Nee, HIV in het algemeenquote:
hehehequote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh, maar in je titel staat HIV HIV hoera!.. vandaar dus..
"Hey hoer, ja jij! Heb jij HIV? Van wie? Sinds wanneer?"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehe
zou ook best interessant zijn om te onderzoeken
ik heb net koffie gedronken met mijn oude moedertjequote:
ah, nieuw?quote:
Niet nieuw, al heel lang niet meer in dit topic geweestquote:
vooruit dan maarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet nieuw, al heel lang niet meer in dit topic geweest
Koffie is gezet ja.
Voor referenties moet je bij Houniet zijnquote:
houwniequote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Voor referenties moet je bij Houniet zijn
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb net koffie gedronken met mijn oude moedertje
Hmmm, naar omstandigheden wel goed eigenlijk!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:56 schreef BrandX het volgende:
[..]!
Hoe gaat het nu met je moeder? al wat beter?
Flippo's bestaan al een tijdje niet meerquote:
heus wel, ik heb hier nog een hele map volquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Flippo's bestaan al een tijdje niet meer
Ook eens een verslag geschreven over HIV/AIDS voor maatschappijleer. Tot grote opwinding van mijn klasgenoten want ik had er een condoom in geplakt en het woord neuken kwam er vaak in voor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, HIV in het algemeen
- waarvoor staat de afkorting HIV?
- Hoe raken mensen besmet?
- hoe kan een HIV-infectie aangetoond worden?
- hoe verloopt de ziekte en wat zijn de daaronder liggende mechanismen?
- welke medicijnen zijn er om HIV te behandelen en zijn deze voldoende om de ziekte te genezen?
en dat in ongeveer 5 A4'tjes
hehehequote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook eens een verslag geschreven over HIV/AIDS voor maatschappijleer. Tot grote opwinding van mijn klasgenoten want ik had er een condoom in geplakt en het woord neuken kwam er vaak in voor.
same herequote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:05 schreef BrandX het volgende:
![]()
Verveel me en heb dus daardoor ook geen zin meer om dingen te doen die wat minder leuk zijn
been there, done thatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:09 schreef Muck het volgende:
[..]
same here
ik krijg mijn verslag maar niet af
mja, ik moet nog minimaal 3 jaarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
been there, done that
die tijd is gelukkig (voorlopig) achter me
Heb je een nieuwe danquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb net koffie gedronken met mijn oude moedertje
Als je jeuk hebt moet je krabben hequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:55 schreef dndiek het volgende:
Ik dacht vanavond maar eens thuis te blijven na 3 dagen stappen, maar het begint weer te kriebelen om wel te gaan
Aardig lastig wel, een beetje schuin voor het scherm gaat zitten helptquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:50 schreef BrandX het volgende:
redelijk herkenbaar! Had ik in mijn vorige huis ook in de woonkamer
Ik had daar alleen maar van die doorzichtige gordijnen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en_naar_de_maan_gaan
Ja, ik denk dat ik ook gewoon maar "ff ga kijken" dadelijkquote:
Ligt er aan... heb je plannen om snel een jongetje te worden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
och, te veel om op te noemen
gaat wel weer over voordat ik een jongetje word
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ligt er aan... heb je plannen om snel een jongetje te worden?
Keertje met mij mee gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
paarden zijn groot
en ze steken hun neus in mijn decolete
MPG kan ze vast geen ongelijk geven!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
paarden zijn groot
en ze steken hun neus in mijn decolete
Hij zoekt ook zijn wortel daar?quote:
Het was hier ook wel lekker vandaagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond! Het was lekker in de zon op het Haarlemse terras.
Ik begin zo onderhand zwart te worden ipv bruinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond! Het was lekker in de zon op het Haarlemse terras.
Dan kun je je aanmelden als hulp van Sinterklaas: Zwarte Pien!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik begin zo onderhand zwart te worden ipv bruin
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je je aanmelden als hulp van Sinterklaas: Zwarte Pien!
Dit is een biertopicquote:Op zondag 3 mei 2009 01:15 schreef MPG het volgende:
koffievindpost
pics or it didn't happen iddquote:Op zondag 3 mei 2009 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, morgen eens foto's maken van mijn nieuwe huis en kijken of ik wat sleutels kan krijgen.
Er moet nog wel een likje verf overheen, dus zoveel bijzonders is er nog niet te zien. Maar ik zal wel wat plaatsen hoor..quote:Op zondag 3 mei 2009 09:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
pics or it didn't happen iddWel showen hier he
Kom eerst maar eens met foto's van de vriendinquote:Op zondag 3 mei 2009 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, morgen eens foto's maken van mijn nieuwe huis en kijken of ik wat sleutels kan krijgen.
Tof! Is altijd leukquote:Op zondag 3 mei 2009 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er moet nog wel een likje verf overheen, dus zoveel bijzonders is er nog niet te zien. Maar ik zal wel wat plaatsen hoor..
Hebben hier al gestaan, blijf niet bezig!quote:Op zondag 3 mei 2009 09:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens met foto's van de vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |