quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef Dottey het volgende:
effe voor de zekerheid herhaald.. hoor wel wat er van gedacht wordt van dit plan.
Komen Huub en Eric langs met pannendeksels?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
Rond half elf krijgen de bewoners te horen dat ze vroeg naar bed moeten vanavond, omdat het morgen een zware dag wordt. Niet lang daarna gaat het licht uit. Lekker slapen.
Rond half één vannacht beginnen de geluiden...
Tja dom he?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
Rond half elf krijgen de bewoners te horen dat ze vroeg naar bed moeten vanavond, omdat het morgen een zware dag wordt. Niet lang daarna gaat het licht uit. Lekker slapen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komen Huub en Eric langs met pannendeksels?
Bij mij de minknop van Elinequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef pietpaniek het volgende:
de plusknop van bobbie loopt bij mij vast
is die 7e plaats realistisch, of is het zo'n BB stand die alleen maar meer stemmen wil uitlokken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat Bobby er uit moet, het gaat er om dat Renate er in moet blijven. Een aangezien Bobby eerst op 7 stond zijn mensen op hem gaan stemmen zodat hij nu 8 staat en Renate 7.
Volgens mij doet die hele site het slecht op dit momentquote:
verdwaald?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef Susi het volgende:
Joeeee![]()
Net weer een hachelijk avontuur beleefd. Ik was verdwaald. Gelukkig thuisgebracht door twee heel lieve mensen
Dus kunnen we anderhalf uur gaan wachten op geluidjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
Doe Pim een blonde pruik op en het is Gordon.
Heb nu al 15 minuten zo,n geel ronddraaidingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij doet die hele site het slecht op dit moment
(gewoon heel lang wachten als je geklikt hebt)
Dus we zitten dadelijk 2 uur naar 'slapende' bewoners te kijken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
Ja, getverquote:
Dank !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:53 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
http://final.thebunkeronline.tv/inloggen.html probeer het op deze link eens
Ja snap ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |