Renate er uit voegt nu helemaal niets toequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef rooie3 het volgende:
Beetje raar hoor,Renate wil weg en dan gaan ze express Bobby wegsturen.
Die gozer doet niks verkeerd,snap het echt niet.
En waarom denkt ze dat te kunnen eisen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef NrTH het volgende:
Renate wil eigenlijk wel blijven.. maar dan wil ze wel alle sigaretten tot ze eruit gaat..
hmz.
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten, maar ik hoop voor het "spel" dat Renate blijft
Omdat als ze niet blijft vrijwillig, dat er dan 2500 euro van de prijzenpot af gaat.quote:
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
Morgen gaat er één uit en woendag ook? Begrijp ik Pim nou goed?
Als ze er zelf uitgaat, gaat er geld van de prijzenpot.quote:
Dat hadden we toch weg gestemdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef Arn0 het volgende:
En ondertussen blijft ze sigaretten van de andere opeisen
Geen idee, maar Renate zei net dat ze volgende week nog sigaretten van de rest wou.quote:
Het is strategisch de beste keuze om de overige bewoners flink op de kast te krijgen en een andere groepsdynamiek te creëren. Bobby is daarbij collateral damage. Een mooie variant van: "Het gaat om het spel en niet om de knikkers"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef rooie3 het volgende:
Beetje raar hoor,Renate wil weg en dan gaan ze express Bobby wegsturen.
Die gozer doet niks verkeerd,snap het echt niet.
dat denk ik niet, dat zei Pim, tegen Renate, wat als je er morgen of woensdag uit moet. . .quote:
haar plan vanaf het begin en iedereen trapt erinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Biancavia het volgende:
Renate probeert reverse psychology! Ze doet alsof ze er per se uit wil morgen, terwijl ze wéét dat wij haar er in willen houden, dus nu ziet ze haar kansen gekeerd. Ze denkt nu dat ze 'spannende tv' maakt en dat ze een kans maakt om er veel langer in te blijven, dus nu gaat ze proberen te winnen!
Zonde van de vuilniszak.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef Biancavia het volgende:
Kunnen ze Renate niet in die vuilniszak stoppen?
je bedoelt in stukjes? want ze krijgen er maar 1 per keerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef Biancavia het volgende:
Kunnen ze Renate niet in die vuilniszak stoppen?
Iedereen Renate eruit stemmen!!!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef snetje het volgende:
[..]
haar plan vanaf het begin en iedereen trapt erin
Blijf het raar vinden,jammer voor Bobby.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het is strategisch de beste keuze om de overige bewoners flink op de kast te krijgen en een andere groepsdynamiek te creëeren. Bobby is daarbij collateral damage. Een mooie variant van: "Het gaat om het spel en niet om de knikkers"
Daar hoeven ze toch niet mee akkoord te gaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef NrTH het volgende:
Renate wil eigenlijk wel blijven.. maar dan wil ze wel alle sigaretten tot ze eruit gaat..
hmz.
Ze krijgen volgens mij 10 sigaretten per dag, gegund door de streamers. Ik kan al 2 dagen geen boodschappen bestellen via de site. Geen idee hoe dat verder werkt.quote:
Ahaaaaaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Omdat als ze niet blijft vrijwillig, dat er dan 2500 euro van de prijzenpot af gaat.
Dat kost ze ¤2500 van de prijzenpot als ze zelf weggaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hoeven ze toch niet mee akkoord te gaan?
Laat het ze maar gewoon weigeren, dan stapt ze snel genoeg zelf op.
En als Bobby er door de streamers uitgestemd isdan is er niemand meer die haar de volgende keer dat ze dreigt te vertrekken nog echt probeert binnen te houden.
Oh in dat geval hou ik mijn credits voor mezelf en voor over twee wekenquote:
Ik ben de weg kwijt. 2 Eliminaties binnen 5 dagen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef Marrije het volgende:
dat denk ik niet, dat zei Pim, tegen Renate, wat als je er morgen of woensdag uit moet. . .
En het werd bevestigd door Rainesz
BS .. De pol was geen peuken !!! Lekker ditquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze krijgen volgens mij 10 sigaretten per dag, gegund door de streamers. Ik kan al 2 dagen geen boodschappen bestellen via de site. Geen idee hoe dat verder werkt.
Blabla.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef pietpaniek het volgende:
renate rekent stiekem op de stemmen van de sadistenzodat ze erin blijft, ze heeft jullie door
![]()
tevens maakt ze gebruik van de goedheid van de groep om dat ze het zo boehoe moeilijk heeft door alle sigaretten te krijgen
ze is een uitgekookt vrouwtjuh
Om de 5 dagen geloof ik, dat wordt dan dus Donderdag weer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben de weg kwijt. 2 Eliminaties in 1 week?
Om de 5 dagen moet er 1 uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben de weg kwijt. 2 Eliminaties binnen 5 dagen?
toch wel ben ik bang ... Renate gaat ervan uit dat ze de 2500 belangrijker vinden dan de sigaretten dus iedereen blijft zolang Renate erin zit netjes braaf ja en amen tegen haar knikken .... nou veel plezier de komende wekenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hoeven ze toch niet mee akkoord te gaan?
Laat het ze maar gewoon weigeren, dan stapt ze snel genoeg zelf op.
En als Bobby er door de streamers uitgestemd isdan is er niemand meer die haar de volgende keer dat ze dreigt te vertrekken nog echt probeert binnen te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |