Maar ik vind dat ze helemaal geen kleinemeisjesact heeft. Misschien ís ze gewoon een lieve leuke en ja, móóie meid?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik wordt ook helemaal kriegel van die ik-ben-een-lief-klein-meisje act.
Hij werkt toch aardig goed bij de herenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik wordt ook helemaal kriegel van die ik-ben-een-lief-klein-meisje act.
zo zie je maar weer ...peter is topquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat klonk als een oprecht bedankje. En dat van degene waarvan ik 't niet verwacht had
.
Nah ik vind het wel een beetje een lolita.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ik vind dat ze helemaal geen kleinemeisjesact heeft. Misschien ís ze gewoon een lieve leuke en ja, móóie meid?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:36 schreef Dottey het volgende:
3gangen menu
mc menu
onbeperkt drinken hele avond
kieskeurig! ik zeg afstraffen...
* Dottey heeft een opdracht / idee voor dit probleem voor de redactie!
De bewoners krijgen te horen dat de streamertjes hebben gekozen om gehoor te geven aan een 3 maaltijd menuutje. Zij willen echter wel dat er per gang gekozen wordt voor 1 bewoner per gang (vooruit te bepalen 1, 2 of 3) om deze te MOGEN nuttigen. De rest moet hongerig toekijken.
Dan komt er bijvoorbeeld ;
GANG 1
Een frisse salade (1 blaadje) met MET FINISHING TOUCH meelwormpjes.
GANG 2
Chocoladepaashaas(kreeg te horen dat die der nog was) smelten en daar de sprinkhanen in dippen
GANG 3
Hamburgertjeom de ogen uit te steken van de rest.. (heb je gelijk dat mc menuutje)
Bij weigering van het eten van een van de gangen bij het zien wat de gang is kan dit een luxe product kosten. De artikelen mogen alleen niet bepaald worden door hunzelf. Dit wordt door de kijker bepaalde overlever gekozen uitverkorenen. (WIJ KIEZEN JEROEN OF PETER, DAAR DIE LEKKER KUNNEN ZIEKEN)
Onbeperkt drinken // ik zeg alcohol vrij drinkenGewoon om te kijken of ze daar ook zo happy mee zijn ;
Ik hoor wel of er nog meer menuutjes opgezet moeten worden
jup ze weet hoe ze een man om dr vingertje kan windenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah ik vind het wel een beetje een lolita.
Dat werkt alleen als je het uiterlijk mee hebt denk ik. En dan kan het veel heren weinig schelen.quote:
Dat dus, ik vond het een geweldige reactiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top, niet lopen leuren en zeuren. What you see is what you get.
wtf, volgens mij hebben we op het precies hezelfde moment een cap gemaakt.quote:
En vannacht krijgt ie alweer zijn rust nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef Toverheks het volgende:
vind die bobby er slecht uitzien paar dagen geleden zag hij er frisser uit
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:37 schreef Kwaliteit het volgende:
Laten we met zijn allen op iemand anders stemmenbobby ofzo
hij moest even in de camera kijken héquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wtf, volgens mij hebben we op het precies hezelfde moment een cap gemaakt.
http://i39.tinypic.com/28wjorn.jpg
lolquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef FuTilE het volgende:
Ze zien er wel allemaal mega fucked-up uit... Het lijkt wel 'n checkoutbalie van een bloedbank...
Huhquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik koop 50 credits als meer mensen meedoen
met Pim eruit stemmen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dealquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Bobby moet blijven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |