Ik denk dat supporters van 17 clubs het met je eens zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat vinden we van het idee om Kah te halen?
Lijkt me een goede backup

Mijn mening is gebasseerd op het feit dat Timmer het redelijk tot goed doet. Dudek is al redelijk op leeftijd dus ik had verwacht dat Feyenoord voor een wat jonger iemand zou gaan. Dudek is uiteraard een goede keeper maar kan nog maar een paar jaar mee.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen. Jij zegt dat je net zo goed Timmer dan kunt behouden. Ik vraag je waar jouw mening dan op gebaseerd is.

Misschien is Dudek wel beter dan Timmer. Dus wie ben jij om te oordelen of Dudek wel of niet een versterking is?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Mijn mening is gebaseerd op het feit dat Timmer het redelijk tot goed doet. Dudek is al redelijk op leeftijd dus ik had verwacht dat Feyenoord voor een wat jonger iemand zou gaan. Dudek is uiteraard een goede keeper maar kan nog maar een paar jaar mee.

Sorry het spijt me verschrikkelijk. Ik dacht dat ik mijn mening mocht geven op een forumquote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Misschien is Dudek wel beter dan Timmer. Dus wie ben jij om te oordelen of Dudek wel of niet een versterking is?

Als je je mening niet kunt onderbouwen dan kun je hem beter achterwegen laten. Je zet jezelf namelijk nogal voor lul omdat je niet eens de kwaliteiten van Dudek kent. Je geeft zelf al aan dat je nog nooit op de training van Real bent geweest. Dus je geeft zal al toe dat je maar wat loopt de bazelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sorry het spijt me verschrikkelijk. Ik dacht dat ik mijn mening mocht geven op een forum

Want iedereen die zn mening geeft over een speler ziet hem dagelijks aan het werk? Ik heb mijn mening gewoon onderbouwd trouwens.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je je mening niet kunt onderbouwen dan kun je hem beter achterwegen laten. Je zet jezelf namelijk nogal voor lul omdat je niet eens de kwaliteiten van Dudek kent. Je geeft zelf al aan dat je nog nooit op de training van Real bent geweest. Dus je geeft zal al toe dat je maar wat loopt de bazelen.

Hoe kun je een mening geven over een speler die je al sinds tijden niet hebt zien spelen?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Want iedereen die zn mening geeft over een speler ziet hem dagelijks aan het werk? Ik heb mijn mening gewoon onderbouwd trouwens.

Waar zeg ik dat Dudek een goede vervanger is voor Timmer?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op basis waarvan denk jij dat het een goede vervanger van Timmer is, DK?

Kan ik natuurlijk niet. Stom van me. Had moeten weten dat jij altijd zo genuanceerd bent.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe kun je een mening geven over een speler die je al sinds tijden niet hebt zien spelen?

Zoals je reageert lijkt het er niet op dat je het een slechte keus vindt, laat ik het anders stellen: wat vind je er van als Dudek gehaald wordt?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Dudek een goede vervanger is voor Timmer?

Beenhakker zal hem wel kennen. Dus ik vertrouw op de kwaliteiten van Beenhakker.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zoals je reageert lijkt het er niet op dat je het een slechte keus vindt, laat ik het anders stellen: wat vind je er van als Dudek gehaald wordt?

En waar baseer jij dat vertrouwen in Beenhakker op dan? Misschien is het wel vriendjespolitiek.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Beenhakker zal hem wel kennen. Dus ik vertrouw op de kwaliteiten van Beenhakker.

Ja als je zo gaat redeneren kan je niemand meer vertrouwen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat vertrouwen in Beenhakker op dan? Misschien is het wel vriendjespolitiek.

Beenhakker staat, volgens mij, niet echt bekend om z'n vriendjespolitiek...quote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat vertrouwen in Beenhakker op dan? Misschien is het wel vriendjespolitiek.

elke aankoop is een risico.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel risico hoor, dudek heeft 2 jaar niets gedaan

Mijn opmerking is ook onzinquote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja als je zo gaat redeneren kan je niemand meer vertrouwen.

Doe niet zo bescheiden, jullie hebben de expertise om clubs eruit te schoppen.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Clubs eruit schoppen vind ik nooit leuk. Ik was toen bij Feyenoord - Zwolle 5 jaar geleden ofzo, toen werd het dacht ik 7-1 en degradeerde Zwolle direct. Alleen NAC eruit trappen zou leuk zijn.

Ik hoop maar dat het onzin is want het rijtje aankopen Dani, Dudek en Koevermans..........quote:Op maandag 4 mei 2009 17:49 schreef Kopbal het volgende:
Koevermans - Makaay lijkt me trouwens niet echt een gedroomd spitsenduo.

Idd,als Feyenoord vooruit wil moeten ze zoeken tussen namen als Velthuizen, Van Wolfswinkel, Lens...quote:Op maandag 4 mei 2009 17:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het onzin is want het rijtje aankopen Dani, Dudek en Koevermans........... Ik heb uiteraard vertrouwen in Been en Beenhakker, maar deze drie aankopen zouden echt nergens op slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |