Je hebt gelijk! Terug alle ballen op Bobby! Weg met die schuinsmarcheerder!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:02 schreef Supersoep het volgende:
Mensen, Pim eruit gooien gaat ECHT teveel geld kosten. Dat is een verschil van circa 400 votes, wat al gauw 100 euro is, en dan zullen er weer mensen zijn die hem terug naar boven sturen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Marrije het volgende:
Renate zegt STEL, dat ze me zó erg haten. . .dat ze me erin houden. . .
Ze zitten er allemaal al op te wachten alsof het een voldongen feit is!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:
Jeroen zit erop te wachten dat Renate naar huis gaat 'dan hebben we het maar gehad'.
Hoe zit het nou? De onderste 2 gaan eruit!?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:05 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Terug alle ballen op Bobby! Weg met die schuinsmarcheerder!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
Morgen gaat er één uit en woendag ook? Begrijp ik Pim nou goed?
Alleen de onderste!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe zit het nou? De onderste 2 gaan eruit!?
nog ff geduld Jeroenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:
Jeroen zit erop te wachten dat Renate naar huis gaat 'dan hebben we het maar gehad'.
Ik zou het echt niet weten, maar ik hoop voor het "spel" dat Renate blijftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe zit het nou? De onderste 2 gaan eruit!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |