Clubs eruit schoppen vind ik nooit leuk. Ik was toen bij Feyenoord - Zwolle 5 jaar geleden ofzo, toen werd het dacht ik 7-1 en degradeerde Zwolle direct. Alleen NAC eruit trappen zou leuk zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgende week gewoon roda naar de jupiler schoppen
Prachtig juistquote:
Champions League zelfs volgens mij!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Prachtig juistWeet nog wel dat Feyenoord in 1999 al kampioen was en thuis tegen Vitesse moest, die konden Europees voetbal halen, maar verloren, die verslagenheid, Priceless!
Leuk dat ze dat boekje nog een keer uitbrengen, heb nooit begrepen waarom ze er mee opgehouden zijn. Vond sommige stukjes echt geniaal, sowieso beter dan Stadion Sportnieuws.quote:Zondag Verkoop LN 54 - ‘Voor Feyenoord, Van Ons’
LN 54Zondag is het zover, dan verschijnt Lunatic News voorafgaand aan de laatste competitiewedstrijd van het seizoen, thuis tegen Roda JC, weer met een fanzine. De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met de voorbereidingen van deze speciale uitgave. Vanmorgen is de laatste hand aan het document gelegd en is het bestand zojuist naar de drukker gebracht, waar het fanzine deze week wordt geproduceerd.
In deze dikke uitgave (56 pagina's) kunt U onder andere het volgende lezen:
Een terugblik op de nacht van 18 op 19 juli 2008, de reisverslagen die Feyenoord dit seizoen over de grens speelde, een terugblik op de bekerfinale van 1992 tussen Feyenoord en Roda JC, het ontslag van Gertjan Verbeek en een terugblik van Boudewijn Warbroek over dit seizoen.
U kunt het fanzine zondag op de volgende plekken kopen:
- Voorplein
- Uitgang treinen Station Stadion
- Boven- en onder de loopbrug
- Tramhalte De Kuip
- Varkenoord
- DHZ
- Cafe De Ara (Groene Hilledijk 243)
- Cafe Hideaway (Kreekplein 5)
De prijs van het fanzine is 2,50 euro. Ons verzoek is om zoveel mogelijk met gepast geld te betalen.
De opbrengst van de verkoop zal – na aftrek van de gemaakte kosten – volledig ten goede komen aan de actie ‘Voor Feyenoord, Van Ons’ van de Feyenoord Supportersvereniging. Wij begrijpen dat veel mensen weer om geld gevraagd zal worden wanneer ze De Kuip betreden, want ook zal er bij de laatste thuiswedstrijd traditioneel gecollecteerd gaan worden voor het Sophia Kinderziekenhuis.
Maar bedenk maar zo dat beiden voor een goed doel is. Laat u zich voor deze keer dus niet staan voor keuzes, maar geef grif voor het Rotterdamse Kinderziekenhuis en koop LN 54 voor enig leesplezier voor de wedstrijd en voor het goede doel!
De vrouwelijke lezers willen we nog even wijzen op DIT reeds eerder geplaatste bericht.
Alvast veel leesplezier,
Redactie Lunatic News
LN was leuk jaquote:Op maandag 4 mei 2009 12:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat boekje nog een keer uitbrengen, heb nooit begrepen waarom ze er mee opgehouden zijn. Vond sommige stukjes echt geniaal, sowieso beter dan Stadion Sportnieuws.
quote:“Als FC Twente de beker wint, spelen de nummers vijf tot en met acht de play-offs”, doceerde Jacobs. “Wij moeten zorgen dat we zevende blijven, zodat we Heerenveen in de eerste ronde ontlopen. Als wij afrekenen met FC Groningen, spelen we dan in de finale van de play-offs hopelijk tegen Heerenveen. Als verliezend bekerfinalist krijgen ze een plek in de Europa League en dan zijn wij dus ook verzekerd van Europees voetbal. We spelen die finale dan alleen om te bepalen wie in welke ronde instroomt.”
quote:Tomasson niet inzetbaar tegen Roda JC
Jon Dahl Tomasson is aanstaande zondag niet inzetbaar tegen Roda JC. De Deen liep zondag in en tegen Utrecht een forse verrekking in het enkelgewricht op. Weliswaar speelde Tomasson aanvankelijk verder en maakte hij zelfs nog een doelpunt, maar later kreeg hij dusdanig veel last dat hij alsnog moet afhaken. Maandagochtend was de enkel dik geworden, zodat nader onderzoek nodig bleek. Tomasson is hierdoor voorlopig uitgeschakeld, maar de medische staf heeft goede hoop dat hij voor eventuele playoff-duels weer inzetbaar is.
Kan je net zo goed Timmer laten staan.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:39 schreef Kopbal het volgende:
Koevermans kan ik nog wel begrijpen, maar Dudek?
Ga jij naar trainingen van Real Madrid?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kan je net zo goed Timmer laten staan.
Ik heb vertrouwen in Beenhakker wat dit betreft. Hij heeft Dudek gevolgd voor Polen natuurlijk en weet dus wat voor niveau hij heeft. Daarbij komt nog dat Dudek graag weer in het nationale elftal wil spelen en dat kan hij alleen halen als hij wekelijks speelt, wellicht komt dat terug in verminderde salariseisen.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:39 schreef Kopbal het volgende:
Koevermans kan ik nog wel begrijpen, maar Dudek?
Ben ook wel voorstander van Koevermans, kopsterke spits, alleen weet niet of het een goede combi met makaay is.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Beenhakker wat dit betreft. Hij heeft Dudek gevolgd voor Polen natuurlijk en weet dus wat voor niveau hij heeft. Daarbij komt nog dat Dudek graag weer in het nationale elftal wil spelen en dat kan hij alleen halen als hij wekelijks speelt, wellicht komt dat terug in verminderde salariseisen.
En als Koevermans goedkoop kan worden gehaald is dat een goede aankoop. Ik heb nooit gesnapt waarom hij bij Az en PSV zo weinig speelde, hij scoort altijd.
Is Dudek zoveel beter dan als Timmer?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat loop je dan voor een onzin uit te kramen?
In zijn hoogtij dagen wel, maar nu, ik durf het niet te zeggen, hij heeft al lang niet op niveau gespeeld.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is Dudek zoveel beter dan als Timmer?
Dat moet je niet aan mij vragen. Jij zegt dat je net zo goed Timmer dan kunt behouden. Ik vraag je waar jouw mening dan op gebaseerd is.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is Dudek zoveel beter dan als Timmer?
Ik denk dat supporters van 17 clubs het met je eens zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat vinden we van het idee om Kah te halen?
Lijkt me een goede backup
Mijn mening is gebasseerd op het feit dat Timmer het redelijk tot goed doet. Dudek is al redelijk op leeftijd dus ik had verwacht dat Feyenoord voor een wat jonger iemand zou gaan. Dudek is uiteraard een goede keeper maar kan nog maar een paar jaar mee.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen. Jij zegt dat je net zo goed Timmer dan kunt behouden. Ik vraag je waar jouw mening dan op gebaseerd is.
Misschien is Dudek wel beter dan Timmer. Dus wie ben jij om te oordelen of Dudek wel of niet een versterking is?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Mijn mening is gebaseerd op het feit dat Timmer het redelijk tot goed doet. Dudek is al redelijk op leeftijd dus ik had verwacht dat Feyenoord voor een wat jonger iemand zou gaan. Dudek is uiteraard een goede keeper maar kan nog maar een paar jaar mee.
Sorry het spijt me verschrikkelijk. Ik dacht dat ik mijn mening mocht geven op een forumquote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Misschien is Dudek wel beter dan Timmer. Dus wie ben jij om te oordelen of Dudek wel of niet een versterking is?
Als je je mening niet kunt onderbouwen dan kun je hem beter achterwegen laten. Je zet jezelf namelijk nogal voor lul omdat je niet eens de kwaliteiten van Dudek kent. Je geeft zelf al aan dat je nog nooit op de training van Real bent geweest. Dus je geeft zal al toe dat je maar wat loopt de bazelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sorry het spijt me verschrikkelijk. Ik dacht dat ik mijn mening mocht geven op een forum
Want iedereen die zn mening geeft over een speler ziet hem dagelijks aan het werk? Ik heb mijn mening gewoon onderbouwd trouwens.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je je mening niet kunt onderbouwen dan kun je hem beter achterwegen laten. Je zet jezelf namelijk nogal voor lul omdat je niet eens de kwaliteiten van Dudek kent. Je geeft zelf al aan dat je nog nooit op de training van Real bent geweest. Dus je geeft zal al toe dat je maar wat loopt de bazelen.
Hoe kun je een mening geven over een speler die je al sinds tijden niet hebt zien spelen?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Want iedereen die zn mening geeft over een speler ziet hem dagelijks aan het werk? Ik heb mijn mening gewoon onderbouwd trouwens.
Waar zeg ik dat Dudek een goede vervanger is voor Timmer?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op basis waarvan denk jij dat het een goede vervanger van Timmer is, DK?
Kan ik natuurlijk niet. Stom van me. Had moeten weten dat jij altijd zo genuanceerd bent.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe kun je een mening geven over een speler die je al sinds tijden niet hebt zien spelen?
Zoals je reageert lijkt het er niet op dat je het een slechte keus vindt, laat ik het anders stellen: wat vind je er van als Dudek gehaald wordt?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Dudek een goede vervanger is voor Timmer?
Beenhakker zal hem wel kennen. Dus ik vertrouw op de kwaliteiten van Beenhakker.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zoals je reageert lijkt het er niet op dat je het een slechte keus vindt, laat ik het anders stellen: wat vind je er van als Dudek gehaald wordt?
En waar baseer jij dat vertrouwen in Beenhakker op dan? Misschien is het wel vriendjespolitiek.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Beenhakker zal hem wel kennen. Dus ik vertrouw op de kwaliteiten van Beenhakker.
Ja als je zo gaat redeneren kan je niemand meer vertrouwen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat vertrouwen in Beenhakker op dan? Misschien is het wel vriendjespolitiek.
Beenhakker staat, volgens mij, niet echt bekend om z'n vriendjespolitiek...quote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat vertrouwen in Beenhakker op dan? Misschien is het wel vriendjespolitiek.
elke aankoop is een risico.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel risico hoor, dudek heeft 2 jaar niets gedaan
Mijn opmerking is ook onzinquote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja als je zo gaat redeneren kan je niemand meer vertrouwen.
Doe niet zo bescheiden, jullie hebben de expertise om clubs eruit te schoppen.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Clubs eruit schoppen vind ik nooit leuk. Ik was toen bij Feyenoord - Zwolle 5 jaar geleden ofzo, toen werd het dacht ik 7-1 en degradeerde Zwolle direct. Alleen NAC eruit trappen zou leuk zijn.
Ik hoop maar dat het onzin is want het rijtje aankopen Dani, Dudek en Koevermans..........quote:Op maandag 4 mei 2009 17:49 schreef Kopbal het volgende:
Koevermans - Makaay lijkt me trouwens niet echt een gedroomd spitsenduo.
Idd,als Feyenoord vooruit wil moeten ze zoeken tussen namen als Velthuizen, Van Wolfswinkel, Lens...quote:Op maandag 4 mei 2009 17:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het onzin is want het rijtje aankopen Dani, Dudek en Koevermans........... Ik heb uiteraard vertrouwen in Been en Beenhakker, maar deze drie aankopen zouden echt nergens op slaan.
Dani begrijp ik wel, weinig geld en je hebt een rechtsback nodig.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het onzin is want het rijtje aankopen Dani, Dudek en Koevermans........... Ik heb uiteraard vertrouwen in Been en Beenhakker, maar deze drie aankopen zouden echt nergens op slaan.
Kah is een boom van een vent, maar een hele matige verdediger.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat vinden we van het idee om Kah te halen?
Lijkt me een goede backup
Of de selectie jong is of niet boeit niet, het gaat er om dat Feyenoord naast de spelers uit de jeugd + El Ahmadi en Bruins spelers heeft die het kan doorverkopen. Nou is een type Dudek op zich als tussenoptie nog te verdedigen, maar weet niemand of hij nog voldoet en gaat hij weer een vorstelijk salaris verdienen. Koevermans is net zo aanvoer-afhankelijk als Makaay, we schieten dus weinig met hem op. Ook zal hij ons niet naar het kampioenschap schieten. Hooguit naar de UEFA-cup, dat is het, de transferprijs en salaris, gewoon niet waard.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:47 schreef Ritmo het volgende:
Aan de andere kant: Lucius gaat weg, Mols gaat weg, Timmer gaat weg. Dat verjongt de selectie ook wel drastisch natuurlijk. Maar om dan direct weer een bijna-dertiger en een dertig-plusser te halen...![]()
Is eerder nog op proef geweest, maar had moeilijke zaakwaarnemers. Maarja, kan er niet echt om malen. Die jongen heeft ziek veel potentie, echt Europese top gewoon, maar als je dat maar in een stuk of 5 wedstrijden per seizoen kan laten zien en in die andere wedstrijden er als een slappe ongeconcentreerde sukkel rondloopt, gaat dat er niet uitkomen. Ook niet bij Feyenoord.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kah is een boom van een vent, maar een hele matige verdediger.
Dan kun je beter Adelaye van Sparta proberen, daar zit tenminte potentie in.
Beenhakker dacht ook dat Biseswar voor Trinidad mocht spelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Beenhakker zal hem wel kennen. Dus ik vertrouw op de kwaliteiten van Beenhakker.
Die spelers haal je niet binnen van het geld dat ze misschien van de investeerders krijgen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd,als Feyenoord vooruit wil moeten ze zoeken tussen namen als Velthuizen, Van Wolfswinkel, Lens...
Anders moet je over 3 jaar weer bij investeerders aankloppen, dat zien ze toch zelf ook wel?
Ik vind niet dat je Dudek in dat rijtje moet plaatsen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd,als Feyenoord vooruit wil moeten ze zoeken tussen namen als Velthuizen, Van Wolfswinkel, Lens...
Anders moet je over 3 jaar weer bij investeerders aankloppen, dat zien ze toch zelf ook wel?
Nee, nee, dat geld is allang binnenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Die spelers haal je niet binnen van het geld dat ze misschien van de investeerders krijgen.
En we eindigen op de 10e plek dit seizoen.quote:
Kan je bijdehand gaan lopen doen, maar die investeerders moeten maar eens daad bij woord doen. Dat geld is nog lang niet binnen :wquote:Op maandag 4 mei 2009 20:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En we eindigen op de 10e plek dit seizoen.En volgend jaar een wereldprestatie van Been als ie 11e kan worden.
Ik heb alleen gezegd dat het zomaar eens kan zijn dat we zondag op de tiende plek staan.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En we eindigen op de 10e plek dit seizoen.
Ik zie het ook niet zo zitten in Koevermans hoor, of hij nu veel scoort of niet. Feijenoord is gebaat bij jonge spelers die in de toekomst met winst door verkocht kunnen worden, niet bij spelers die hun carrière komen afbouwen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:56 schreef Hamilcar het volgende:
Koevermans is gewoon een monster voorin. Hij scoort altijd en overal, dus als hij niet veel kost en z'n salaris ook goed te doen is zie ik niet in wie we anders moeten en kunnen halen?
Wat te doen met Makaay en wie we nog meer moeten halen blijft echter een probleem, heh. Dudek lijkt me nogal riskant als we hem als een vedette moeten gaan betalen.
Klopt, maar daar is toch ook een duidelijke reden voor?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan je bijdehand gaan lopen doen, maar die investeerders moeten maar eens daad bij woord doen. Dat geld is nog lang niet binnen :w
Investeerders stellen te zware eisen?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar daar is toch ook een duidelijke reden voor?
Ik zie Koevermans gewoon 15-25 goals maken als hij voor Feyenoord speelt volgend seizoen. Maar ja, ik heb dan ook een zwak voor die speler :p ben iig benieuwd wie er komen gaan en wie er voor gaat betalen.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet zo zitten in Koevermans hoor, of hij nu veel scoort of niet. Feijenoord is gebaat bij jonge spelers die in de toekomst met winst door verkocht kunnen worden, niet bij spelers die hun carrière komen afbouwen.
Dudek zie ik daarentegen wel zitten, omdat ik niet verwacht dat Darley en Mulder al voldoen aan het niveau dat van ze vereist wordt. Van Mulder vraag ik me af of hij dat ooit gaat halen en van Darley weet ik te weinig om te stellen dat hij klaar is voor een kans in het eerste. Denk dat de komst van Van Dijk als tweede keeper achter Timmer, voldoende zegt.
Vind ik niet eigenlijk, je begroting op orde hebben vind ik iets waar je eigenlijk sowieso voor moet zorgen.quote:
Mee eens, al kan hij natuurlijk beter koppen dan Makaay en trekt hij altijd 1 of 2 verdedigers naar zich toe.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:13 schreef Staanplaats het volgende:
Deed Makaay ook, maar je moet wel de ballen krijgen. Koevermans schiet er in dit Feijenoord ook geen 20 in. Heb Makaay ook hoger staan dan Koevermans wat dat betreft. Feijenoord moet gewoon voetballend veel beter worden, dan krijgen we vanzelf een spits die er 15+ inschiet. Tomasson zou gewoon eens een lange tijd fit moeten blijven, daar is Feijenoord nog het meeste bij gebaat.
Mwoah, Vitesse is bezig hem proberen over te kopen dus blijkbaar is ie haalbaar. Als ie 9 miljoen had gekost hadden ze het daar niet eens geprobeerd. Wel een erg goede speler idd, is zeer welkom.quote:Verder vind ik die Nilsson wel een goede voetballer, maar die lijkt me helemaal onhaalbaar..
Inderdaad. Maar de jeugdspelers zullen vast nog wel speeltijd krijgen. Overigens hoop ik niet dat Dudek en Koevermans maar dat er andere spelers komen maar als dit de spelers zijn dan moeten we daar tevreden mee zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:45 schreef H.M.Murdock het volgende:
---Koevermans---------Makaay----
---------------Tomasson-------------
---vBronckhorst-------Wijnaldum--
----------------Landzaat-------------
-dCler-Hofland-Vlaar-Fernandez-
------------------Dudek---------------
De basiself voor volgend seizoen? Hopelijk staat het zo niet de ontwikkeling van spelers als Biseswar, El Ahmadi, Fer, Leerdam in de weg.
Als je dan een Huntelaar, Arnoutovic, Suarez kunt kopen teken ik daarvoorquote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef Ritmo het volgende:
Volgens Snor International willen de investeerders een soort Nol Hendriks-constructie. Zij kopen spelers, maar krijgen ook 50 % van de winst van die spelers.
Daarna hebben we Mulder of Darley, dus wat is je punt? Beenhakker weet wat die doet lijkt me.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Mijn mening is gebasseerd op het feit dat Timmer het redelijk tot goed doet. Dudek is al redelijk op leeftijd dus ik had verwacht dat Feyenoord voor een wat jonger iemand zou gaan. Dudek is uiteraard een goede keeper maar kan nog maar een paar jaar mee.
Idd. Intussen met dat gemeente-geld (als dat doorgaat) je schulden de komende jaren grotendeels weg zien te werken en zelfstandig geld verdienen op Wijnaldum, Fer, Biseswar en El Ahmadi en natuurlijk krijg je dan nog 50 % van de eventuele winst op aankopen. Zo slecht ziet het er niet uit als dat je lukt. De investeerders zorgen voor de sportieve inbreng zodat Feyenoord intussen de schulden weg kan werken. Gaat wat jaartjes duren maar dan is er in elk geval weer een beetje hoop.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:51 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als je dan een Huntelaar, Arnoutovic, Suarez kunt kopen teken ik daarvoor
Koevermans is echt geen prutser hoor, voor eredivisie begrippen is Koevermans een prima spits.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:05 schreef M.Melandri het volgende:
Komop zeg, Koevermans is gewoon een prutser.
Landzaat zou ik hoe dan ook wegdoen, die verdient teveel.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:45 schreef H.M.Murdock het volgende:
De basiself voor volgend seizoen? Hopelijk staat het zo niet de ontwikkeling van spelers als Biseswar, El Ahmadi, Fer, Leerdam in de weg.
Ik vraag me af of VM wel de plek voor van Bronckhorst is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:34 schreef Juk het volgende:
[..]
Landzaat zou ik hoe dan ook wegdoen, die verdient teveel.
Dan kan van Bronkhorst op zijn plek en Biseswar linksbuiten.
Het is een beetje te vroeg om hem af te schrijven. Twee jaar niet voetballen is lang maar wie weet. Komt nog eens bij dat we niet zoveel andere mogelijkheden hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:50 schreef Ritmo het volgende:
Jullie zien Vlaar nog als potentiele basiskracht?
Vergeet je de Guzman niet. Lijkt me sterk als hij verkocht wordt.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:45 schreef H.M.Murdock het volgende:
Volgens de Gelderlander is die kans nihil.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:18 schreef Ritmo het volgende:
Mwoah, Vitesse is bezig hem proberen over te kopen dus blijkbaar is ie haalbaar.
hij tekent niet bij dus wat moeten ze dan? Hem gratis laten gaan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Vergeet je de Guzman niet. Lijkt me sterk als hij verkocht wordt.
Gio op de bank en De Cler in de basis?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:28 schreef Wootboon het volgende:
-------- Tomasson ----- Makaay -----
------------------Wijnaldum--------------
---- Fer---- El Ahmadi ----- Guzman--
De Cler - Hofland- Vlaar - Fernandez
-----------------Dudek--------------------
Met Gio als backup voor Fer, De Cler of El Ahmadi.
Inderdaad. En voegt veel te weinig toe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:34 schreef Juk het volgende:
[..]
Landzaat zou ik hoe dan ook wegdoen, die verdient teveel.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:28 schreef Wootboon het volgende:
Met Gio als backup voor Fer, De Cler of El Ahmadi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |