Koevermans is echt geen prutser hoor, voor eredivisie begrippen is Koevermans een prima spits.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:05 schreef M.Melandri het volgende:
Komop zeg, Koevermans is gewoon een prutser.

Landzaat zou ik hoe dan ook wegdoen, die verdient teveel.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:45 schreef H.M.Murdock het volgende:
---Koevermans---------Makaay----
---------------Tomasson-------------
---vBronckhorst-------Wijnaldum--
----------------Landzaat-------------
-dCler-Hofland-Vlaar-Fernandez-
------------------Dudek---------------
De basiself voor volgend seizoen? Hopelijk staat het zo niet de ontwikkeling van spelers als Biseswar, El Ahmadi, Fer, Leerdam in de weg.

Ik vraag me af of VM wel de plek voor van Bronckhorst is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:34 schreef Juk het volgende:
[..]
Landzaat zou ik hoe dan ook wegdoen, die verdient teveel.
Dan kan van Bronkhorst op zijn plek en Biseswar linksbuiten.

Het is een beetje te vroeg om hem af te schrijven. Twee jaar niet voetballen is lang maar wie weet. Komt nog eens bij dat we niet zoveel andere mogelijkheden hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:50 schreef Ritmo het volgende:
Jullie zien Vlaar nog als potentiele basiskracht?

Vergeet je de Guzman niet. Lijkt me sterk als hij verkocht wordt.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:45 schreef H.M.Murdock het volgende:
---Koevermans---------Makaay----
---------------Tomasson-------------
---vBronckhorst-------Wijnaldum--
----------------Landzaat-------------
-dCler-Hofland-Vlaar-Fernandez-
------------------Dudek---------------
De basiself voor volgend seizoen? Hopelijk staat het zo niet de ontwikkeling van spelers als Biseswar, El Ahmadi, Fer, Leerdam in de weg.

Volgens de Gelderlander is die kans nihil.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:18 schreef Ritmo het volgende:
Mwoah, Vitesse is bezig hem proberen over te kopen dus blijkbaar is ie haalbaar.

hij tekent niet bij dus wat moeten ze dan? Hem gratis laten gaan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Vergeet je de Guzman niet. Lijkt me sterk als hij verkocht wordt.

Gio op de bank en De Cler in de basis?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:28 schreef Wootboon het volgende:
-------- Tomasson ----- Makaay -----
------------------Wijnaldum--------------
---- Fer---- El Ahmadi ----- Guzman--
De Cler - Hofland- Vlaar - Fernandez
-----------------Dudek--------------------
Met Gio als backup voor Fer, De Cler of El Ahmadi.

Inderdaad. En voegt veel te weinig toe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:34 schreef Juk het volgende:
[..]
Landzaat zou ik hoe dan ook wegdoen, die verdient teveel.

quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:28 schreef Wootboon het volgende:
Met Gio als backup voor Fer, De Cler of El Ahmadi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |