reacties die je anders wellicht had willen plaatsen!quote:
Daar gaat het tpoic doodt vanquote:Op zondag 3 mei 2009 20:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
vind je het gek als je al maanden niets doet
Dan moet je naar beter toequote:
Nee, nog even niet... dan sta ik morgen om 6 uur al naast mn bedquote:
Wie staat er dan onder de douche met kleren aan?quote:
dat filmpjequote:Op zondag 3 mei 2009 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Even blijven kijken, dan zie je hoe Pheno vermoord wordt
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 027 indahnesia.com
02. 023 BrandX
03. 013 Dr_Flash
04. 011 marcb1974
05. 009 DaMart
06. 009 Muck
07. 007 StarGazer
08. 007 Papierversnipperaar
09. 005 Pien85
10. 005 dndiek
11. 004 Sjowhan
12. 004 Aarti
13. 002 Pheno
14. 001 Nijns
15. 001 es70
16. 001 sararaats
17. 001 Klonk
18. 001 MPG
Reeks-statistieken!
Ik had lekker 2 KSC-vrije dagen!quote:Op maandag 4 mei 2009 07:49 schreef DaMart het volgende:
Wie hebben gisteren met een bakkie troost in de hand uit het raam gestaard?
[..]
quote:
Ik ga eens een solli opsturen.quote:Op maandag 4 mei 2009 06:42 schreef BrandX het volgende:
Ph. wellicht aardig topic voor je: Japan, maar dan niet in Tokyo
Ik vierquote:
thanksquote:
ik ben echt doodsbang voor de tandarts, dus ik voel je pijnquote:Op maandag 4 mei 2009 09:36 schreef Muck het volgende:
[..]
thanks
nou ja, didam is het ergste niet hoor, daar ben ik al, maar ik heb niet zo'n zin in de smoelsmid
dat is ook maf!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:39 schreef Pheno het volgende:
Ik wilde laatst naar de tandarts, mocht ik nog niet, ik was te vroeg met een afspraak maken. Damnit.
ik ben echt helemaal niet bang voor de tandarts, dus dat scheelt een hoop denk ik, maar ik heb echt geen zinquote:Op maandag 4 mei 2009 09:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben echt doodsbang voor de tandarts, dus ik voel je pijn
Voor mij ben je bangquote:Op maandag 4 mei 2009 09:57 schreef Muck het volgende:
nu ik erover nadenk, ben ik voor verdacht weinig dingen bang eigenlijk
ik ben nog vrijquote:
we kunnen het in ieder geval proberen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:03 schreef Nijns het volgende:
Morgen luitjes![]()
Er zijn hier heel veel Excel goeroes toch? Kan iemand me helpen met een ontzettend domme vraag?
quote:
Geeen idee, sorriequote:Op maandag 4 mei 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
[..]ik heb dus een heeeeeeeeeeeel dom iets.. Ik wil mijn sheet niet te breed maken en niet alle vakjes waar ik in ga schrijven krijgen evenveel tekst. Dus ik wil zeg maar zo instellen dat ie automatisch een enter maakt als mijn zin langer wordt dan het vakje. Dus ik klik op 'wrap text' maar nu maakt ie die letters dus mega klein
Hebben wij hier ookquote:Op maandag 4 mei 2009 10:07 schreef Aarti het volgende:
klant heeft een nieuwe koffiemachine, met ECHTE versgemalen bonen
"quote:
ja, dat dus...quote:Op maandag 4 mei 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geeen idee, sorrie
Ik gebruik alleen maar sommen en geen teksten in Excell
ik kom eraanquote:Op maandag 4 mei 2009 10:07 schreef Aarti het volgende:
klant heeft een nieuwe koffiemachine, met ECHTE versgemalen bonen
ja kan de cellen toch handmatig iets breder maken? De cellen waarin tekst staat?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
[..]ik heb dus een heeeeeeeeeeeel dom iets.. Ik wil mijn sheet niet te breed maken en niet alle vakjes waar ik in ga schrijven krijgen evenveel tekst. Dus ik wil zeg maar zo instellen dat ie automatisch een enter maakt als mijn zin langer wordt dan het vakje. Dus ik klik op 'wrap text' maar nu maakt ie die letters dus mega klein
kun je dat trouwens niet beter met een tabel in Word doen?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
nietquote:Op maandag 4 mei 2009 10:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
"
hoe zielig ben ik dat ik daar echt blij van word
my thoughts exactlyquote:Op maandag 4 mei 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kun je dat trouwens niet beter met een tabel in Word doen?
hmm, dat ga ik nooit op tijd reddenquote:
ik zit hier de hele weekquote:
GMTAquote:
Ik heb een Nederlandse versie, dus geen idee hoe alles in het Engels heet, maar zo doe je dat in Excel 2003:quote:Op maandag 4 mei 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
Ik ga dadelijk heel veel mensen bellen en die antwoorden komen in die excel te staan, dus niet alle vakjes worden straks even groot (immers niet alle antwoorden worden even lang) en ik wil het gewoon even netjes maken..quote:Op maandag 4 mei 2009 10:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja kan de cellen toch handmatig iets breder maken? De cellen waarin tekst staat?
Kan wel, maar dan moet ik straks alles alsnog overtikken in Excel aangezien ik daar gegevens heb die ik aan deze moet hangen, kan ik beter alles in 1 keer in Excel doenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kun je dat trouwens niet beter met een tabel in Word doen?
hoe tof is datquote:Op maandag 4 mei 2009 10:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik zit hier de hele week
met een megabudget en een minitaakje
DaMart! Ik snap dat mijn probleem mij het verstand van een dronken aardbei doet lijken te hebben, maar dat heb ik dus al geprobeerdquote:Op maandag 4 mei 2009 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlandse versie, dus geen idee hoe alles in het Engels heet, maar zo doe je dat in Excel 2003:
1. Klik op de cel (of rij) waar je dat wilt toepassen.
2. Ga via rechtermuisknop naar 'celeigenschappen'
3. Ga naar 2e tabblad (uitlijning).
4. Kies onder 'tekstconfiguratie' (2e blauwe tekst) het bovenste vinkje (terugloop).
5. Klik 'ok'.
Via de manier die ik omschreef, maakt hij je vakje langer (er komt een tekstregel in het vakje bij). Ik dacht dat je dat ook bedoeldequote:Op maandag 4 mei 2009 10:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
DaMart! Ik snap dat mijn probleem mij het verstand van een dronken aardbei doet lijken te hebben, maar dat heb ik dus al geprobeerddan heb ik weer het probleem dat hij de tekst gewoon 'onder' het vakje erboven schuift, terwijl ik gewoon wil dat ie automatisch het vakje langer maakt..
En van mijn manager moet ik het uitsmeren over 4 dagen, wegens budgetruzie met onze collega's in amerikaquote:Op maandag 4 mei 2009 10:16 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe tof is dat
ik heb volgende week en de week daarop ook zoiets....
cursus in de avonduren die gewoon doorbetaald wordt plus avondeten op kosten van de baas
coolquote:Op maandag 4 mei 2009 10:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
En van mijn manager moet ik het uitsmeren over 4 dagen, wegens budgetruzie met onze collega's in amerika
Dus dat wordt lang lunchen, fokken en nog meer onzin
Een enter in een cel in excel is ctrl-enter, maar dat bedoel je vast niet. Dan kun je ze iig zelf typen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
Dat bedoel ik ook, maar hij maakt het vakje dus niet langerquote:Op maandag 4 mei 2009 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Via de manier die ik omschreef, maakt hij je vakje langer (er komt een tekstregel in het vakje bij). Ik dacht dat je dat ook bedoelde.
Welke versie van Excel gebruik je?
Ja, dat knopje zoek ik dus maar kan ik niet vinden. Ik wil dat shrink to fit dus uitzetten maar dat lukt niet als ik niet weet waar dat zitquote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een enter in een cel in excel is ctrl-enter, maar dat bedoel je vast niet. Dan kun je ze iig zelf typen.
Wordwrap is al genoemd, maar dan worden je letters te klein. Bij mij staat nog een optie "shrink to fit" die moet je niet aanvinken.
Shrink to fit maakt je letters juist kleiner, dus dan zal ze volgens mij toch die wordwrap moeten hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een enter in een cel in excel is ctrl-enter, maar dat bedoel je vast niet. Dan kun je ze iig zelf typen.
Wordwrap is al genoemd, maar dan worden je letters te klein. Bij mij staat nog een optie "shrink to fit" die moet je niet aanvinken.
Dat was haar probleem toch ook? Haar letters worden kleiner, dat wil je niet. Ik weet niet of het standaard aan staat, maar het moet iig uitquote:Op maandag 4 mei 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Shrink to fit maakt je letters juist kleiner, dus dan zal ze volgens mij toch die wordwrap moeten hebben.
ninja-quotequote:Op maandag 4 mei 2009 10:23 schreef Aarti het volgende:
got wat reageer jij snel
ik was nog aan het aanpassen
ik krijg ze gewoon uitbetaald, tegen 115% avondtariefquote:Op maandag 4 mei 2009 10:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
Lekker, krijg je die extra uren uitbetaald, of mag je vrij nemen op een ander moment? En lekker, avondeten! Als het maar geen pizza of zo is? of hou je daarvan
Dan staat er een vaste rijhoogte aangegeven.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, maar hij maakt het vakje dus niet langerde tekst schuift als het ware omhoog, onder het vakje wat erboven zit. Hij maakt dus wel een extra lijn, maar ik wil dat alle tekst zichtbaar blijft en niet maar 1,5 regel.
2007 versie
Lekker, dat is een mooi spaarpotje voor een vakantie of zoquote:Op maandag 4 mei 2009 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik krijg ze gewoon uitbetaald, tegen 115% avondtarief
en het avondeten is meestal prima
vorige week bleef ik een keer eten omdat mijn middagdienst verlengd was tot een avonddienst, en toen hadden we spinazie, aardappels en een saucijsje
het varieert van gewoon hollandse pot tot indisch, chinees en heel soms gore zooi
Als je in de Nederlandse versie 'tekstterugloop' kiest, dan wordt de optie 'tekst aanpassen' (shrink to fit) automatisch grijs, en dus uitgeschakeld.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was haar probleem toch ook? Haar letters worden kleiner, dat wil je niet. Ik weet niet of het standaard aan staat, maar het moet iig uit
Nou, je kan dus eerst shrink to fit aanklikken en dan tekstterugloop, maar ook dat helpt nietsquote:Op maandag 4 mei 2009 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je in de Nederlandse versie 'tekstterugloop' kiest, dan wordt de optie 'tekst aanpassen' (shrink to fit) automatisch grijs, en dus uitgeschakeld.
Kan ik niet vindenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan staat er een vaste rijhoogte aangegeven.
Ga dan naar de balk bovenin en kies 'onder 'cellen' 'opmaak' (onderste optie) en dan de tweede optie in het menu (auto aanpassen).
ja! niet goed?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
Heb je als eigenschap dat de cell text heeft?
Die optie staat in de werkbalk 'start'. Het is het een-na-laatste vak met opties (onderop staat 'cellen' . Er staan 3 opties onder elkaar:quote:Op maandag 4 mei 2009 10:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, je kan dus eerst shrink to fit aanklikken en dan tekstterugloop, maar ook dat helpt niets
en dit:
[..]
Kan ik niet vinden
OMG! hij doet het!!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die optie staat in de werkbalk 'start'. Het is het een-na-laatste vak met opties (onderop staat 'cellen' . Er staan 3 opties onder elkaar:
Invoegen (insert)
Verwijderen (delete)
Opmaak
Als je op Opmaak klikt, dan verschijnt een menu. De eerste optie is 'rijhoogte..." de tweede is 'Rijhoogte autoaanpassen'. Die tweede moet je dan hebben.
Whehequote:
Graag gedaanquote:Op maandag 4 mei 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
OMG! hij doet het!!!!hij maakt het vakje nu alleen wel 2 keer zo lang als de tekst (
) maar toch..
Dankje!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |