Clubs eruit schoppen vind ik nooit leuk. Ik was toen bij Feyenoord - Zwolle 5 jaar geleden ofzo, toen werd het dacht ik 7-1 en degradeerde Zwolle direct. Alleen NAC eruit trappen zou leuk zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgende week gewoon roda naar de jupiler schoppen
Prachtig juistquote:
Champions League zelfs volgens mij!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Prachtig juistWeet nog wel dat Feyenoord in 1999 al kampioen was en thuis tegen Vitesse moest, die konden Europees voetbal halen, maar verloren, die verslagenheid, Priceless!
Leuk dat ze dat boekje nog een keer uitbrengen, heb nooit begrepen waarom ze er mee opgehouden zijn. Vond sommige stukjes echt geniaal, sowieso beter dan Stadion Sportnieuws.quote:Zondag Verkoop LN 54 - ‘Voor Feyenoord, Van Ons’
LN 54Zondag is het zover, dan verschijnt Lunatic News voorafgaand aan de laatste competitiewedstrijd van het seizoen, thuis tegen Roda JC, weer met een fanzine. De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met de voorbereidingen van deze speciale uitgave. Vanmorgen is de laatste hand aan het document gelegd en is het bestand zojuist naar de drukker gebracht, waar het fanzine deze week wordt geproduceerd.
In deze dikke uitgave (56 pagina's) kunt U onder andere het volgende lezen:
Een terugblik op de nacht van 18 op 19 juli 2008, de reisverslagen die Feyenoord dit seizoen over de grens speelde, een terugblik op de bekerfinale van 1992 tussen Feyenoord en Roda JC, het ontslag van Gertjan Verbeek en een terugblik van Boudewijn Warbroek over dit seizoen.
U kunt het fanzine zondag op de volgende plekken kopen:
- Voorplein
- Uitgang treinen Station Stadion
- Boven- en onder de loopbrug
- Tramhalte De Kuip
- Varkenoord
- DHZ
- Cafe De Ara (Groene Hilledijk 243)
- Cafe Hideaway (Kreekplein 5)
De prijs van het fanzine is 2,50 euro. Ons verzoek is om zoveel mogelijk met gepast geld te betalen.
De opbrengst van de verkoop zal – na aftrek van de gemaakte kosten – volledig ten goede komen aan de actie ‘Voor Feyenoord, Van Ons’ van de Feyenoord Supportersvereniging. Wij begrijpen dat veel mensen weer om geld gevraagd zal worden wanneer ze De Kuip betreden, want ook zal er bij de laatste thuiswedstrijd traditioneel gecollecteerd gaan worden voor het Sophia Kinderziekenhuis.
Maar bedenk maar zo dat beiden voor een goed doel is. Laat u zich voor deze keer dus niet staan voor keuzes, maar geef grif voor het Rotterdamse Kinderziekenhuis en koop LN 54 voor enig leesplezier voor de wedstrijd en voor het goede doel!
De vrouwelijke lezers willen we nog even wijzen op DIT reeds eerder geplaatste bericht.
Alvast veel leesplezier,
Redactie Lunatic News
LN was leuk jaquote:Op maandag 4 mei 2009 12:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat boekje nog een keer uitbrengen, heb nooit begrepen waarom ze er mee opgehouden zijn. Vond sommige stukjes echt geniaal, sowieso beter dan Stadion Sportnieuws.
quote:“Als FC Twente de beker wint, spelen de nummers vijf tot en met acht de play-offs”, doceerde Jacobs. “Wij moeten zorgen dat we zevende blijven, zodat we Heerenveen in de eerste ronde ontlopen. Als wij afrekenen met FC Groningen, spelen we dan in de finale van de play-offs hopelijk tegen Heerenveen. Als verliezend bekerfinalist krijgen ze een plek in de Europa League en dan zijn wij dus ook verzekerd van Europees voetbal. We spelen die finale dan alleen om te bepalen wie in welke ronde instroomt.”
quote:Tomasson niet inzetbaar tegen Roda JC
Jon Dahl Tomasson is aanstaande zondag niet inzetbaar tegen Roda JC. De Deen liep zondag in en tegen Utrecht een forse verrekking in het enkelgewricht op. Weliswaar speelde Tomasson aanvankelijk verder en maakte hij zelfs nog een doelpunt, maar later kreeg hij dusdanig veel last dat hij alsnog moet afhaken. Maandagochtend was de enkel dik geworden, zodat nader onderzoek nodig bleek. Tomasson is hierdoor voorlopig uitgeschakeld, maar de medische staf heeft goede hoop dat hij voor eventuele playoff-duels weer inzetbaar is.
Kan je net zo goed Timmer laten staan.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:39 schreef Kopbal het volgende:
Koevermans kan ik nog wel begrijpen, maar Dudek?
Ga jij naar trainingen van Real Madrid?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kan je net zo goed Timmer laten staan.
Ik heb vertrouwen in Beenhakker wat dit betreft. Hij heeft Dudek gevolgd voor Polen natuurlijk en weet dus wat voor niveau hij heeft. Daarbij komt nog dat Dudek graag weer in het nationale elftal wil spelen en dat kan hij alleen halen als hij wekelijks speelt, wellicht komt dat terug in verminderde salariseisen.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:39 schreef Kopbal het volgende:
Koevermans kan ik nog wel begrijpen, maar Dudek?
Ben ook wel voorstander van Koevermans, kopsterke spits, alleen weet niet of het een goede combi met makaay is.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Beenhakker wat dit betreft. Hij heeft Dudek gevolgd voor Polen natuurlijk en weet dus wat voor niveau hij heeft. Daarbij komt nog dat Dudek graag weer in het nationale elftal wil spelen en dat kan hij alleen halen als hij wekelijks speelt, wellicht komt dat terug in verminderde salariseisen.
En als Koevermans goedkoop kan worden gehaald is dat een goede aankoop. Ik heb nooit gesnapt waarom hij bij Az en PSV zo weinig speelde, hij scoort altijd.
Is Dudek zoveel beter dan als Timmer?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat loop je dan voor een onzin uit te kramen?
In zijn hoogtij dagen wel, maar nu, ik durf het niet te zeggen, hij heeft al lang niet op niveau gespeeld.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is Dudek zoveel beter dan als Timmer?
Dat moet je niet aan mij vragen. Jij zegt dat je net zo goed Timmer dan kunt behouden. Ik vraag je waar jouw mening dan op gebaseerd is.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is Dudek zoveel beter dan als Timmer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |