Is dat de Metro van de Metrogroep van de Metro van de krant ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt ja, daar heet het Metro (wat ook de naam is van die keten/groep). Daar kan je ook met je Makro pas naar binnen. Maar da's meer een horeca groothandel dan Makro is, Makro heeft een uitgebreide collectie cd's, boeken, films en andere elektronica. Dat is bij de Metro weer heel anders. Daar vind je vooral veel horecabenodigdheden en amper films of cd's.
Ze hebben wel een lekke restaurant bij de Metro, ook met één keer een glas/mok kopen en daarna onbeperkt bijvullenDie van de Makro is daar weer erg slecht én duur in.
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Is dat de Metro van de Metrogroep van de Metro van de krant ?
Zo zo.. ook eigenaar van Media Markt/Saturnquote:METRO Group is een groot Duits detailhandelsconcern dat actief is in de groot- en detailhandel. Het bedrijf is in 1996 ontstaan na de fusie van Kaufhof Holding AG en Asko Deutsche Kaufhaus AG.
Bekende METRO Group-bedrijven zijn: Kaufhof, Real, Extra (Supermarkt), Makro (alleen Europese vestigingen), Lukas Klamer en de Media-Saturn Holding (eigenaar van elektronicadetailhandels Media Markt en Saturn).
Yesse had 'm bijgevuld op een gegeven moment. Ik kopieer nu gewoon alleen uit de Wiki, 't zit mij verder wel goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef DaFrenk het volgende:
Zouden we die "Vorige topics" eigenlijk niet weglaten? Is wel wat nutteloos, zoveel boeiends staat er immers niet in.
Nouja, kwaad kan het niet. En het ziet er ook nog eens "indrukwekkend" uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Yesse had 'm bijgevuld op een gegeven moment. Ik kopieer nu gewoon alleen uit de Wiki, 't zit mij verder wel goed
Ben benieuwd of ik dan sowieso nog op FOK! zitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja, kwaad kan het niet. En het ziet er ook nog eens "indrukwekkend" uit![]()
Als we ooit de 100+ halen dan
Zo ! Dat is nog best wel een groot bedrijf dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Geen flauw ideeDenk het niet..
Wikipedia zegt dit:
[..]
Zo zo.. ook eigenaar van Media Markt/Saturn
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik dan sowieso nog op FOK! zit
Of naja, er moeten nog gigantisch veel users bijkomen die net zo slap kunnen lullen als wij nu doenquote:
Nee, dat wist ik ook nooit. Viel me wel op dat ze veel op elkaar leken. Maar kwam er ook een tijdje geleden achter ja. Dichtstbijzijnde is hier in Duitsland, geen idee waar de dichtstbijzijnde in Nederland zit eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Zo ! Dat is nog best wel een groot bedrijf dan.
Ik wist trouwens niet dat Media Markt en Saturn bij elkaar hoorden, ik dacht dat het concurrenten waren
Maastricht neem ik aan, als je in Zuid Limburg zitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik ook nooit. Viel me wel op dat ze veel op elkaar leken. Maar kwam er ook een tijdje geleden achter ja. Dichtstbijzijnde is hier in Duitsland, geen idee waar de dichtstbijzijnde in Nederland zit eigenlijk.
Hm, er zijn er maar 5 ofzo in NL zie ik. En de dichtstbijzijnde is Tilburgquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Maastricht neem ik aan, als je in Zuid Limburg zit
Dat is nog wel even rijden ja. Maar het is wel weer handig dat België en Duitsland weer dichtbij zijn. Dat heb je in Noord-Holland weer nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hm, er zijn er maar 5 ofzo in NL zie ik. En de dichtstbijzijnde is TilburgDat wordt dus een uitje voor een andere keer
Absoluutquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is nog wel even rijden ja. Maar het is wel weer handig dat België en Duitsland weer dichtbij zijn. Dat heb je in Noord-Holland weer niet
Dat zeker. Maar Nederland heeft vla en meer groentenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:50 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
AbsoluutTanken met minimaal 25 cent voordeel in België, en al die grote multimediazaken in Duitsland
Om over het lekkere eten bij onze beide buren nog maar te zwijgen
Lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |