Het gaat er niet om dat Bobby er uit moet, het gaat er om dat Renate er in moet blijven. Een aangezien Bobby eerst op 7 stond zijn mensen op hem gaan stemmen zodat hij nu 8 staat en Renate 7.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef D. het volgende:
Waarom willen zoveel mensen ineens Bobby zien gaan?
Heb ik iets gemist op de streams?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef Supersoep het volgende:
Droomscenario:
- Renate blijft erin, Bobby gaat eruit. (omdat hij nu eenmaal al steeds op plek nr. 7 stond)
- Andere bewoners krijgen daardoor een heus ''WTF"' moment en weten totaal niet meer wat ze moeten verwachten van de stemmers; het hele groepsgedrag kan daardoor veranderen alsmede de groepsvorming als leider Bobby weg is.
- Het pesten/treiteren van Renate kan echt losbarsten, zeker als Jeroen er dus nog in zit ipv Bobby, die voor flink wat vuurwerk kan zorgen in dit aspect.
Failscenario
- Renate gaat eruit
- Alles loopt dus zoals verwacht, geen verassingen.
- Dagenlang wachten totdat iemand anders weer de positie van pispaaltje vervult, of dat gebeurt juist helemaal niet.
Lijkt me wel duidelijk zo.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef Supersoep het volgende:
Droomscenario:
- Renate blijft erin, Bobby gaat eruit. (omdat hij nu eenmaal al steeds op plek nr. 7 stond)
- Andere bewoners krijgen daardoor een heus ''WTF"' moment en weten totaal niet meer wat ze moeten verwachten van de stemmers; het hele groepsgedrag kan daardoor veranderen alsmede de groepsvorming als leider Bobby weg is.
- Het pesten/treiteren van Renate kan echt losbarsten, zeker als Jeroen er dus nog in zit ipv Bobby, die voor flink wat vuurwerk kan zorgen in dit aspect.
Failscenario
- Renate gaat eruit
- Alles loopt dus zoals verwacht, geen verassingen.
- Dagenlang wachten totdat iemand anders weer de positie van pispaaltje vervult, of dat gebeurt juist helemaal niet.
Lijkt me wel duidelijk zo.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
Rond half elf krijgen de bewoners te horen dat ze vroeg naar bed moeten vanavond, omdat het morgen een zware dag wordt. Niet lang daarna gaat het licht uit. Lekker slapen.
Rond half één vannacht beginnen de geluiden...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef Dottey het volgende:
effe voor de zekerheid herhaald.. hoor wel wat er van gedacht wordt van dit plan.
Komen Huub en Eric langs met pannendeksels?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
Rond half elf krijgen de bewoners te horen dat ze vroeg naar bed moeten vanavond, omdat het morgen een zware dag wordt. Niet lang daarna gaat het licht uit. Lekker slapen.
Tja dom he?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komen Huub en Eric langs met pannendeksels?
Bij mij de minknop van Elinequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef pietpaniek het volgende:
de plusknop van bobbie loopt bij mij vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |