2e door Amberquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:18 schreef Eg_Wel het volgende:
Wie turft er mee? "Ik ben mezelf".. Nu net al 1x gescoord bij Marielin...
Die Eline mag van mij naar huis.Met haar babyface en kinderstemmetje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef lunareclipse het volgende:
Renate en Marielin begonnen met "lieve streamers, bedankt" Eline begon met "stem op mij, stem op mij" met dat kinderstemmetje van dr
Kan je de groeten doen aan CC's tetten?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Er worden hier lekker ad hoc dingen verzonnen. Geen draaiboek! Da's wel leuk om mee te maken.![]()
Copycat is er, Dementor en Juud. Bart en Bram natuurlijk. En Bob, de regisseur die meerdere Big Brothers en DGK heeft gedaan. Hij post niet op FOK! maar leest bij elke RLS die hij regisseert, intensief mee. Kent ook echt users.
wat dat betref Marielin en Renate fatsoenlijkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef D. het volgende:
Wil je iets zeggen tegen de streamers zodat ze jou er in laten?
NEE!
Ik wordt ook helemaal kriegel van die ik-ben-een-lief-klein-meisje act.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die Eline mag van mij naar huis.Met haar babyface en kinderstemmetje.
Maar ja als je knap bent,heb jeal een streepje voor
Die heeft gewoon ¤2000.- betaald aan één van haar vrienden zodat die continue kan stemmenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:29 schreef snetje het volgende:
Bart tegen Amber : wil je nog wat zeggen tegen de streamers zodat ze je erin laten ...
Amber : NEE
zo hey ! die heeft haar zaakjes dus al geregeld....
Top, niet lopen leuren en zeuren. What you see is what you get.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef D. het volgende:
Wil je iets zeggen tegen de streamers zodat ze jou er in laten?
NEE!
en dan dat pruillipje al heb ik er een andere benaming voor maar ik gedraag mequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik wordt ook helemaal kriegel van die ik-ben-een-lief-klein-meisje act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |