quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
poll zegt; vrijdag nachtelijke onrust tot minstens 1 uur
of zoiets
Oh jee, als jullie Renate maar met rust laten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef Gert het volgende:
BQ: voor de 'overlevers' wordt het niet lekker slapen.![]()
Bart gaat beginnen met de interviews
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder label..... kijken wie gaat lopen faken dat ze dronken raakt
Iemand die er achter is gekomen dat je via het deelnemers-icoon ook kunt stemmen: GRATIS.quote:
Kwestie van 'teasen' om te stemen, er moet wel geld op de plank komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef beequeen het volgende:
Ik heb niet op die poll gestemd, dus zie ik de uitslag niet. Je moet dus stemmen om de uitslag te kunnen zien. Kutsysteem.
geen idquote:
+1.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:12 schreef Leandra het volgende:
ik ben niet *lullig*quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en wil je dat hij afgeleverd wordt met boxer aan of toch liever zonder
VOOR alcoholvrij, TEGEN nog zo'n kinderachtige vertoning als gisterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gooi er nog 4 tegenaan danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
geen id, maar mijn credits en ik krijgen het niet voorelkaar im eline een warme douche te bezorgen met haar shampoo
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik ben niet *lullig*
pim mag in een strikje
ja die marlien is eerste is nu bezigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:15 schreef lunareclipse het volgende:
volgens mij is het interviewen al begonnen
vond het gisteren wel grappig, misschien ben ik ook een beetje kinderachtigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:14 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
VOOR alcoholvrij, TEGEN nog zo'n kinderachtige vertoning als gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |