Ik gok maar dat ze dat er voor overhebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat kost ze ¤2500 van de prijzenpot als ze zelf weggaat.
Uitrokenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:17 schreef hondjes het volgende:
Wat een zeikwijf,,haar erin laten.hoor., die gaat opeens vanzelf weg.
Elke 5 dagen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben de weg kwijt. 2 Eliminaties binnen 5 dagen?
iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef NrTH het volgende:
De regie wrijft hier in z'n handjes met al die stemmen opeens
Don't shoot the messenger.quote:
Zeker jammer voor Bobby, hij is verder ook een prima kerel. Heel sympathiek, maar het is geen aardigheidsverkiezing natuurlijk. Bobby is maïzena, hij houdt de boel te zeer bij elkaar. En dat moet je niet hebben bij real life soaps... It's a dog-eat-dog world ;]quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden,jammer voor Bobby.
echt niet die breekt niet .... doet ze alsofquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Blabla.
Als ze blijft, dan breekt ze binnen twee dagen. Simpel.
Hij heeft geld. Hoeveel is niet besprokenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef Supersoep het volgende:
hij is miljonair (toch?).
Bobby deed net iets achter de rug van Renate. En toen lachen naar Jeroen. Doe het dan recht in dr gezicht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zeker jammer voor Bobby, hij is verder ook een prima kerel. Heel sympathiek [...]
Ik shoot niks !!! De credits die ik had was optieven met die peuken ... Ik zie daar niks over terug thats allquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger.
Renate ligt onder vuur, moven met die herkauwer.
Ik dacht al dat jij de TT had aangepastquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
even de tt aangepast... (tevens rap - Renate Afschiet Post)
Je denkt toch niet echt dat ik op dit moment stem?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef NrTH het volgende:
De regie wrijft hier in z'n handjes met al die stemmen opeens
Ja, na de eerste week er 2 uit = 6 overquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben de weg kwijt. 2 Eliminaties binnen 5 dagen?
hij kocht op zijn tiende zijn eerste pandje en woont inmiddels (GEPENSIONEERD!) in een kast van een huis in Cannes.quote:
Tja... maar da's wel nodig om ze later weer uit hun slaap te kunnen zieken. En een langdurige klote-opdracht te laten uitvoeren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus kunnen we anderhalf uur gaan wachten op geluidjes![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
Rijke pappaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
hij kocht op zijn tiende zijn eerste pandje en woont inmiddels (GEPENSIONEERD!) in een kast van een huis in Cannes.
Ik denk dat je veilig kunt stellen dat hij geen sloeber is
Niemand hier stemt Renate toch weg?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
Hoe groot zijn huis is heb ik niet meegekregen, en dat hij geen sloeber was was duidelijk, want hij 'hoefde' niet meer te werken zei ie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
hij kocht op zijn tiende zijn eerste pandje en woont inmiddels (GEPENSIONEERD!) in een kast van een huis in Cannes.
Ik denk dat je veilig kunt stellen dat hij geen sloeber is
in combinatie met gebrek aan sigarettenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Susi het volgende:
Oh en als ze er om 1 uur weer uit worden gehaald en een lange nacht tegemoet gaan, is het einde verhaal voor Renate.
Dacht dat er alleen geluidjes kwamen,maar er komt dus ook een opdracht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja... maar da's wel nodig om ze later weer uit hun slaap te kunnen zieken. En een langdurige klote-opdracht te laten uitvoeren.
Dat als ze na 2 rondes er nóg inzit ze hem op z'n dak krijgt... en dat men zich dan niet meer inhoud tegen haar, want dat doen ze nu.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat is dat statement precies? We hadden het geluid ff uit...
Als jij er morgen niet uit wordt gestemd en daarna ook nog niet, dan ga ik los op je.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat is dat statement precies? We hadden het geluid ff uit...
Nee, hopelijk gaat de redactie ze nu niet laten slapen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef Biancavia het volgende:
Met de opgefokte sfeer van nu gaan ze echt nog niet naar bed lijkt me.
En terecht! Hij draagt het minst bij (behalve een hanskazantruc). Een 3e wiel aan de wagen. Slechte grappen die (zoals gisteravond) niet worden gewaardeerd.quote:
nee elke 5 dagen gaat de laagst geplaatste in de peiling overlever der uit..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, na de eerste week er 2 uit = 6 over
Na de tweede week er 2 uit = 4 over
Na de derde week 2 eruit = 2 finalisten over en samen de vierde week doorbrengen.
Zoiets?
Lets hope soquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef Biancavia het volgende:
Met de opgefokte sfeer van nu gaan ze echt nog niet naar bed lijkt me.
Ja, de zalvende predikant heeft ook wel zijn sneaky momentjes, iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Bobby deed net iets achter de rug van Renate. En toen lachen naar Jeroen. Doe het dan recht in dr gezicht.
Sowieso is het nu een beetje schoppen tegen iemand die al op de grond ligt.
Daar gaat het niet om, het gaat om wat de bewoners denken en dus niet verwachtenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef snetje het volgende:
ben ik nu de enigste die Renate denkt door te hebben ?
Ik zie het. Het is gewoon niet bij te houden. Welke idioten stemmen zoveel?quote:
Als je Renate er in wilt houden haar in de plus natuurlijk, waarom zou Bobby als enige daar onder moeten lijden?quote:
Neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef Marrije het volgende:
Renate spant iedereen voor haar karretje.
Iedereen Renate eruit stemmen!!!
Renate FTW!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef snetje het volgende:
die gaat echt niet .... gaat ook niet breken .... hoopt zelfs dat ze gepest wordt zodat ze ook nog eens de underdog wordt en dat alle streamers medelijden met haar krijgen ....
ze zet iedereen nu naar haar hand ...
ze weet al dat haar achterban toch niet tegen haar gaan stemmen ..
heeft de regie boven ook al voor haar laten vliegen...
houdt iedereen voor de gek zowel de spelers en de streamers ...
voor iemand die een paar dagen nog zo erg naar huis wou zit ze er nu veels te vrolijk te verkondigen dat ze nog niet weet of ze wel of niet gaat ....... nee ze zegt dus dat ze blijft maar wil wel de sigaretten ook nog eens hebben...
van wie kwam het idee ook alweer : ik hoop niet dat de streamers sadisten zijn en me erin gaan houden ..
dat dus
Jawel, Danny gooit er 100 e tegen aan en Renate vliegt eruit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het. Het is gewoon niet bij te houden. Welke idioten stemmen zoveel?
Omdat je het beste 1 iemand de afgrond ik kan duwenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als je Renate er in wilt houden haar in de plus natuurlijk, waarom zou Bobby als enige daar onder moeten lijden?
Nee hoor dat roep ik al vanaf het begin..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef snetje het volgende:
die gaat echt niet .... gaat ook niet breken .... hoopt zelfs dat ze gepest wordt zodat ze ook nog eens de underdog wordt en dat alle streamers medelijden met haar krijgen ....
voor iemand die een paar dagen nog zo erg naar huis wou zit ze er nu veels te vrolijk te verkondigen dat ze nog niet weet of ze wel of niet gaat ....... nee ze zegt dus dat ze blijft maar wil wel de sigaretten ook nog eens hebben...
van wie kwam het idee ook alweer : ik hoop niet dat de streamers sadisten zijn en me erin gaan houden ..
dat dus
Zelfs 100e is niet genoeg op het momentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, Danny gooit er 100 e tegen aan en Renate vliegt eruit.
Ik dacht dat Danny het een leuk spel vondquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, Danny gooit er 100 e tegen aan en Renate vliegt eruit.
Je bent een kiddo van 12 ofzo, plsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:35 schreef Pl0x het volgende:
haha roodbol en 100 euro voor renate? Kom ik met mijn 200 euro plus stemmen
Ja, dat is een prettige bijkomstigheid!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En de centen stromen binnen,prima avond voor Bart
Dit wist ik al vanaf moment 1, die zit er niet voor niets in!! levert wat op: kijkcijfers, inkomsten.....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef snetje het volgende:
dat dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |