Hoe groot zijn huis is heb ik niet meegekregen, en dat hij geen sloeber was was duidelijk, want hij 'hoefde' niet meer te werken zei ie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
hij kocht op zijn tiende zijn eerste pandje en woont inmiddels (GEPENSIONEERD!) in een kast van een huis in Cannes.
Ik denk dat je veilig kunt stellen dat hij geen sloeber is
in combinatie met gebrek aan sigarettenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Susi het volgende:
Oh en als ze er om 1 uur weer uit worden gehaald en een lange nacht tegemoet gaan, is het einde verhaal voor Renate.
Dacht dat er alleen geluidjes kwamen,maar er komt dus ook een opdracht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja... maar da's wel nodig om ze later weer uit hun slaap te kunnen zieken. En een langdurige klote-opdracht te laten uitvoeren.
Dat als ze na 2 rondes er nóg inzit ze hem op z'n dak krijgt... en dat men zich dan niet meer inhoud tegen haar, want dat doen ze nu.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat is dat statement precies? We hadden het geluid ff uit...
Als jij er morgen niet uit wordt gestemd en daarna ook nog niet, dan ga ik los op je.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat is dat statement precies? We hadden het geluid ff uit...
Nee, hopelijk gaat de redactie ze nu niet laten slapen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef Biancavia het volgende:
Met de opgefokte sfeer van nu gaan ze echt nog niet naar bed lijkt me.
En terecht! Hij draagt het minst bij (behalve een hanskazantruc). Een 3e wiel aan de wagen. Slechte grappen die (zoals gisteravond) niet worden gewaardeerd.quote:
nee elke 5 dagen gaat de laagst geplaatste in de peiling overlever der uit..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, na de eerste week er 2 uit = 6 over
Na de tweede week er 2 uit = 4 over
Na de derde week 2 eruit = 2 finalisten over en samen de vierde week doorbrengen.
Zoiets?
Lets hope soquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef Biancavia het volgende:
Met de opgefokte sfeer van nu gaan ze echt nog niet naar bed lijkt me.
Ja, de zalvende predikant heeft ook wel zijn sneaky momentjes, iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Bobby deed net iets achter de rug van Renate. En toen lachen naar Jeroen. Doe het dan recht in dr gezicht.
Sowieso is het nu een beetje schoppen tegen iemand die al op de grond ligt.
Daar gaat het niet om, het gaat om wat de bewoners denken en dus niet verwachtenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef snetje het volgende:
ben ik nu de enigste die Renate denkt door te hebben ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |