Ik heb nog 47 credits, die wil ik wel tegen pim doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Kwaliteit het volgende:
Pim zie ik er liever ook uit, maar hij staat helemaal bovenaan :| , ik koop 50 credits en wil er best tegenaan gooien, maar alleen als meerdere mensen mee gaan doen
Je bent nog niet aangenomen hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:59 schreef Susi het volgende:
Joechei !
Ja, doe Pim sowieso maar bij de volgende ronde, morgen na het vertrek van Bobby of Renate staan de tellers toch weer op 0.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:02 schreef Supersoep het volgende:
Mensen, Pim eruit gooien gaat ECHT teveel geld kosten. Dat is een verschil van circa 400 votes, wat al gauw 100 euro is, en dan zullen er weer mensen zijn die hem terug naar boven sturen.
oh?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, doe Pim sowieso maar bij de volgende ronde, morgen na het vertrek van Bobby of Renate staan de tellers toch weer op 0.
Dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Ben al blij dat ik normaal kan kijken
Heeft altijd veel voeten in de aarde
Je hebt gelijk! Terug alle ballen op Bobby! Weg met die schuinsmarcheerder!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:02 schreef Supersoep het volgende:
Mensen, Pim eruit gooien gaat ECHT teveel geld kosten. Dat is een verschil van circa 400 votes, wat al gauw 100 euro is, en dan zullen er weer mensen zijn die hem terug naar boven sturen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Marrije het volgende:
Renate zegt STEL, dat ze me zó erg haten. . .dat ze me erin houden. . .
Ze zitten er allemaal al op te wachten alsof het een voldongen feit is!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:
Jeroen zit erop te wachten dat Renate naar huis gaat 'dan hebben we het maar gehad'.
Hoe zit het nou? De onderste 2 gaan eruit!?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:05 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Terug alle ballen op Bobby! Weg met die schuinsmarcheerder!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
Morgen gaat er één uit en woendag ook? Begrijp ik Pim nou goed?
Alleen de onderste!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe zit het nou? De onderste 2 gaan eruit!?
nog ff geduld Jeroenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:
Jeroen zit erop te wachten dat Renate naar huis gaat 'dan hebben we het maar gehad'.
Ik zou het echt niet weten, maar ik hoop voor het "spel" dat Renate blijftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe zit het nou? De onderste 2 gaan eruit!?
Renate er uit voegt nu helemaal niets toequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef rooie3 het volgende:
Beetje raar hoor,Renate wil weg en dan gaan ze express Bobby wegsturen.
Die gozer doet niks verkeerd,snap het echt niet.
En waarom denkt ze dat te kunnen eisen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef NrTH het volgende:
Renate wil eigenlijk wel blijven.. maar dan wil ze wel alle sigaretten tot ze eruit gaat..
hmz.
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten, maar ik hoop voor het "spel" dat Renate blijft
Omdat als ze niet blijft vrijwillig, dat er dan 2500 euro van de prijzenpot af gaat.quote:
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
Morgen gaat er één uit en woendag ook? Begrijp ik Pim nou goed?
Als ze er zelf uitgaat, gaat er geld van de prijzenpot.quote:
Dat hadden we toch weg gestemdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef Arn0 het volgende:
En ondertussen blijft ze sigaretten van de andere opeisen
Geen idee, maar Renate zei net dat ze volgende week nog sigaretten van de rest wou.quote:
Het is strategisch de beste keuze om de overige bewoners flink op de kast te krijgen en een andere groepsdynamiek te creëren. Bobby is daarbij collateral damage. Een mooie variant van: "Het gaat om het spel en niet om de knikkers"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef rooie3 het volgende:
Beetje raar hoor,Renate wil weg en dan gaan ze express Bobby wegsturen.
Die gozer doet niks verkeerd,snap het echt niet.
dat denk ik niet, dat zei Pim, tegen Renate, wat als je er morgen of woensdag uit moet. . .quote:
haar plan vanaf het begin en iedereen trapt erinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Biancavia het volgende:
Renate probeert reverse psychology! Ze doet alsof ze er per se uit wil morgen, terwijl ze wéét dat wij haar er in willen houden, dus nu ziet ze haar kansen gekeerd. Ze denkt nu dat ze 'spannende tv' maakt en dat ze een kans maakt om er veel langer in te blijven, dus nu gaat ze proberen te winnen!
Zonde van de vuilniszak.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef Biancavia het volgende:
Kunnen ze Renate niet in die vuilniszak stoppen?
je bedoelt in stukjes? want ze krijgen er maar 1 per keerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef Biancavia het volgende:
Kunnen ze Renate niet in die vuilniszak stoppen?
Iedereen Renate eruit stemmen!!!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef snetje het volgende:
[..]
haar plan vanaf het begin en iedereen trapt erin
Blijf het raar vinden,jammer voor Bobby.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het is strategisch de beste keuze om de overige bewoners flink op de kast te krijgen en een andere groepsdynamiek te creëeren. Bobby is daarbij collateral damage. Een mooie variant van: "Het gaat om het spel en niet om de knikkers"
Daar hoeven ze toch niet mee akkoord te gaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef NrTH het volgende:
Renate wil eigenlijk wel blijven.. maar dan wil ze wel alle sigaretten tot ze eruit gaat..
hmz.
Ze krijgen volgens mij 10 sigaretten per dag, gegund door de streamers. Ik kan al 2 dagen geen boodschappen bestellen via de site. Geen idee hoe dat verder werkt.quote:
Ahaaaaaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Omdat als ze niet blijft vrijwillig, dat er dan 2500 euro van de prijzenpot af gaat.
Dat kost ze ¤2500 van de prijzenpot als ze zelf weggaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hoeven ze toch niet mee akkoord te gaan?
Laat het ze maar gewoon weigeren, dan stapt ze snel genoeg zelf op.
En als Bobby er door de streamers uitgestemd isdan is er niemand meer die haar de volgende keer dat ze dreigt te vertrekken nog echt probeert binnen te houden.
Oh in dat geval hou ik mijn credits voor mezelf en voor over twee wekenquote:
Ik ben de weg kwijt. 2 Eliminaties binnen 5 dagen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef Marrije het volgende:
dat denk ik niet, dat zei Pim, tegen Renate, wat als je er morgen of woensdag uit moet. . .
En het werd bevestigd door Rainesz
BS .. De pol was geen peuken !!! Lekker ditquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze krijgen volgens mij 10 sigaretten per dag, gegund door de streamers. Ik kan al 2 dagen geen boodschappen bestellen via de site. Geen idee hoe dat verder werkt.
Blabla.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef pietpaniek het volgende:
renate rekent stiekem op de stemmen van de sadistenzodat ze erin blijft, ze heeft jullie door
![]()
tevens maakt ze gebruik van de goedheid van de groep om dat ze het zo boehoe moeilijk heeft door alle sigaretten te krijgen
ze is een uitgekookt vrouwtjuh
Om de 5 dagen geloof ik, dat wordt dan dus Donderdag weer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben de weg kwijt. 2 Eliminaties in 1 week?
Om de 5 dagen moet er 1 uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben de weg kwijt. 2 Eliminaties binnen 5 dagen?
toch wel ben ik bang ... Renate gaat ervan uit dat ze de 2500 belangrijker vinden dan de sigaretten dus iedereen blijft zolang Renate erin zit netjes braaf ja en amen tegen haar knikken .... nou veel plezier de komende wekenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hoeven ze toch niet mee akkoord te gaan?
Laat het ze maar gewoon weigeren, dan stapt ze snel genoeg zelf op.
En als Bobby er door de streamers uitgestemd isdan is er niemand meer die haar de volgende keer dat ze dreigt te vertrekken nog echt probeert binnen te houden.
Ik gok maar dat ze dat er voor overhebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat kost ze ¤2500 van de prijzenpot als ze zelf weggaat.
Uitrokenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:17 schreef hondjes het volgende:
Wat een zeikwijf,,haar erin laten.hoor., die gaat opeens vanzelf weg.
Elke 5 dagen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef NrTH het volgende:
De regie wrijft hier in z'n handjes met al die stemmen opeens
Don't shoot the messenger.quote:
Zeker jammer voor Bobby, hij is verder ook een prima kerel. Heel sympathiek, maar het is geen aardigheidsverkiezing natuurlijk. Bobby is maïzena, hij houdt de boel te zeer bij elkaar. En dat moet je niet hebben bij real life soaps... It's a dog-eat-dog world ;]quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden,jammer voor Bobby.
echt niet die breekt niet .... doet ze alsofquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Blabla.
Als ze blijft, dan breekt ze binnen twee dagen. Simpel.
Hij heeft geld. Hoeveel is niet besprokenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef Supersoep het volgende:
hij is miljonair (toch?).
Bobby deed net iets achter de rug van Renate. En toen lachen naar Jeroen. Doe het dan recht in dr gezicht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zeker jammer voor Bobby, hij is verder ook een prima kerel. Heel sympathiek [...]
Ik shoot niks !!! De credits die ik had was optieven met die peuken ... Ik zie daar niks over terug thats allquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger.
Renate ligt onder vuur, moven met die herkauwer.
Ik dacht al dat jij de TT had aangepastquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
even de tt aangepast... (tevens rap - Renate Afschiet Post)
Je denkt toch niet echt dat ik op dit moment stem?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef NrTH het volgende:
De regie wrijft hier in z'n handjes met al die stemmen opeens
Ja, na de eerste week er 2 uit = 6 overquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
hij kocht op zijn tiende zijn eerste pandje en woont inmiddels (GEPENSIONEERD!) in een kast van een huis in Cannes.quote:
Tja... maar da's wel nodig om ze later weer uit hun slaap te kunnen zieken. En een langdurige klote-opdracht te laten uitvoeren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus kunnen we anderhalf uur gaan wachten op geluidjes![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
Rijke pappaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
hij kocht op zijn tiende zijn eerste pandje en woont inmiddels (GEPENSIONEERD!) in een kast van een huis in Cannes.
Ik denk dat je veilig kunt stellen dat hij geen sloeber is
Niemand hier stemt Renate toch weg?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
Hoe groot zijn huis is heb ik niet meegekregen, en dat hij geen sloeber was was duidelijk, want hij 'hoefde' niet meer te werken zei ie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
hij kocht op zijn tiende zijn eerste pandje en woont inmiddels (GEPENSIONEERD!) in een kast van een huis in Cannes.
Ik denk dat je veilig kunt stellen dat hij geen sloeber is
in combinatie met gebrek aan sigarettenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Susi het volgende:
Oh en als ze er om 1 uur weer uit worden gehaald en een lange nacht tegemoet gaan, is het einde verhaal voor Renate.
Dacht dat er alleen geluidjes kwamen,maar er komt dus ook een opdracht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja... maar da's wel nodig om ze later weer uit hun slaap te kunnen zieken. En een langdurige klote-opdracht te laten uitvoeren.
Dat als ze na 2 rondes er nóg inzit ze hem op z'n dak krijgt... en dat men zich dan niet meer inhoud tegen haar, want dat doen ze nu.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat is dat statement precies? We hadden het geluid ff uit...
Als jij er morgen niet uit wordt gestemd en daarna ook nog niet, dan ga ik los op je.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat is dat statement precies? We hadden het geluid ff uit...
Nee, hopelijk gaat de redactie ze nu niet laten slapen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef Biancavia het volgende:
Met de opgefokte sfeer van nu gaan ze echt nog niet naar bed lijkt me.
En terecht! Hij draagt het minst bij (behalve een hanskazantruc). Een 3e wiel aan de wagen. Slechte grappen die (zoals gisteravond) niet worden gewaardeerd.quote:
nee elke 5 dagen gaat de laagst geplaatste in de peiling overlever der uit..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, na de eerste week er 2 uit = 6 over
Na de tweede week er 2 uit = 4 over
Na de derde week 2 eruit = 2 finalisten over en samen de vierde week doorbrengen.
Zoiets?
Lets hope soquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef Biancavia het volgende:
Met de opgefokte sfeer van nu gaan ze echt nog niet naar bed lijkt me.
Ja, de zalvende predikant heeft ook wel zijn sneaky momentjes, iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Bobby deed net iets achter de rug van Renate. En toen lachen naar Jeroen. Doe het dan recht in dr gezicht.
Sowieso is het nu een beetje schoppen tegen iemand die al op de grond ligt.
Daar gaat het niet om, het gaat om wat de bewoners denken en dus niet verwachtenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef snetje het volgende:
ben ik nu de enigste die Renate denkt door te hebben ?
Ik zie het. Het is gewoon niet bij te houden. Welke idioten stemmen zoveel?quote:
Als je Renate er in wilt houden haar in de plus natuurlijk, waarom zou Bobby als enige daar onder moeten lijden?quote:
Neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef Marrije het volgende:
Renate spant iedereen voor haar karretje.
Iedereen Renate eruit stemmen!!!
Renate FTW!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef snetje het volgende:
die gaat echt niet .... gaat ook niet breken .... hoopt zelfs dat ze gepest wordt zodat ze ook nog eens de underdog wordt en dat alle streamers medelijden met haar krijgen ....
ze zet iedereen nu naar haar hand ...
ze weet al dat haar achterban toch niet tegen haar gaan stemmen ..
heeft de regie boven ook al voor haar laten vliegen...
houdt iedereen voor de gek zowel de spelers en de streamers ...
voor iemand die een paar dagen nog zo erg naar huis wou zit ze er nu veels te vrolijk te verkondigen dat ze nog niet weet of ze wel of niet gaat ....... nee ze zegt dus dat ze blijft maar wil wel de sigaretten ook nog eens hebben...
van wie kwam het idee ook alweer : ik hoop niet dat de streamers sadisten zijn en me erin gaan houden ..
dat dus
Jawel, Danny gooit er 100 e tegen aan en Renate vliegt eruit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het. Het is gewoon niet bij te houden. Welke idioten stemmen zoveel?
Omdat je het beste 1 iemand de afgrond ik kan duwenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als je Renate er in wilt houden haar in de plus natuurlijk, waarom zou Bobby als enige daar onder moeten lijden?
Nee hoor dat roep ik al vanaf het begin..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef snetje het volgende:
die gaat echt niet .... gaat ook niet breken .... hoopt zelfs dat ze gepest wordt zodat ze ook nog eens de underdog wordt en dat alle streamers medelijden met haar krijgen ....
voor iemand die een paar dagen nog zo erg naar huis wou zit ze er nu veels te vrolijk te verkondigen dat ze nog niet weet of ze wel of niet gaat ....... nee ze zegt dus dat ze blijft maar wil wel de sigaretten ook nog eens hebben...
van wie kwam het idee ook alweer : ik hoop niet dat de streamers sadisten zijn en me erin gaan houden ..
dat dus
Zelfs 100e is niet genoeg op het momentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, Danny gooit er 100 e tegen aan en Renate vliegt eruit.
Ik dacht dat Danny het een leuk spel vondquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je bent een kiddo van 12 ofzo, plsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:35 schreef Pl0x het volgende:
haha roodbol en 100 euro voor renate? Kom ik met mijn 200 euro plus stemmen
Ja, dat is een prettige bijkomstigheid!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En de centen stromen binnen,prima avond voor Bart
Dit wist ik al vanaf moment 1, die zit er niet voor niets in!! levert wat op: kijkcijfers, inkomsten.....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef snetje het volgende:
dat dus
Wie? Waar dan?quote:
mja maakt mij niet uit hoor ... maar alle voorstanders van Peter die nu heel hard stemmen om Renate erin te houden zien nu Peter naar beneden dalen ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om wat de bewoners denken en dus niet verwachten
Dat gaat hem meer kosten, ze staat inmiddels op 5.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Marrije het volgende:
Ja die twee er in, vuurwerk!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee hoor dat roep ik al vanaf het begin..![]()
maar laat der in houden![]()
jeroen oooooooookdie kan zo lekker veel opschudding veroorzaken!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:35 schreef Pl0x het volgende:
haha roodbol en 100 euro voor renate? Kom ik met mijn 200 euro plus stemmen
Speel maar niet valsquote:
Hij zegt in de laatste 15 minuten meer dan dat hij in 3 dagen heeft gezegd, lijkt het zo.quote:
Nee, om half 1 worden ze 'geteisterd' met geluiden etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef HiDiHo het volgende:
Slapen? En hoe zit dat met op blijven tot 1 uur ??
Die had ie geen hoorde ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef Rica het volgende:
Amber schiet weer omhoog.
De achterban van Bobby kan morgen aan de slag.
En dit keer ook meer dan herhalen wat zijn voorgangers zeiden, of suffe dooddoenerige grapjes? Wow.. Ik ga opletten!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hij zegt in de laatste 15 minuten meer dan dat hij in 3 dagen heeft gezegd, lijkt het zo.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef Supersoep het volgende:
Marijee en die andere mutsen hier, een ding.
Ga alsjeblieft niet lopen zeggen dat je iemand ''door hebt''.
Je bent nu al 7x van mening veranderd, ga geen dingen als feit verkondigen.
Meer dan enkel herhalen jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:40 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
En dit keer ook meer dan herhalen wat zijn voorgangers zeiden, of suffe dooddoenerige grapjes? Wow.. Ik ga opletten!
de - van Renate is het afgelopen half uur veranderd van 429 naar 444 denk nog niet dat Danny begonnen is ..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat hem meer kosten, ze staat inmiddels op 5.
Succes Danny en fijne avond allemaal. Toedels.
Oh wacht.. Hij moet eerst even zijn tanden poetsen. Daarna breekt het vast los!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:40 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
En dit keer ook meer dan herhalen wat zijn voorgangers zeiden, of suffe dooddoenerige grapjes? Wow.. Ik ga opletten!
Niet opgelet,Amber maakte wel kleine vreugde sprong!quote:
Nu is het moment natuurlijk gedaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:42 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Oh wacht.. Hij moet eerst even zijn tanden poetsen. Daarna breekt het vast los!
Sorry, kon het me niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor jou ja, tis dubbel r niet dubbel e
He, wat jammer voor hem weer!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nu is het moment natuurlijk gedaanOver een paar dagen komt hij vast nog wel eens los.
Vannacht worden ze wakker gemaakt met irritante geluiden etc. Rond half 1quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef mazaru het volgende:
Zeg Dementor...... jij zei toch dat er vandaag nog heel wat ging gebeuren? Wat dan? Krijgen ze een nachtmerrie? Ligt het kussen niet lekker? Tocht de slaapzak?
Die moet er echt als eerste uit, dat nep gedoe van haar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
Ik erger me soms groen aan Eline, dat bral gepraat ............. Maar dan word ik afgerekend dat ik jaloers ben ofzo.
Nou ja die trut hola kan optieven wat mij betreft.
Van de site:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef mazaru het volgende:
Zeg Dementor...... jij zei toch dat er vandaag nog heel wat ging gebeuren? Wat dan? Krijgen ze een nachtmerrie? Ligt het kussen niet lekker? Tocht de slaapzak?
quote:Vrijdag 1 mei 21:32
Na vijf dagen van redelijke leefomstandigheden vinden jullie het nu tijd voor een hardere aanpak (91% voor 8% tegen).
De overlevers weten uiteraard nog van niets, rond 22:30 zullen wij de verlichting uitschakelen en de Overlevers verzoeken te gaan slapen om zich zo voor te bereiden op een drukke dag.
Rond 0:30 zullen wij beginnen met het veroorzaken van onrust en zal er een opdracht in de bunker verschijnen waarbij het uiterste van de Overlevers zal worden gevraagd.
Zullen de Overlevers deze opdracht succesvol afronden?
Meer nieuws volgt!
Pff dankquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die moet er echt als eerste uit, dat nep gedoe van haar.
Dus als de mannen zeggen Bobby moet oprotten,dan zijn die ook jaloers.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
Ik erger me soms groen aan Eline, dat bral gepraat ............. Maar dan word ik afgerekend dat ik jaloers ben ofzo.
Vroeg onder de wol?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, om half 1 worden ze 'geteisterd' met geluiden etc.
Kinderachtig stemmetje opzetten en zo ook praten, bahquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
Ja! Vanaf nu was de pret over! Nu zou het zwaar worden!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef mazaru het volgende:
Hij komt er wel overheen. In The Bunker Online 2 stem ik op hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Melin het volgende:
En toch is het potverdomme hartstikke lullig dat Bobby hieronder moet lijden...Juist degene die de minst sterke (lees: stelletje sloebers) achterban heeft...Ik zit me kapot te lobby-en hier
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef D. het volgende:
We kunnen nu dus allemaal iets anders gaan doen tot 0:30u?
Om half 1 gaat het leven, dus het wordt uiteindelijk toch een lange nachtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vroeg onder de wol?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Nee, ik wil minstens tot 1.00 u
»Ja, om 23.00 u. , ik wil ook slapen. 12 Votes
»Nee, 00.00 u. is prima 12 Votes
»Nee, ik wil minstens tot 1.00 u 37 Votes
ik heb al op hem gestemd! maar dat waren er maar 50 dat schoot niet echt opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Melin het volgende:
En toch is het potverdomme hartstikke lullig dat Bobby hieronder moet lijden...Juist degene die de minst sterke (lees: stelletje sloebers) achterban heeft...Ik zit me kapot te lobby-en hier
Alsof ze daar dezelfde kandidaten voor nemenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij komt er wel overheen. In The Bunker Online 2 stem ik op hem.
Wie gaat er trouwens in het groot bed? Misschien gebeurt daar nog watquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef D. het volgende:
We kunnen nu dus allemaal iets anders gaan doen tot 0:30u?
Nee denk dat het omgekeerd niet zo is btw.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus als de mannen zeggen Bobby moet oprotten,dan zijn die ook jaloers.
Eline vind ik ook niks en ben niet jaloers.
You Control, my assquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Om half 1 gaat het leven, dus het wordt uiteindelijk toch een lange nacht
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik heb al op hem gestemd! maar dat waren er maar 50 dat schoot niet echt op
Dus iedereen gaat braaf wachten tot het 0.30 uur is? Moi pas.quote:Vrijdag 1 mei 21:32
Na vijf dagen van redelijke leefomstandigheden vinden jullie het nu tijd voor een hardere aanpak (91% voor 8% tegen).
De overlevers weten uiteraard nog van niets, rond 22:30 zullen wij de verlichting uitschakelen en de Overlevers verzoeken te gaan slapen om zich zo voor te bereiden op een drukke dag.
Rond 0:30 zullen wij beginnen met het veroorzaken van onrust en zal er een opdracht in de bunker verschijnen waarbij het uiterste van de Overlevers zal worden gevraagd.
Zullen de Overlevers deze opdracht succesvol afronden?
Meer nieuws volgt!
Ik denk dat Eline erin mag aangezien zij het duel had gewonnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wie gaat er trouwens in het groot bed? Misschien gebeurt daar nog wat
Ja laat die maar weggaan, ze heeft iets onbenulligs, weinig persoonlijkheidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
Misschien gaan ze verder waar ze gisteren zijn gestopt..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Eline erin mag aangezien zij het duel had gewonnen.
Misschien dat ze jeroen erbij laat omdat hij haar erbij liet
trustequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef beequeen het volgende:
Ik lurkte nog even mee en las het volgende bericht op de TBO site.
[..]
Dus iedereen gaat braaf wachten tot het 0.30 uur is? Moi pas.
Dus is het belachelijk dat wij vrouwen zoiets niet mogen zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee denk dat het omgekeerd niet zo is btw.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Rainesz het volgende:
Pim checkte of zijn enige bal hij er nog zat
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus is het belachelijk dat wij vrouwen zoiets niet mogen zeggen.
Word tijd dat Eline eens maden moet eten.
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus is het belachelijk dat wij vrouwen zoiets niet mogen zeggen.
Word tijd dat Eline eens maden moet eten.
Ga jij fijn slapen, was je waarschijnlijk toch al van plan. Lees je morgen wel wat je hebt gemist.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef beequeen het volgende:
Ik lurkte nog even mee en las het volgende bericht op de TBO site.
[..]
Dus iedereen gaat braaf wachten tot het 0.30 uur is? Moi pas.
er staat toch niet opeens iemand van albert.nl voor mijn deur straks ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik snap geen fluit van dat boodschappenlijstje op de site.
quote:
geen idee waar ze gebleven warenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:51 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Misschien gaan ze verder waar ze gisteren zijn gestopt..
Of is dat ijdele hoop?
Niet verder dan kussen, als ze dat al deden. Dat kan dus beter!quote:
Wachten jullie lekker tot ze net in de remslaap komen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat leuk worden, je krijgt straks ipv tot 1 uur 's nachts streams de hele nacht streams.
Kan ik meteen door naar het voetbalveldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat leuk worden, je krijgt straks ipv tot 1 uur 's nachts streams de hele nacht streams.
ik zei, my assquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wachten jullie lekker tot ze net in de remslaap komen?
Zijn ze ook de hele nacht wakker ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Das pas aktiequote:
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |