Dat werkt alleen als je het uiterlijk mee hebt denk ik. En dan kan het veel heren weinig schelen.quote:
Dat dus, ik vond het een geweldige reactiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top, niet lopen leuren en zeuren. What you see is what you get.
wtf, volgens mij hebben we op het precies hezelfde moment een cap gemaakt.quote:
En vannacht krijgt ie alweer zijn rust nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef Toverheks het volgende:
vind die bobby er slecht uitzien paar dagen geleden zag hij er frisser uit
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:37 schreef Kwaliteit het volgende:
Laten we met zijn allen op iemand anders stemmenbobby ofzo
hij moest even in de camera kijken héquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wtf, volgens mij hebben we op het precies hezelfde moment een cap gemaakt.
http://i39.tinypic.com/28wjorn.jpg
lolquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef FuTilE het volgende:
Ze zien er wel allemaal mega fucked-up uit... Het lijkt wel 'n checkoutbalie van een bloedbank...
Huhquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik koop 50 credits als meer mensen meedoen
met Pim eruit stemmen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dealquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Bobby moet blijven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef pietpaniek het volgende:
de plusknop van bobbie loopt bij mij vast
Ik bij Amber aan...quote:
Waar gehakt wordt vallen spaandersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef Biancavia het volgende:
Ik vind het kut dat het ten koste van Bobby gaat. Ik zou echt het liefst nu Pim eruit zien gaan, maar ja, da's een zeer ijdele hoop.
Boobie's mogen erin blijven jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef hondjes het volgende:
Laat Booby er maar in..
Doe Eline maar eruit stemmen, dat spelen dat ze zo naief is, onecht gedrag.
Ze willen Renate erin houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef D. het volgende:
Waarom willen zoveel mensen ineens Bobby zien gaan?
Heb ik iets gemist op de streams?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef hondjes het volgende:
Laat Booby er maar in..
Doe Eline maar eruit stemmen, dat spelen dat ze zo naief is, onecht gedrag.
Maar voorlopig staat hij bovenaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef D. het volgende:
Pim is op dit moment degene die het minste toevoegt imho
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ik bij Amber aan...Maar dan zonder krentenbaard.
[ afbeelding ]
Het gaat er niet om dat Bobby er uit moet, het gaat er om dat Renate er in moet blijven. Een aangezien Bobby eerst op 7 stond zijn mensen op hem gaan stemmen zodat hij nu 8 staat en Renate 7.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef D. het volgende:
Waarom willen zoveel mensen ineens Bobby zien gaan?
Heb ik iets gemist op de streams?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef Supersoep het volgende:
Droomscenario:
- Renate blijft erin, Bobby gaat eruit. (omdat hij nu eenmaal al steeds op plek nr. 7 stond)
- Andere bewoners krijgen daardoor een heus ''WTF"' moment en weten totaal niet meer wat ze moeten verwachten van de stemmers; het hele groepsgedrag kan daardoor veranderen alsmede de groepsvorming als leider Bobby weg is.
- Het pesten/treiteren van Renate kan echt losbarsten, zeker als Jeroen er dus nog in zit ipv Bobby, die voor flink wat vuurwerk kan zorgen in dit aspect.
Failscenario
- Renate gaat eruit
- Alles loopt dus zoals verwacht, geen verassingen.
- Dagenlang wachten totdat iemand anders weer de positie van pispaaltje vervult, of dat gebeurt juist helemaal niet.
Lijkt me wel duidelijk zo.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef Supersoep het volgende:
Droomscenario:
- Renate blijft erin, Bobby gaat eruit. (omdat hij nu eenmaal al steeds op plek nr. 7 stond)
- Andere bewoners krijgen daardoor een heus ''WTF"' moment en weten totaal niet meer wat ze moeten verwachten van de stemmers; het hele groepsgedrag kan daardoor veranderen alsmede de groepsvorming als leider Bobby weg is.
- Het pesten/treiteren van Renate kan echt losbarsten, zeker als Jeroen er dus nog in zit ipv Bobby, die voor flink wat vuurwerk kan zorgen in dit aspect.
Failscenario
- Renate gaat eruit
- Alles loopt dus zoals verwacht, geen verassingen.
- Dagenlang wachten totdat iemand anders weer de positie van pispaaltje vervult, of dat gebeurt juist helemaal niet.
Lijkt me wel duidelijk zo.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
Rond half elf krijgen de bewoners te horen dat ze vroeg naar bed moeten vanavond, omdat het morgen een zware dag wordt. Niet lang daarna gaat het licht uit. Lekker slapen.
Rond half één vannacht beginnen de geluiden...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef Dottey het volgende:
effe voor de zekerheid herhaald.. hoor wel wat er van gedacht wordt van dit plan.
Komen Huub en Eric langs met pannendeksels?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
Rond half elf krijgen de bewoners te horen dat ze vroeg naar bed moeten vanavond, omdat het morgen een zware dag wordt. Niet lang daarna gaat het licht uit. Lekker slapen.
Tja dom he?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komen Huub en Eric langs met pannendeksels?
Bij mij de minknop van Elinequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef pietpaniek het volgende:
de plusknop van bobbie loopt bij mij vast
is die 7e plaats realistisch, of is het zo'n BB stand die alleen maar meer stemmen wil uitlokken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat Bobby er uit moet, het gaat er om dat Renate er in moet blijven. Een aangezien Bobby eerst op 7 stond zijn mensen op hem gaan stemmen zodat hij nu 8 staat en Renate 7.
Volgens mij doet die hele site het slecht op dit momentquote:
verdwaald?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef Susi het volgende:
Joeeee![]()
Net weer een hachelijk avontuur beleefd. Ik was verdwaald. Gelukkig thuisgebracht door twee heel lieve mensen
Dus kunnen we anderhalf uur gaan wachten op geluidjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
Doe Pim een blonde pruik op en het is Gordon.
Heb nu al 15 minuten zo,n geel ronddraaidingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij doet die hele site het slecht op dit moment
(gewoon heel lang wachten als je geklikt hebt)
Dus we zitten dadelijk 2 uur naar 'slapende' bewoners te kijken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
Ja, getverquote:
Dank !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:53 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
http://final.thebunkeronline.tv/inloggen.html probeer het op deze link eens
Ja snap ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |