Dat mag, van 21 t/m 24 mei zit ik toch in Polenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Je zult zien dat het 20-30 mei kut-weer is.. dan ben ik namelijk in Nederland.
Nou ja, ben er dus toch maar tien dagen, dus dat vind ik niet zo heel erg.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah, afgaande op de laatste 2 jaar zal het de lente wel mooi weer blijven en de zomer kut.
Heb mijn tickets al geboekt en betaald en moet nog wat dingen doen in Nederland, dus vooruit dan maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijf lekker weg dan als je dat nu al weet![]()
Dikke kans dat het daar beter weer is ja, zeker als ik in Nederland zit dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag, van 21 t/m 24 mei zit ik toch in Polen
Nou, voor deze keer dan. Maar daarna ophoepelen en weg BLIJVEN hoor je?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb mijn tickets al geboekt en betaald en moet nog wat dingen doen in Nederland, dus vooruit dan maar.
fijn! ik zal mijn best doen daarna zo lang mogelijk niet terug te komen idd..quote:Op zondag 3 mei 2009 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, voor deze keer dan. Maar daarna ophoepelen en weg BLIJVEN hoor je?![]()
Dan zorg je maar dat het hier iig zonnig isquote:Op zondag 3 mei 2009 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb mijn tickets al geboekt en betaald en moet nog wat dingen doen in Nederland, dus vooruit dan maar.
lol, en dat is waar? En hoezo 4 kmquote:Op zondag 3 mei 2009 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je in een straal van 4 km rond mijn ouderlijk huis woont dan wil ik dat best eens wagen.
Dat was wel een beetje mijn bedoeling.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zorg je maar dat het hier iig zonnig is
Hij is lui hequote:
De wijk Tongelre in Eindhoven. Die 4 kilometer is precies de afstand van huis naar de Markt, om een biertje te pakken. Verder wil ik niet gaan eigenlijk. Luiheid jeweets...quote:
Faler. Voor strakke pindakontjes vliegt meneer de hele planeet over, maar een bakkie koffie om wat te netwerken met crew komtie z'n stoel niet voor uitquote:Op zondag 3 mei 2009 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
De wijk Tongelre in Eindhoven. Die 4 kilometer is precies de afstand van huis naar de Markt, om een biertje te pakken. Verder wil ik niet gaan eigenlijk. Luiheid jeweets...
dat dus ja..quote:Op zondag 3 mei 2009 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is lui he
En je zit er net iets meer dan 4 km vanaf
Je moest eens weten wat voor een lekker pindakontje ik de laatste tijd als mijn vriendin heb. Denk dat er genoeg zijn die er een stukkie voor willen vliegen. Inlikken in de crew hoeft niet zo, dadelijk moet ik nog werken en zo.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Faler. Voor strakke pindakontjes vliegt meneer de hele planeet over, maar een bakkie koffie om wat te netwerken met crew komtie z'n stoel niet voor uit
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De wijk Tongelre in Eindhoven. Die 4 kilometer is precies de afstand van huis naar de Markt, om een biertje te pakken. Verder wil ik niet gaan eigenlijk. Luiheid jeweets...
Boejje, strijken is onzin en bezorgen kan altijd nog. NEUKT het een beetje, daar gaat het om.quote:
Een beetje neuken heb ik ook niets aan eerlijk gezegd. Het neukt flink ja. Niets om over te klagen. Eten bezorgen kan maar is minder lekker en strijken is hier wel zo netjes om die nette club binnen te komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje, strijken is onzin en bezorgen kan altijd nog. NEUKT het een beetje, daar gaat het om.
Dan heb je 't goed bekeken dusquote:Op zondag 3 mei 2009 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een beetje neuken heb ik ook niets aan eerlijk gezegd. Het neukt flink ja. Niets om over te klagen. Eten bezorgen kan maar is minder lekker en strijken is hier wel zo netjes om die nette club binnen te komen.
Ze doet het beter als de vorige inderdaad. Ze is ook nog eens een stuk socialer, dus gaat ze gezellig overal mee naartoe. Niet slecht dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |