quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar kwam Bart net weer mee naar boven met dat ding over z'n hoiofd.
Er worden plannen gesmeed hier voor vannacht. Dat wordt niet lekker slapen in ieder geval.![]()
En die wensenlijst van de overlevers is hier ook verkeerd gevallen. Er komt straks een poll met suggesties hoe een van deze wensen 'fucked up' kan worden ingewilligd.
kan ik ook op pim bieden ipv zijn boxer?quote:
poll zegt; vrijdag nachtelijke onrust tot minstens 1 uurquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker fris.![]()
[..]
Voor de streamers of de crew?
[..]
Ik kan niet wachten.
Omdat een blijvende Renate en een weggestuurde Bobby misschien voor vernieuwende, onverwachte beelden gaat zorgen. Zo niet gaat dit uit als een BB6 met een Pim als winnaar ala Jeroen/BB-6.quote:
kan iemand die lijst effe hierweg zetten? Dan kunnen wij der even onze creatieve breins er over laten peinzenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:06 schreef snarrie het volgende:
[..]
8 mac donalds zakken gevuld met uien naar binnen schoppen
1 menu en maar 1 iemand mag eten, mag niet delen, wat over is moet weggegooid en ze moeten zelf kiezen wie het mag opeten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:08 schreef D. het volgende:
Ze willen een driegangenmenu voor alle bewoners, nou, dan krijgen ze toch één menu, voor 8 mensen
maar daar moeten ze wel wat voor doen
en wil je dat hij afgeleverd wordt met boxer aan of toch liever zonderquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
kan ik ook op pim bieden ipv zijn boxer?
*grijns*
ja ik heb ook even gemist wat ze voor wensen hadden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
kan iemand die lijst effe hierweg zetten? Dan kunnen wij der even onze creatieve breins er over laten peinzen
Ik heb niet op die poll gestemd, dus zie ik de uitslag niet. Je moet dus stemmen om de uitslag te kunnen zien. Kutsysteem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
poll zegt; vrijdag nachtelijke onrust tot minstens 1 uur
of zoiets
Wordt iedereen vanavond één voor één geïnterviewd ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef Gert het volgende:
BQ: voor de 'overlevers' wordt het niet lekker slapen.![]()
Bart gaat beginnen met de interviews
Ik heb elke uitslag gepost, vorige topic.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb niet op die poll gestemd, dus zie ik de uitslag niet. Je moet dus stemmen om de uitslag te kunnen zien. Kutsysteem.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:06 schreef snarrie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:06 schreef snarrie het volgende:
[..]
Tofquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:02 schreef Gert het volgende:
Daar kwam Bart net weer mee naar boven met dat ding over z'n hoiofd.
Er worden plannen gesmeed hier voor vannacht. Dat wordt niet lekker slapen in ieder geval.![]()
En die wensenlijst van de overlevers is hier ook verkeerd gevallen. Er komt straks een poll met suggesties hoe een van deze wensen 'fucked up' kan worden ingewilligd.
3gangen menuquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
kan iemand die lijst effe hierweg zetten? Dan kunnen wij der even onze creatieve breins er over laten peinzen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
poll zegt; vrijdag nachtelijke onrust tot minstens 1 uur
of zoiets
Oh jee, als jullie Renate maar met rust laten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef Gert het volgende:
BQ: voor de 'overlevers' wordt het niet lekker slapen.![]()
Bart gaat beginnen met de interviews
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder label..... kijken wie gaat lopen faken dat ze dronken raakt
Iemand die er achter is gekomen dat je via het deelnemers-icoon ook kunt stemmen: GRATIS.quote:
Kwestie van 'teasen' om te stemen, er moet wel geld op de plank komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef beequeen het volgende:
Ik heb niet op die poll gestemd, dus zie ik de uitslag niet. Je moet dus stemmen om de uitslag te kunnen zien. Kutsysteem.
geen idquote:
+1.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:12 schreef Leandra het volgende:
ik ben niet *lullig*quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en wil je dat hij afgeleverd wordt met boxer aan of toch liever zonder
VOOR alcoholvrij, TEGEN nog zo'n kinderachtige vertoning als gisterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gooi er nog 4 tegenaan danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
geen id, maar mijn credits en ik krijgen het niet voorelkaar im eline een warme douche te bezorgen met haar shampoo
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik ben niet *lullig*
pim mag in een strikje
ja die marlien is eerste is nu bezigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:15 schreef lunareclipse het volgende:
volgens mij is het interviewen al begonnen
vond het gisteren wel grappig, misschien ben ik ook een beetje kinderachtigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:14 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
VOOR alcoholvrij, TEGEN nog zo'n kinderachtige vertoning als gister
Omdat ze toen nog niet in de bunker zat, maar er werd wel al gestemd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:20 schreef beequeen het volgende:
Hoe weet Eline dat ze in het begin op 1 stond?
Weten ze dat ook?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Omdat ze toen nog niet in de bunker zat, maar er werd wel al gestemd.
echter zijn al die stemmen gewist
Ah, dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:21 schreef Kwaliteit het volgende:
Omdat ze toen nog niet in de bunker zat, maar er werd wel al gestemd.
echter zijn al die stemmen gewist
Dat moet je een Peter vragen.quote:
Er worden hier lekker ad hoc dingen verzonnen. Geen draaiboek! Da's wel leuk om mee te maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tof. Hoe is 't daar verder? Sfeer? Wie zijn er allemaal, nog leuke dingen gezien / gedaan?
Zit jij ook daar?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Er worden hier lekker ad hoc dingen verzonnen. Geen draaiboek! Da's wel leuk om mee te maken.![]()
Copycat is er, Dementor en Juud. Bart en Bram natuurlijk. En Bob, de regisseur die meerdere Big Brothers en DGK heeft gedaan. Hij post niet op FOK! maar leest bij elke RLS die hij regisseert, intensief mee. Kent ook echt users.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef Kwaliteit het volgende:
eigenlijk moet Renate blijven, dan valt er nog iets te beleven
Leuk dat je ons op de hoogte houdtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Er worden hier lekker ad hoc dingen verzonnen. Geen draaiboek! Da's wel leuk om mee te maken.![]()
Copycat is er, Dementor en Juud. Bart en Bram natuurlijk. En Bob, de regisseur die meerdere Big Brothers en DGK heeft gedaan. Hij post niet op FOK! maar leest bij elke RLS die hij regisseert, intensief mee. Kent ook echt users.
2e door Amberquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:18 schreef Eg_Wel het volgende:
Wie turft er mee? "Ik ben mezelf".. Nu net al 1x gescoord bij Marielin...
Die Eline mag van mij naar huis.Met haar babyface en kinderstemmetje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef lunareclipse het volgende:
Renate en Marielin begonnen met "lieve streamers, bedankt" Eline begon met "stem op mij, stem op mij" met dat kinderstemmetje van dr
Kan je de groeten doen aan CC's tetten?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
wat dat betref Marielin en Renate fatsoenlijkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef D. het volgende:
Wil je iets zeggen tegen de streamers zodat ze jou er in laten?
NEE!
Ik wordt ook helemaal kriegel van die ik-ben-een-lief-klein-meisje act.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die Eline mag van mij naar huis.Met haar babyface en kinderstemmetje.
Maar ja als je knap bent,heb jeal een streepje voor
Die heeft gewoon ¤2000.- betaald aan één van haar vrienden zodat die continue kan stemmenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:29 schreef snetje het volgende:
Bart tegen Amber : wil je nog wat zeggen tegen de streamers zodat ze je erin laten ...
Amber : NEE
zo hey ! die heeft haar zaakjes dus al geregeld....
Top, niet lopen leuren en zeuren. What you see is what you get.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef D. het volgende:
Wil je iets zeggen tegen de streamers zodat ze jou er in laten?
NEE!
en dan dat pruillipje al heb ik er een andere benaming voor maar ik gedraag mequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik wordt ook helemaal kriegel van die ik-ben-een-lief-klein-meisje act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |